-Sarah's POV-
*BIEP BIEP BIEP*
Me wekker gaat af. ugh half 6 in de ochtend. gewoon te vroeg maar het moet wel, vandaag is de dag dat ik me beide broers nog eens zie. Maar eerst helemaal naar LA vliegen.
Ik ga me douchen, doe me kleren aan, me haar & make-up en ga naar de keuken. "Goedemorgen mam"zei ik met een grote glimlach. "Goedemorgen liefje, ben je er klaar voor?"vroeg ze toen ze me mijn ontbijt gaf. "Ja, natuurlijk, Jake en Logan terug zien na die lange tijd en dat in LA. Hoe is het daar?"vroeg ik enthousiast. "Warm, mooi, leuk. Je gaat je zeker niet vervelen!"antwoordde mam.We pakte me koffers en zette ze in de auto. Niet veel later waren we op het vliegveld. "Zeker dat je niet mee wil? Ik ga je hard missen" ik keek mam aan met een pruillip en puppy ogen. "Je bent 17, je kan heus wel alleen met een vliegtuig naar LA vliegen. Ow ja je moest Logan een sms'je sturen als je ging vertrekken, hij komt je halen"zei mam en gaf me een kus op me hoofd.
Ik ging inchecken en al de andere dingen. Ik zat eindelijk in het vliegtuig, na 5min. pakte ik me telefoon en stuurde Logan dat ik vertrokken ben.-Logans POV-
Nadat ik een sms kreeg van Sarah maakte ik me klaar, begon mijn vlog, nam Kong en reden naar LAX.
*VLUCHT: OHIO - LAX GELAND*
Ik pakte me kamera. "So Logang! Kong en ik zijn op het vliegveld en niet omdat we op reis gaan maar omdat we iemand komen halen.Niemand minder dan-..." ik werd onderbroken door Sarah. "LOGAN!!!"riep ze en liep naar me toe."Hey baby sisters! Ik ben blij je weer te zien"riep ik en ik gaf haar een knuffel. "Logan...Logan, laat los je stikt me"zei ze. Ik liet los en lachte. "Is het oké als ik je film?"vroeg ik.-Sarah's POV-
"Ja hoor. OMG! Je hebt Kong mee, in je rugzak!"ik nam Kong eruit en knuffelde hem en aaide hem, wat een cutie, dacht ik. We reden naar Logan zijn appartement. Ik zette me koffers aan de kant en plofte op de bank. Het duurde niet lang of ik lag te slapen.
-Logans POV-
Sarah lag te slapen op de bank, ik liet haar even liggen, wat ik normaal niet zou doen maar ze is net terug van Ohio.
"SARAH WAKKER WORDEN!!!" ik gooide een bord kapot en maakte haar wakker. "AAH! OMG LOGAN! Waarom?!"vroeg ze geschrokken. "We gaan zo naar Jake"lachte ik.
We stapte de auto in en reden weg.
JE LEEST
-My Brothers Friends-Why Don't We fanfiction-
Fanfiction"Logan!"riep ik blij en rende naar hem toe. "Hey baby sisters! Ik ben blij je weer te zien"hij knuffelde me bijna dood. Sarah is het jongere zusje van Logan en Jake. Niemand kende haar omdat ze nooit op kamera wou en ze in Ohio woonde.