1.Bölüm

108 5 0
                                    

Merhaba ben 14 yaşındayım. Bu benim ilk hikayem olacak. Siz büyük abi ve ablarımdan iyi yada kötü yorum bekliyorum. İnşallah beyenirsiniz. :)

SIRLARLA DOLU AŞK

Nereden başlamalıyım hikaye mi anlatmaya? Koleje başladığım andan mı yoksa başıma gelen bir birinden değişik olaylar mı? En iyisi en baştan anlatmak herşeyi. Merhaba ben Alya hadi hep beraber bakalım yaşananlara. Babamla birlikte 2 odası olan gecekondu da yaşıyorum. Kendimi bildim bileli annem nerede hiç bir fikrim yok zaten olmasına da gerek yok. Babam yetiyor bana... Her sabah olduğu gibi o günde erkenden çayı koydum ve kahvaltıyı hazırladım. Babamla yaptığımız kahvaltıları çok seviyorum. Babam her sabah beni o soğuk espirileriyle gülüp eğlendiriyor.. Kahvaltıyı hazırlayıp odama geçtim ve forma mı giydim. Babam da şimdi uyanır dı  zaten. Aşağı indiğim de babamı elini yüzünü yıkamış sofraya oturmuş hazır  bir şekilde buldum.

Bende  karşısına oturdum. Babamla kahvaltı yaparken o sıra kapı çaldı. Kimseyi beklemiyorduk sabah sabah bizim kapımızı çalan kişi kim olabilirdi ki? ayağa kalkıp kapıyı açtım. Gelen babamın eski arkadaşlarından biriydi. Bir kolejde mi ne çalışıyormuş. Neymiş efendim bana burs verecekler mış. Hayır onlardan burs isteyen oldu sanki. Ama Selim Amcanın teklifiyle babamın gözleri ışıl dadı. O an ne kadar içimden gitmek istemiyorum demek geçse de babamın gözlerinde gördüğüm o parıltılar engel oldu bana. Kelimeler boğazimda düğümlendi. Babam Alya isterse neden olmasın bu çok güzel bir fırsat ben okuyamadım ama kızım en iyi okullarda okuyabilir dedikten sonra beklenti dolu gözlerle bana bakmaya başladı.

İstemesemde de babam için isterim dedim istemeye istemeye. Her gün köşe başında arkadaşlarımla buluşup okula öyle giderdim. Hepsine mesaj attım ben gelemiyorum beklemeyin diye. Hepside mesaj yağdır maya başladı. O sıra yiğit aradı. Yiğit benim en yakin arkadaşlarımdan birisidir. Ama telefonu kapatıp yatağın üstüne fırlattım. Çünkü anlatmaya ne halim vardı nede isteğim hepsini geçiştirdim ve üzerimi değiştirip Selim Amca ile birlikte yeni okuluma yola çıktım. Okulun girişine gelince karşımda büyük harflerle ARAS KOLEJİ yazıyordu. Gözlerim kendiliğinden kocaman olmuştu. İçimden ( burası okulsa bizim mahalledeki okul neydi? Burası okul değil saray gibi bir şeydi. ) Selim Amcanın bana seslenmesiyle kendime gelip arabadan indim. İner inmez sanki herkes bana bakıyormuş gibi bir his belirdi içimde. Burası sadece görünüş olarak değil içindeki öğrencilerde benim okulumdan çok farklıydı. Benim küçük okulum da samimiyetle bakan gözlerle burada samimiyetten uzak bir şekilde küçümseyici bakışlar atıyorlardı bana.

Güzel ! daha ilk günden arkama bakmadan kaçmak istiyordum. Ama yapmadım yapmadım babam için... Hem bunlar benim kim olduğumu bilmiyorlardı daha. Alya Demir taşım ben Rıfat Demir taşın o yürekli babanın kızı, değil Türkiye dünya güzeli olsalar da ezdirmezdim ne kendimi nede babamı. Ben bu düşüncelere dalmış iken Selim Amcanın sesi ile kendimi toparlama yı başardım.

---- Alya burası mudur beyin odası buda dosyan bunu müdür beye ver o biliyordu zaten geleceğini... Sonra öğrenci işlerine git üniformanı ders programını ve tabletini versinler. Eski okulun programını incelemiştim sen bizim programımız dan geridesin  ama akşam etütleri ile toparlar sın. Zaten senin notların çok iyi kısa zamanda alışırsın.

Müdürün yanına girip çıkmam 10 dk almadı. Neden bilmiyorum ama beni fazla incelemişti sanki. Belki de bana öyle geldi. Müdürün odasından çıktığım anda bir şeye çarpmakla yere kapaklanmam bir oldu.

İlk bölüm bu kadar. Her gün bölüm yayınlamaya çalışacağım. İyi yada kötü yorumlarınızı bekliyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. 😊😊😊

Sırlarla Dolu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin