-8-

703 27 2
                                    

-Sarah's POV-

Ik lag op me bed muziek te luisteren. Why don't we just, me favoriet sinds ik de jongens ken. Ik was erop mee aan het zingen. Geklop op me deur liet me stoppen met zingen, ik deed open en zag, Jack!?! Wat doet hij hier?
"Zing maar verder hoor, het was mooi"zei hij. "Totaal niet! Jij bent hier degene die in een band zit ik niet" "Dan kan je toch solo gaan"lachte Jack. "Haha, heel grappig"zei ik sarcastisch. "Maar wat doe je hier?"vroeg ik. "Euhm. Nadat jij vertrok zat Daniel triest in de keuken samen met Zach en Corbyn. En toen liep hij de trap op en sloot zichzelf op in zijn kamer. Ik vroeg aan Zach en Corbyn en die zeiden dat er niets is maar ik denk juist dat er wel iets is met hem"vertelde Jack me. "Dat klinkt niet goed... OMG! Zou hij ons zien zoenen?!" "Ik weet het niet. Maar dan nog dat maakt toch niets uit, of wel dan?"zei Jack. "Gisteren vertelde hij dat hij me leuk vond..."zei ik. "En wat deed je toen?" "Ik zei ik hem ook"ging ik verder. "Maar die kus dan? Betekend het voor jou dan niets?"vroeg Jack sip. "Kijk ik vind Daniel leuk maar na vandaag vind ik jou ook leuk. Ik weet niet wat te doen" Jack legde zijn arm om me heen. "Jij kiest. En als je tijd en ruimte nodig hebt om erover te denken dan geef ik je tijd en ruimte"zei hij. "Ik wil niet dat je gaat. Ik wil niet alleen zijn. En tussen mij en Logan is het raar dus kan je misschien hier blijven. Please" "Als het van Logan oké is"zei hij.

"Logan. Mag Jack hier blijven vannacht. Please, voor je kleine zusje"smeekte ik. "Ik slaap wel op de bank"zei Jack. "Euhm oké. Maar alleen als je antwoord geeft op mijn vraag"zei hij terwijl hij de kamera op me richte. "Are 'we' good bro? of ja, are we good sis?"vroeg hij. "Geef me een blad en een stift en ik antwoord"lachte ik.
Logan pakte een papier en een stift, hij schreef er iets op en gaf het aan mij.

ARE WE GOOD SIS?
circle one
YES      NO

Ik omcirkelde 'one' en gaf het terug.
"Serieus bro!?! Augh!"riep Logan. "Of course we're good bro!"riep ik terug. Ik en Jack lachten. We gingen naar me kamer wat praten en tv kijken.

Er klopte iemand, Logan kwam binnen en schoot met het merch kanon op ons.
"ETEN IS ER!!! EN NIET VERGETEN MERCH OP LOGANPAUL.COM/SHOP !!! EN BE A MAVERICK!"riep hij in zijn kamera.

Na het eten gingen ik en Jack naar me kamer. Voordat ik de deur dicht deed riep Logan mij. "YO SIS! Kom eens hier" ik stapte naar Logan, een beetje bang want met hem weet je nooit! "Zijn jij en Jack samen of?"vroeg hij. "Nee we zijn niet samen, hij is gewoon mijn beste vriend! En nee het is niet raar als een meisje en jongen vrienden zijn!" en ik liep me kamer in. "Over wat ging dat?" "Hij vroeg of we samen zijn en ik zij nee"antwoordde ik. "Ow oké" ik kon de teleurstelling horen in zijn stem. Dat maakt mij ook een beetje sip.
"Film?"vroeg ik. "Ja leuk"zei Jack. "Jij mag kiezen" zei ik. "Jeej. Een horror film! Wat hou ik ervan!"zei ik sarcastisch.

-Jack's POV-

Ik koos een horror film, omdat ik weet dat Saar het super eng vind.
We keken de film en Sarah was bang, ze kroop dichter bij mij. Ik legde me arm om haar heen. Even later viel ze inslaap. Na de film werdt ze wakker.
"Is de film gedaan?"vroeg ze. "Ja. Alleen 1 vraag. Hoe komt het dat je bij elke film inslaap valt?"lachte ik. "Zie me hier liggen. Het is heel makkelijk om inslaap te vallen als je in iemand zijn armen ligt" "Bedoel je dat ik saai ben?" "Nee. Je bent gewoon net als een reuze teddybeer, knuffelig en schattig"zei ze. "aww thanks"zei ik.

Sarah ging haar badkamer in en kwam terug in een apen onesie. "Heb je dat echt nodig  om een aap te zijn?!"lachte ik. Sarah gaf me een klein duwtje. Ik hield me vast aan haar armen zodat ze me niet verder duwde. We stonden zo dicht bij elkaar dat ik haar kuste. Langer dan vorige keer. En niet dat ik de vorige kus niet goed vond maar deze was nog specialer. We trokken weg maar waren met onze hoofden nog tegen elkaar. "Ik hou van je"fluisterde ik. Sarah legde haar handen weer in me nek en kuste me.

-My Brothers Friends-Why Don't We fanfiction-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu