-19-

479 20 2
                                    

-Sarah's POV-

Ik word wakker en zie geen Jack.
Het is kerst en hij is er niet?!
"Je bent wakker. Goedemorgen babe" Jack kwam uit de badkamer.
"Goedemorgen. Weet je welke dag het is?" vroeg ik. "Natuurlijk, het is kerst. Kom dan gaan we naar beneden"
We zaten samen aan de kerstboom.
"JULLIE ZIJN TOCH NIET BEGONNEN ZONDER MIJ!?!?!" Zach kwam de trap afgerend. "Rustig, we hebben nog niets geopend" zei ik.
Niet veel later stonden de anderen er ook, we opende onze cadeautjes.
"Sarah nu jij" Jack gaf me mijn cadeau.
Ik deed het open en zag Mickey-Minnie mouse oortjes daarna zag ik dat er nog 2 tickets voor Disney in lagen.
"OMG! JACK DIT IS FANTASTISCH! THANKS!" Ik gaf hem een grote knuffel waardoor we naar achter vielen.
"Awww!" hoorde ik de andere zeggen.
Die avond zitten we allemaal gezellig bij elkaar in de woonkamer.
Zach, Daniel en Corbyn gingen naar de keuken voor ik-weet-niet-wat en Jack zat samen met Jonah aan de kerstboom wat te kletsen terwijl ik aan de andere kant van de woonkamer zat.
Ik verveelde me wat omdat er niemand echt bij me was. Zonder na te denken stond ik op en stapte ik alsof ik nooit verlamd was. Jack en Jonah draaide zich om.
"OMG Saar!?!" zeiden ze beide.
"Ik... Ik... Zonder iets van moeilijkheden. Ik doe het gewoon ik kan het!!!" riep ik blij.
De andere kwamen binnen en hun mond viel meteen open.
"Wat?! Dit is geweldig! Saar je..." Zach was de enige die nog kon spreken.
Ik ging naar hun toe en gaf ze een knuffel daarna gaf ik Jonah ook een knuffel en na dat gaf Jack me de grootste ooit. Ik kon het al wel maar nog niet zoals ik net deed, hiervoor zat ik de hele tijd heen en weer aan het wiebelen en zag het er raar uit en nu stap ik als een normaal persoon!
Dit is de beste dag ooit!!!

-Skip naar vertrek Disneyland-

Ik sta op en neem me meest prinsessen/minnie mouse look uit de kast ik doe ze aan met de oortjes die ik van Jack heb gekregen.
Ik ga de trap af en zie Jack al in de keuken.
"Klaar om te gaan?" en hij gaf me een kus. "Alleen nog me rugzak en koffer naar beneden doen" zei ik.
We zeiden dag tegen de anderen en stappen de uber in. We rijden naar het vliegveld en daarna naar het hotel.
Ik leg me spullen aan de kant en laat me vallen op het bed. Jack kwam naast me liggen.
"Vind je het hier leuk?" vroeg hij. "Ja, je bent echt de beste! Ik hou van Disney dus dit was een top cadeau!" ik gaf hem een kus.
Jack kuste me terug, hij vroeg voor toestemming die ik hem geef.

...

Ik word wakker en herinner me niet veel van gisteren. Ik zie Jack naast me liggen en dan zag ik dat ik zijn trui aan heb. Ik ging naar de badkamer en maakte me gezicht nat toen ik terug in de spiegel keek zag ik Jack achter me.
"Goed geslapen?" vroeg hij en gaf me een knuffel. "Ik denk het" antwoordde ik terug. "Hoe bedoel je?"
"Ik herinner me niets van gisteren dus dat betekent, denk ik, dat ik goed heb geslapen" "Herinner je echt niets meer?! Ben je zeker?" hij gaf me een kus in me nek. Toen pas zag ik dat er afdrukken van Jack's zoenen in me nek staan. "Is dit...?" zei ik geshockt. "Ik denk het" zei Jack. Ik kreeg een enorme flashback naar de dag ervoor, ik herinnerde me wat er gebeurde.
Dat ik dat echt heb gedaan.

-Jack's POV-

Ik zag Sarah wit worden. "Sarah? Gaat het, je ziet zo wit"
"Ik... Euhm... Het gaat wel"
Ik ging de badkamer uit en nam wat kleren, vandaag zouden we attracties doen en het park verkennen.

A/N: Dit was deel 19 al. Het gaat best wel snel en al jullie support is ook geweldig om te zien! thanks voor alles😘💗
bye, Healey❤️

-My Brothers Friends-Why Don't We fanfiction-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu