-7-

794 23 4
                                    

-Sarah's POV-

"Wil je een film zien of wat wil je doen?"vroeg Jack. "Een film lijkt me wel leuk"antwoordde ik. Ik volgde Jack naar zijn kamer waar hij netflix op zette. Ik en Jack vielen inslaap.
Ik werd wakker door de stem van Daniel. "Sarah, Jack. Wakker worden"zei hij. "Hm. Wat?"mompelde ik. "Jullie lagen te slapen. het is al 3:24PM. Logan belde en vroeg of je hier was"zei hij. "Natuurlijk belt hij. Hij kan me toch niet vertrouwen"zuchtte ik. "Wat?"zei Daniel met een onbegrijpelijke blik. "Lang verhaal maar het punt is, ik en Logan hebben ruzie."
We gingen naar beneden. "En wat deden jullie boven?"vroeg Corbyn toen hij zijn wenkbrauwen op en neer bewoog. "Niets, gewoon een film zien" "Welke film was dat dan? Welkom in dromenland"lachte Daniel. "Hahaha, heel grappig hoor"zei Jack sarcastisch.

Na een tijdje besloot ik om terug naar Logan te gaan. Yay, terug in me kamer voor de rest van de avond.
"Hey Saar"zei Jack. "Ja?" "Euhm... Het was leuk dat je er was"zei hij. "Hoe bedoel je? Het meeste van de film heb ik liggen slapen"lachte ik. "Daarvoor en daarna bedoel ik" "Weet ik wel en bedankt voor de afleiding enzo. Het was heel leuk om te weten wie ik hier kan vertrouwen en vrienden kan noemen" en ik gaf hem een knuffel. We trokken weg van de knuffel maar niet helemaal. Ik had me ene arm nog op zijn schouder en hij had zijn armen nog rond me. We keken elkaar aan en hij gaf me een kus. Na zo'n paar seconde trok hij weg.

-Daniels POV-

Ik zag dat Sarah haar jas vergeten was en wou haar die nog geven maar ik zag iets dat me hart brak. Sarah en Jack waren aan het zoenen. Loog ze dan toen ze zei dat ze me ook leuk vond. Toen ze los lieten deed ik of ik het niet zag. "Sarah, je jas" en ik gaf hem. "Thanks Daniel. Ik zie jullie nog wel"zei ze en liep de deur uit.

Ik ging naar de keuken, daar zaten Zach en Corbyn. "Wat is er? Je kijkt zo sip"zei Zach. "Ik zag net Sarah en Jack zoenen"zei ik met een trillende stem. "Wat?! Hoezo? Sarah zei gisteren tegen mij dat ze je leuk leuk vind"zei Zach. "Ja dat zei ze ook tegen mij, maar blijkbaar niet" "Dit kan toch niet?!"zei Corbyn.
"Hey jongens"zei Jack die de keuken binnen liep. Ik kon hem niet onder ogen komen. Er rolde een traan langs me wang dus liep ik zo snel mogelijk naar me kamer.

-Jack's POV-

"Wat is er met hem?"vroeg ik. "Niets speciaal. Een slechte dag of zoiets" zei Corbyn. "Ow oké"zei ik terug.

-Sarah's POV-

Ik was onderweg naar Logan. Die kus voelde goed maar ook slecht. Ik weet niet of ik al toe ben aan een nieuwe relatie. En ik vind Daniel ook leuk.
Ugh, ik ben nog maar 2 dagen in LA en ik weet al niet meer wat er gaande is.
Toen ik thuis kwam gaf Logan me een lijstje. "Chinees bestellen en hier eten?"vroeg ik. "Ik weet dat je van sushi houdt" zei hij. "Oké, is goed. Ik ben op me kamer dus als het eten er is roep me dan"zei ik toen ik naar me kamer ging en de deur op slot deed.

Ik zette muziek op en ging op me bed liggen. Ik dacht weer aan die kus, vanaf ik vertrok bij hun thuis dacht ik aan niets anders meer.

-My Brothers Friends-Why Don't We fanfiction-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu