4. BÖLÜM

42 3 1
                                    

Şimdiden 13 kişi okumuş. İnşallah daha çok olur. Yorumlarınızı bekliyorum.

Okulun arka tarafındaki çardaklar dan birisine oturdum ve öylece düşünmeye başladım.  Ne yapıyordum ben?  neden sürekli gözlerime takılıp duruyordu bu çocuk? Otobüste, metroda,  mahallede şimdiye kadar birçok yerde karşıma çıkmıştı ve ben ona doğru çekiliyor rum sanki..

Ama  ben bu düşüncelere dalmış iken arkamdan gelen sesle bir anda irkildim. Ahh!! bu ses Şule den başkasının değildi sesin cırtlaklığından belli yine ne yumurtlayacak diye ona dönmüştüm ki beni yiyecek gibi bakan gözleri ile karşılaştım. Çattık yemin ederim bugün nasıl bir gün....

___Şule git başkalarına bulaş bugün seninle uğraşacak havada değilim diye giriyordum ama kız geveze susmayacak. 

__ Zeyn e bakıp durmaktan vazgeç az önce yanındaki magazinci arkadaşına da Zeyn ı sormuşsun yanlış kişiye göz koydun burslu .

__ Zeyn gibiler ini anca rüyanda görebilirsin sen.  Hatta rüyana bile fazlayiz biz sen çöplüğüne geri dön bence. Yada dönme ben zaten en kısa zamanda seni göndereceğim.

___Bak kızım git başka yerde havla senle uğraşmaya halim yok benim. Ne okuluna nede Zeynine merakliyim al tepe tepe kullan Zeyni.  Asıl benim sizin gibi iki yüzeylerle isim olmaz dedikten sonra..

Tam arkamı döndüm gidiyordum ki Ceyda nın  bahsettigi çocukla göz göze geldim.  Şu Mert mi neyse işte onla.  Sinirle ona da bir bakış attıktan sonra Selim amcanın yanına gittim. Bu günlük bu kadar kafa karışıklığı ve sinir yeterdi bana.  Zaten 2 ders kalmıştı çıkışa bugün okul sonrası kursta olmadığına göre erken çıkabilirdim. Selim amca ya başım ağrı dığını eve gidip dinlenmek istediğimi söyledim ve izin kağıdını alıp çıktım. Sahil okula yakındı neyse ki biraz deniz havası beni sakinlestirebilirdi... Kulaklıklar ım kulağım da sahil boyunca yürüdüm.  Belki denize karşı biraz resim çizebilirdim. Şansımdan dı galiba bugün boştu buralar belki de hava soğuk olduğu için kimse deniz kıyısına gelmiyordu bir bank a oturup kalemi mi ve defteri mi çıkardım. Karakalem çalışmaları daha çok seviyorum.

İnşallah beyenirsiniz bakalım ileriki bölümlerde ne olacak??

Sırlarla Dolu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin