12. BÖLÜM

23 2 0
                                    

Ödül olarak apple notebook ve 5 bin tl ödül vermişlerdi. Ama benim ödülleri görecek halim yoktu. Kürsüye çıkıp ödülleri aldığımda ayaklarım titriyordu.

Sonunda kürsüden indiğimde rahat bir nefes aldım ve ceydanın yanına doğru giderken şule nin beni yiyen gözlerini gördüm.. Ceyda nın yanına gidip ona sarıldıktan sonra Zeyn i aramak için bahçeyi dolaşmaya başladım sonunda arka taraftaki cardaklarda en sonda oturduğunu gördüm.

Yanına gidip elimdeki ödülleri ona gösterdim ve onları bank a koyduktan sonra dayanamadım ve ona sarıldım. Sarılmamla kalbim öyle bir atmaya başladı ki kalp krizi geçireceğim şandim.

Sonra arkamızdan gelen öksürük sesi ile hemen uzaklaştım.  Zeyn den.  Arkamı döndüğümde Ceydanin bana  manidar bakışlar atan gözleri ile karşılaştım.

____Kusura bakmayın ama seninle yarınki gazete için biraz sohbet etmem lazım o yüzden siz ikiniz sohbetinize sonra devam edebilir misiniz?

Tam konuşacaktım ki Zeyn araya girdi.

___Siz keyfinize bakın benim yüzme de ve baskette ki rakiplerimi öğrenmem lazım zaten.

Bana göz kırptı ve arkasını dönüp uzaklaştı. Öylece bakakalmıştım arkasından. Zeyn çoktan gözden kaybolmuştu. Ama ben hala öylece durmus bakıyordum.

Sonunda Ceyda nın sesi ile kendime geldim.

____Ooo ateş bacayı sarmış ha!!

____Ne ateşi ne bacası kızım saçmalama ya sadece teşekkür etmek istemistim. Yarışmaya kaydımı o yaptırmış ben değil. O resimler Zeyn in benden aldığı resimlerdi.

____Alya söylemem e gerek varmı bilmiyorum ama Zeyn başkaları için birşey yapmaz.  Helede böyle hiç selami sabahı olmayan biri için kılını bile kıpırdatmaz.  Neden senin resimlerini alıp senin adına bu yarışmaya katıldı. Ayrıca Şule ve Zeyn in yani ikisinin adı birlikte hep anılsa bile Zeyn ve şule yi hiç kimse böyle sarilirken görmedi. Yanı sizi gördüm.  Sen sarılınca oda sana sarıldı. Zeyn kimse ile böyle yakın temas kurmaz. Ayrıca sizi rahatsız etmesem ayrılacak gibi durmuyordunuz. Şimdi karşında geleceğin magazin kraliçesi duruyor o yüzden beni kandıramazsın Zeyn i bilemem ama özellikle sende ateş çoktan yükselmeye başlamış. Her neyse zamanla haklı çıktığımi kabul edersin zaten nasılsa yakında okulumuzun yeni gözde çifti siz olursunuz.  Ay o zaman şule yi her hafta okul gazetesine manşet yaparım vallahi.

Şule nin mor kırmızı rengi şok şok şok
Yeni kız Şule yi alt mı etti?

şok şok şok
___Zeyn takılmalık ilişkisi Şule yi bırakıp gerçek aşkına koştu.

___şok şok şok  ayyy okul da yılın gazeteleri olacak vallahi.

____Ceyda yeter artık hayal kurma ya alt tarafı teşekkür ettim çocuğa oda nezaketen kabul etti.

___Tabi canım tabi neyse şimdi şu ödüllerini tutta birkaç poz alayım. Yarın ilk sayfadasın tatlım özellikle sen ödülünü alırken şule yi de çektim ay çok komikti.  Bide bana neler hissettiğine dair birkaç şey söyle onları da yazarım.

Şu ceyda deli kız di vallahi biraz da hayalperestti ama seviyorum ya kızı çok tatlı. Her hafta değişik bir kılıkta okula gelse de gerçekten çok şeker kız Elif, Yigit ve Aliden sonra bi kardeşim daha oldu sanırım.

En kısa zamanda ceyda ve diğerlerini tanistirmaliyim. Gece partilerimize 1 kız daha eklense super olur.

Ertesi Gün

Ertesi gün okuldaki şenliklerle birlikte spor müsabakaları da başlamıştı. Çünkü  erkekler çok komik oluyordu doğrusu ama o gün anlayamadigim şekilde herkes bi değişik bakıyordu sanki bana.

Ceyda bugün biraz geç geleceği için de neler olduğunu hemen öğrenemezdim. Dün resim yarışmasından sonra bugün ceyda baş sayfaya beni koyacağını soylemisti.

Ama onun için bana bakıyor olsalar neden gülsünler ki ? Bir tane okul gazetesi de bulamamıştım şansıma..

İyi okumalar. Yorumlarınızı ve oylaeinizi bekliyorum..

Sırlarla Dolu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin