Alyanın babasına yaptığı kara lahana... Yukarda iyi okumalar.
Babam ooo Alya yine döktürmüş sün kızım. Buradan bile tatlarına bakmadan çok güzel olduğuna eminim. Şimdiden eline sağlık kızım diyerek yanağına küçük bir öpücük kondurdu.
Sırf bu yüzden yemek yapmayı çok seviyordum. Babam sofraya oturup önüne koyduğum yemeği iştahla yemeye başladı. Yemeğimizi yedikten sonra bulaşıkları yıkayıp odama ders çalışmaya gittim.
Yetişemesi gereken çok fazla konu var di gerçekten eski okulum ile kıyasladığımda inanılmaz öndeler di konularda biraz olsun kapatmıştım arayı ama daha çalışmam gereken çok konu vardı.. Uzun süre ders çalıştıktan sonra saate baktığımda çok geç olmuştu bu kadar yeter diye düşünüp kalemlerimi ve resim defterimi çıkardım.
Babamın bana hediye ettiği radyodan müziği de açtım ve birşeyler karalamaya basladim. Ikıncı şarkı bitmişti ki kulağıma sabah Zeyn in söylediği şarkı doldu. Elimde olmadan radyonun sesini biraz daha açtım ve ardından ister istemez elim kaleme gitti birşeyler karalamaya başlamıştım. Ama şuan aklımda sadece Zeyn ve su gibi olan sesi vardı... Müzik bitmişti ve ben elimdeki kağıda son derece şaşkın bir şekilde bakmaya basladim.
Ne ara çizmiştim bunu ? Neden çizmiştim? Bu sabah Zeyn i gitar çalarken gördüğüm halini kara kalem çalışması olarak resmetmistim ama neden hep onu düşünüp duruyordum istemediğim halde? Elimdeki kağıda bakmaktan alamıyordum kendimi bu resme bakarken bile sabah sahildeki hali gözümün önündeydi..
O sırada arkamdan gelen ses ile birden irkildim. Bi anda kollari boynuma dolanmıştı ve konuşmaya başladı Elif ti bu geveze arkadaşım geveze ve en yakın arkadaşım kız kardeşim...
Ooo yeni okulda ilk aşk burdan pek anlayamadım ama yakışıklı sanırım ?
Ne aşkı ne yakışıklısı kızım sabah öylesine gördüğüm bir çocuk sesi hoşuma gitti çizmişim. İşte allahım hemen altında bişey ara zaten sen seninde resmini ciziyorum ben sanada mı aşığım allah allaahhh.Dedim sonra ona sarildim hoşgeldin diye. Ama sarilmamla ağlamaya başlaması bir oldu. Ne olduğunu anlamamıştım neden ağlıyordu ki şimdi hemen geri çekildim
Elif neden ağlıyorsun noldu diye sordum
Ağlamaktan konuşamıyordu onu yatağıma oturttum ve sarildim yarim saatten fazla ağladı sonrasında biraz sakinleşince tekrar sordum ne olduğunu.___Alya Dolunay... O.. O beni aldatıyor şimdiye kadar hep yalan söylemiş bana ve ben bunu yeni görüyorum yeni öğreniyorum.
Duyduklarıma inanamadım ve ağzımdan birkaç küfür savruldu.Piç kurusu biliyordum Elifime yanlış yapacağını ulan bu kız senelerini verdi sana herşeyine katlandı 12 ay bekledi askerde seni sen git aldat şerefsiz. Yine de bu düşüncelerimi Elif e söylemedim tabi..
___Emin misin tatlım belki öyle değildir kendini bu kadar üzmeden tam öğreneydik önce..
___Eminim Alya gördüm ikisini beraber gördüm dün sabaha kadar çalıştı iş yeri bu ara çok yoğunmus yani bana öyle diyordu biliyorsun sende bende iş yerinde çok yoruluyor buradada tek başına kalıyor sabah güzel bir kahvaltı etsin istedim. Sabah uyandım okula gitmedim bisikletimi aldım sahilde onun çok sevdiği postaneye gittim. Oranın simitlerine börekleri ne falan bayılıyor. Ordan birşeyler aldım sonra bisiklete atladım biraz sahil havası alarak gideyim diye sahilden gidiyordum sabaha kadar çalıştı.
nasılsa uyanmaz diye ama onu bi kızla gördüm. Şarmaş dolaş bi kafeye girdiler şok geçirdim. Öylece bekledim acaba o mu emin olamamıştım. İçeride giremedim evine gittim hemen yedek anahtarı hep kapısının önüne bir yere saklar unutkanım diye defalarca bana ver demistim kabul etmemişti paspasin altına posta kutusuna kapıda asılı çiçeğin üzerine her yere baktım yoktu sonra elektirik sayacı çarptı gözüme onun üzerind e olabilirdi bir şekilde anladım orda olduğunu ve aldım anahtarı içeri girip her yeri aradım yoktu evde yaklaşık 1 saat sonra da gülüşe gülüş e opuse koklasa eve geldi zaten kızla.Bir bölümün sonuna daha geldik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlarla Dolu Aşk
Teen FictionYeni bir okul hayatınızı değiştirebilir mi? Durun ben söyliyeyim değiştirir. Bazen beklenmedik şeyler olur hayatımızda. Benim hayatımda olduğu gibi. Bir anda başıma gelen okul değişikliği bütün hayatımı değiştirdi. Bildiğim bir çok gerçeğin altında...