Dolunay salona kızla girdiğinde karşısında beni görünce çok şaşırdı.. Kızın da gülen kahkaha atan sesi gitmis karşımda öylece Dolunay in boynuna sarılı şekilde duruyordu.
Sonra cırtlak sesi kulaklarımı doldurdu;
___Askiiimmm bu kiimm
___Alya görmen lazımdı şok olmuştum sonunda Dolunay konuşmaya başlayınca bana ne dediğine inanamazsın.
___ Senin ne işin var burada eve nasıl girdin diye sordu bana.
Dayanamadım bastım tokadı koşarak çıktım evden bisikletimde orada kaldı koşarak sahile gittim saatlerdir sahildeydim kaç saattir bilmiyorum sonra da sana geldim işte
Elif konuşmasını bitirince ne diyeceğimi bilmiyordum onu teselli edecek bir sözüm yoktu ki ne diyebilirdim o karakter yoksunu beyinsiz benim arkadasima ne yapmıştı böyle.
Elif 'in kafasını dağıtacak birşeyler bulmalıydım başka şeyler düşünmeliydim ama ne? Yaşadığı şey kolay değil evet ama o benim kardeşim ve ben onun böyle üzgün kalmasına izin veremem.
Elif spor yapmaya bayılır ama saat geç oldu bu saatte spor yapmaya gidemezdik. Hayvanları çok sever ama ben bu saatte ona nerden hayvan bulayım aslında onu oyalayıp aklını bana getirecek şeyi biliyorum.
Zeyn den bahsedebilirim okulda yaşadıklarımdan falan ama bu seferde aşıksın hoşlanıyorsun diye beynimi kemirir bu. Elif hala sessiz sessiz ağlıyordu. Ben lavaboya gidiyorum deyip telefonumuda alıp dışarı çıktım hemen Yiğit ı aradım.
Bu saatte arayınca telaş yaptı tabi.
___Alya ne oldu hayırdır sen bu saatte aramazdın bişey mi var.
___Bende bişey yok ama Elif iyi değil Yiğit.
___Ne oldu nesi var geliyorum hemen.
___Yok yok gelme sen 2. Bir grup aç whatsaptan elif i alma ama bende onun yanında konuşmaya dahil olamam size söylediğimi falan anlamasın. Ben sana anlatıcam sen anlatırsın bizimkilere.
___Ne oldu kızım catlatma söyle sen bi nesi var Elif 'in
___Söylüyorum ama sakın Dolunaya birşey yapmaya kalkma bak.
___Alya yeter artık ne yapmış o p.c kurusu benim kardeşim dediğim kıza anlat hemen!!!
___Ya ! aldatmış Elif i yalan söylemiş falan hemde bayadır kandırıyordu sanırım Elif i. Elif yeni yakalamış bunu çok kötü şuan ağlayıp duruyor. Bişeyde yapamıyorum aklıma siz geldiniz Elif 'in kafasını dağıtmamız lazim.
____Ben biliyorum o şerefsiz e yapacagimi sen kim elifi aldatmak kim? ulan adı köpek kapat alya ben bizimkiler le konuşurum . Elifin kafa dağıtma işi de bende haber bekle benden.
Tamam ama sakin ol sakın Dolunaya birşey yapma adamdan sayarlar senin basın belaya girer çocukları da tut onlarda sakin olsun benim şimdi elifin yanına gitmem lazım.
___Tamam bak Alya 2 saat oyala sen Elif i ben herşeyi halledicem Abim in arkadaşı Lunapark ta çalışıyordu. Lunapark a götürelim Elif i bayılır. Orayı biliyorsun. Bide birşey daha var aklımda. Sen oyala uyumasin da gitmesinde.
.Tamam haber bekliyorum Yiğit diyerek telefonu kapattım.
Bakalım öbür bölümde neler olacak. İyi okumalar... :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlarla Dolu Aşk
Teen FictionYeni bir okul hayatınızı değiştirebilir mi? Durun ben söyliyeyim değiştirir. Bazen beklenmedik şeyler olur hayatımızda. Benim hayatımda olduğu gibi. Bir anda başıma gelen okul değişikliği bütün hayatımı değiştirdi. Bildiğim bir çok gerçeğin altında...