-2-

1.1K 27 0
                                    

-Sarah's POV-

We waren op weg naar Jake's huis. Ik kon niet wachten en was helemaal hype. "We zijn er!Maar voor we naar binnen gaan, Sarah, wil jij een bord breken als we naar binnen gaan. Please"vroeg Logan toen hij zijn kamera naar mijn richting draaide.
"Oké, geef het me maar"zuchtte ik met een lach. We gingen naar binnen, Jake kwam naar ons toe. "Sarah!Je weet niet  hoe blij ik ben je te zien" Jake kwam naar ons toe en ik gooide het bord op de grond. Logan en ik lachte. "Ga je nu Logan nadoen?"lachte Jake. "Zijn idee, ik heb er niets mee te maken. Maar euhm... geen welkoms knuffel?"en ik opende me armen. Jake gaf me een knuffel en net als Logan is het er eentje waar je bijna in stikt.

We hebben nog lang rondgehangen bij Jake en zijn vrienden. "Wauw het is al 5:36 Logan, ik heb honger gaan we ergens eten?"vroeg ik terwijl ik met me hand over me buik wrijf. "Taco Bell?Is dat goed"en hij stak zijn twee duimen de lucht in. Ik zei ja en we reden er naartoe.

~In het restaurant~

Na de bestelling ging Logan zijn telefoon,hij nam op.

-Logans POV-

Jack belde me dus ik nam op.

~gesprek tussen Jack & Logan~

J:Hey Logan
L: Yo noodel man
J: waarom?je doet het elke keer
L: *lacht*
J: kan je langskomen?
L: nu?
J: Ik weet niet, waar ben je?
L: Taco Bell met Sarah
J: oeh Taco Bell. Wie is Sarah? je nieuwe vriendin
Op de achtergrond hoorde ik Daniel lachen.
L: Ik ga toch niet met me zusje daten. En Daniel dat hoorde ik!
J: Okay maar wanneer kan je wel?
L: Wacht even.

"Heb je zin om na Taco Bell even naar wat vrienden van me te gaan?" vroeg ik aan Sarah. "uhm... Maakt mij niet uit"

L: Oké. Na Taco Bell!
J: kan je misschien wat eten meenemen? Please
L: Dude, serieus je denkt echt alleen mar aan eten!
J: Het is Taco Bell, dan kan je aan niks anders denken. Duuh!
L:oké, we zien je straks.

en ik deed me mobieltje weer weg.
"Duws... Na Taco Bell naar vrienden van je hé?"zei Sarah. "Ja, ze zijn een band, Why Don't We. De jongste is 16 en de oudste 19. Ik denk wel dan je nog best goede vrienden met hun kan worden" en ik hield me wenkbrauwen op en neer.

Na Taco Bell gingen we naar de jongens. Ik zag Sarah naast me zitten, op haar mobiel en bijna half in slaap. "Kijk als je liever niet wil dan gaan we nu gewoon naar huis en dan bel ik wel naar hun" het was even stil. "Ow nee, ga maar hoor. Ik mis gewoon mam" kreeg ik als antwoord.

-Sarah's POV-

Ik heb gelogen tegen Logan, oké ik mis mam wel maar dat is niet waarom ik droevig ben. Ik kreeg net een sms van me vriendje, of ja ex-vriendje.

~chat~

Babe😍💗- Saar...
Saar💜- ja wat is er babe💗
Babe😍💗- het is beter als je geen babe meer zegt
Saar💜- hoe bedoel je?
Babe😍💗- ik maak het uit😕
Saar💜- WAT WAAROM?!?!😭💔
Babe😍💗- Ik vind Leyla leuk
Saar💜- HOE KUN JE! LEYLA IS ME BFF EN JIJ ME BABE💔💔😭😭😭
Babe😍💗- sorry... bye

dat was het dan 3 jaar liefde is gebroken en dat voor me BFF, kan ik haar eigenlijk nog BFF noemen?
Een traan komt tevoorschijn, ik veeg het snel weg zodat Logan het niet zou zien.

-My Brothers Friends-Why Don't We fanfiction-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu