-Sarah's POV-
Daniel gaat eerst naar binnen, daar staat iemand die ik nog nooit heb gezien. Daniel laat zijn zakken vallen en geeft haar een enorme knuffel.
"Wie is dat?" fluister ik naar Jonah.
"Dat is Hanna, Corbyns nicht en Daniels beste vriendin" fluisterde hij terug.
Ik en Hanna leren elkaar beter kennen, het klikt heel goed tussen ons.Na nog een tijdje wachten kwamen de eerste gasten, het feestje van Daniel kan beginnen! Ik hoor de bel en ga open doen.
"Priscilla?!" ik was geschrokken.
"Saar!? Oh my gosh! Ik ben blij je terug te zien!" ze kwam naar me toe en knuffelde me.
Priscilla was me beste vriendin tot dat ze verhuisde.We gingen arm in arm naar de woonkamer, iedereen keek verbaasd.
"W-wat...Hoe...Waaat?" Jack wist niet meer wat te zeggen.
"Ik en Priscilla waren beste vriendinnen tot ze verhuisde en nu staat ze hier" ik zag hoe zijn gezicht veranderde. "Jack, wat is er?"
"Kan ik je even alleen spreken" we gingen naar de keuken."Saar, Priscilla... Priscilla en ik hebben ooit iets gehad, daarom dat ik een beetje geschrokken ben haar te zien"
"Meen je dat? Ze heeft nooit iets verteld over jou. Waarschijnlijk was het nadat ze verhuisde" ik wou terug naar de andere gaan maar Jack hield me tegen. "Babe, je begrijpt het niet. Toen het uit was is ze raar geworden, zeg maar stalkend raar" zei Jack. "Wat? Onzin, dat zou ze nooit doen. Kom, we gaan Daniel zijn verjaardag vieren"-Priscilla's POV-
Jack en Sarah kwamen terug, Jack zag er gespannen/gestresst uit.
"Zo, Priscilla. Wat brengt je hier?" vroeg Sarah.
"Nou ik kwam je broer tegen en ik vroeg naar jou, hij zei dat je hier was dus hier ben ik dan!"
"Maar Logan is hier. Hoe kon je hem dan zijn tegen gekomen?" ze wees naar Logan. "Ik bedoel Jake natuurlijk"Het was ook Daniels verjaardag dus we vierden allemaal feest. Ik stond samen met Logan, Jonah wat te praten toen Jack me arm nam en mee sleurde naar de andere kant van het huis.
"Jack, Jack, JACK! Je doet me pijn, rustig. Wat is er?" hij liet me arm los en draaide met zijn ogen.
"Wat er is? Je bent hier gewoon om mij te stalken net zoals het uit ging tussen ons! Kan je me nu niet gewoon alleen laten! Ik ben gelukkig samen met Sarah en ik laat het niet verpesten door jou!" riep hij boos. "Ik ben veranderd, ik ben niet meer zoals vroeger. Ik ben hier echt voor Sarah, ik ben zelfs heel blij voor haar dat ze iemand zo geweldig als jou heeft gevonden!"
"Stop met die leugens! Ik ben niet dom, ik zie wel wat je aan het proberen bent! Maar laat mij, Sarah en al me vrienden alleen!!!" Jack werd alleen maar bozer en bozer. Ik doe niets fout en dan krijg ik dit. "Als je het zo wilt dan ga ik maar" zei ik bedroefd. Ik nam me spullen en ging de deur uit en stapte me auto in.-Jack's POV-
"Waar is Priscilla?" vroegen Logan, Jonah en Saar. "Euhm, ze moest dringend weg" zei ik. "Oh, jammer. Priscilla is echt een top meid!" zei Logan. "Nee, je gaat niet met me beste vriendin daten, Logan!" riep Saar. "Maar..."
"Je had toch geen kans gehad bro" lachte Jonah.
Logan keek hem boos aan en ze liepen weg."Hey, wat is er?" Saar kwam dichter naar me toe. "Niets, wat zou er moeten zijn?"
"Oh, gewoon je zag er ineens zo sip uit"
"Er is niets hoor" en ik liep naar me kamer. Ik weet niet wat er met me is.
Ik voel me, denk ik, schuldig dat ik Priscilla wegstuurde. Ik had niet zo snel moeten oordelen.A/N: Weer een nieuw personage! :-) deze keer met dank aan jackavery_Prissie
Hopelijk vinden jullie het een goed deel.
- Stephanie😘❤️
JE LEEST
-My Brothers Friends-Why Don't We fanfiction-
Fanfic"Logan!"riep ik blij en rende naar hem toe. "Hey baby sisters! Ik ben blij je weer te zien"hij knuffelde me bijna dood. Sarah is het jongere zusje van Logan en Jake. Niemand kende haar omdat ze nooit op kamera wou en ze in Ohio woonde.