Adım Tolga. Küçük yaşlardan itibaren müzikle ilgileniyorum. Enstrüman olarak elektronik gitar çalıyorum. Büyük konserlere ekip arkadaşlarımla katılıyor, delicesine çalıyor sonra da çok miktarda para kazanıyorum. Bu iş benim için çok önemli. Çünkü bu alet artık benim için yaşam kaynağı. Size iki yıl önceki bir olaydan bahsetmek istiyorum. Aslında bu olay bende derin bir iz bıraktı. Çünkü hala aklımdan çıkaramıyorum. İki yıl önce yine büyük bir konserde gitarımı çalıyordum. Gelenler de delicesine bağırıyor ve eğleniyorlardı. Aynı bizim gibi. Bir iki parça şarkı çalındı. Sonra biz dinlenmek için kulise gittik. Güvenlik birinin benimle konuşmak istediğini, çok ısrar ettiğini ve onu tutamadıklarını söyledi. Ben de bir hayrandır diyerek içeri getirmesini söyledim. Kız içeri girdi. İlk başlarda biraz utandı, konuşamadı. Sonradan açılarak benimle konuştu. Yarın için bir yemek istiyordu. Onu kırmak istemedim . Kız benden küçüktü. Ben o zaman 23 yaşındaydım o ise 19. Kabul ettim. Kızla aramız çok iyiydi. Onu sevmiştim. İşler ilerledi. Ve biz nişanlandık. Nişanlandığımızda bir çok konsere katılıyordum. Nişanlım Derya benimle geliyordu ama genelde tek giderdim. O konserden çok baş başa zaman geçirmek isterdi. Ama benim de bu konserlere gitmem gerekti. Bir gün çok büyük kavga ettik. En sonunda benden tercih yapmamı istedi. Nefret ederdim tercihlerden ve ettirenlerden. Bunu yapmamasını söyledim ama beni dinlemedi. Kızlar işte. Belkide kendine göre haklıydı. Ya onu seçecekmişim yada işimi, gitarımı. Bunu demesinin bir nedeni de kız hayranlarımdan beni kıskanmasıydı. Ben de hiç düşünmeden işimi, gitarımı seçtim. Ağlayarak gitti. Bir hafta sonra intihar etmiş. Beni çok seviyormuş meğer. Bunları bıraktığı mektuptan anladım. O günden sonra ben içkiye başlamış daha fazla gitar çalar olmuştum. Düzenim altüst olmuştu. Kendimi suçlu hissediyordum. Vicdan azabıydı bu. Ama yapacak bir şey yok. İnsan alışıyor. Bazen düşünüyorum çok mu hissizim çok mu katı yüreğim diye ama aklım duruyor o anda. Şu anda ben yine barlarda ben yine konserlerdeyim. Galiba bu ömrümün sonuna kadar böyle devam edecek. Elveda Deryam elveda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISA HİKAYELER
Short StoryKısa hikayelerden oluşan bir kitap olacak. Beğenmeniz dileğiyle...