-16-

544 22 2
                                    

-Sarah's POV-

Ik keek op me mobieltje, ik besefte ineens waarom we nog geen kerstboom zette. Corbyn is overmorgen jarig. Ik was het vergeten, ik had geen cadeau voor hem. "Jack, kom even" Jack en ik gingen even alleen staan. "Het is overmorgen Corbyns verjaardag! Ik heb nog niets voor hem! Ik moet iets vinden" zei ik. "We zullen morgen iets halen en misschien kunnen we zelf iets bakken?!" zei Jack. "OMG! Ja, ik kan een taart bakken. Alleen heb ik dan wat hulp nodig" zei ik. "Oké, morgen gaan we een cadeau kopen en de spullen voor de taart" Jack gaf me een kus en we gingen terug naar de anderen.

De volgende dag maakte ik me klaar en ging samen met Jack naar de winkels.
We gingen de hele winkel rond voor de spullen daarna gingen we nog naar een schoenenwinkel, Corbyn wilt al zo lang nieuwe Vans dus we gingen ze kopen.
Terug thuis gingen we meteen naar de keuken. We hadden gevraagd of Daniel Corbyn kon afleiden. Nadat we de taart klaar hadden gingen we terug verder met me te leren stappen.
Het staan lukte nu al een beetje dus gingen we verder met het leren stappen. Ik hoop echt dat ik voor kerst gewoon kan rond lopen zonder een probleem.

De taart was helemaal klaar, we hadden cadeaus en we hadden nog een verrassing voor Corbyn. Morgen zou geweldig zijn!

Ik werd wakker en zag Jack nog slapen. Ik wou hem niet wekken dus ik besloot om alleen proberen te staan en stappen. Het staan lukte, ik zette 1 voet vooruit en dat zonder te vallen. Ik zette nog een voet vooruit, dat ging wat lastiger maar nog steeds was ik niet gevallen. Ik wou nog een stap zetten toen...
"Goedemorgen Sa-... Sarah?!" Jack was wakker. Toen ik hem hoorde schrok ik waardoor ik me evenwicht verloor en viel. Jack kwam naar mij en hielp me recht. "Gaat het wel?" vroeg hij. "Jaja. Ik ben al tot 3 stappen geraakt, dat is tot nu toe al de langste afstand" zei ik. "Oké ja dat is goed maar even goed viel je en had je iets gebroken. Saar please doe dit niet meer zonder mij" zei Jack. "Oké maar weet wel dat je nu als me moeder klinkt" lachte ik. "Nou dan ben ik je moeder maar" hij gaf me een kus op me voorhoofd. Ik nam wat kleren en deed ze aan.

(zonder de tas en met vans)

we gingen naar beneden en namen ontbijt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

we gingen naar beneden en namen ontbijt. Iedereen was al wakker behalve Corbyn. Daniel was pannenkoeken aan het maken. Die zette we samen met de taart en de cadeautjes klaar op tafel. We gingen allemaal naar zijn kamer en maakte hem wakker door happy birthday te zingen.
"Dank je jongens en Sarah" zei hij. "Graag gedaan!" zei ik blij. Ik was hyper van de verrassing die nog moest komen. Christina was gisteren geland in LA en ging voor 1 nachtje bij Logan slapen, in mijn kamer of course.

We gingen terug naar beneden waar alles op tafel klaar stond. Van het zien hoe Corbyn zijn reactie was, open mond grote ogen, wist ik gewoon dat hij het geweldig vond.
Terwijl iedereen aan tafel ging zitten ging ik en Jack naar Logan en Christina, ze stonden aan het einde van het straat te wachten. We zorgden ervoor dat Christina eerst naar binnen kon zonder gezien te worden, dat lukte. Even later deden we alsof Logan nog maar net hier was. Hij feliciteerde Corbyn en gaf hem zijn cadeau. Daarna deed hij de andere open.
Na het laatste hebben open gedaan kwam Christina, ze zong happy birthday. Corbyn draaide zich om en gaf haar een grote knuffel en daarna een kus. Die 2 zijn zo cute samen.
We hadden samen nog een leuke dag.

-1december-

Nog een paar weken en het is kerst, de tijd gaat zo snel en ik kan nog steeds niet helemaal alleen stappen. Misschien gaat het niet voor kerst lukken maar erna, dat was niet me wens maar ja.

"Saar, ik geloof in je. Je kan dit" zei Jack die aan de andere kant van de woonkamer stond. "Moet ik echt zo ver stappen? Dat lukt me nooit! 3 stappen is me record meer niet" zuchtte ik. "Proberen en als ik zie dat je gaat vallen loop ik snel naar je toe om je op te vangen!" Ik ging rechtstaan en zette voorzichtig een paar stappen. Ik had er 3 gezet en ben nog niet gevallen. Ik ging verder, maar natuurlijk viel ik na 2 stappen weer. En gelukkig was Jack er om me te helpen.

"Saar?! Logan aan de telefoon voor je!" Jonah gaf me de telefoon. "Hallo? Logan?" "Hey zusje. Jake en ik zouden graag met jou een paar dagen broers-zus tijd hebben. We gaan van 19 tot 23 weg" zei Logan. "Wat?! Maar Logan je weet dat Jack me 'voor' kerst me leert stappen. Dat zouden 5 dagen niets doen zijn en dan komen we 2 dagen voor kerst pas terug!" zei ik. "Saar, we kunnen je ook helpen en het is al geboekt dus je moet wel. Zie dat je je koffer klaar hebt tegen dan. Ik spreek je later, bye!" en hij hing op.
"Fijn, ik ben van 19 tot 23 december weg met Logan en Jake" vertelde ik aan Jack. "Wat?! Maar hoe moet het dan met het stappen enzo. En we zouden samen de kerstboom versieren" zei Jack. "Weet ik en dat zou ik ook het liefst samen doen maar ik heb geen keuze, het is al geboekt ons 5 dagen broers-zus uitje" Jack knuffelde me en fluisterde wat in me oor. "Ik heb een idee" Zonder er meer over te zeggen ging hij samen met Corbyn en Daniel weg naar ik weet niet waar. Wat is hij van plan?!?

-My Brothers Friends-Why Don't We fanfiction-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu