Gizem ve merve yi uğurladıktan sonra kapıyı kapatıp elif e döndüm.
___Herşey senin fikrin di değil mi Alya? Ağlamamam için bütün geceni bana ayırdın dahası bugün okula da gitmedin.Yine gözleri dolmuştu... Kaşlarımı çatıp elif e baktım.
___Şttt sen yine ağla diye yapmadım bunu. Ayrıca ben sadede Yiğiti arayıp birşeyler yapmamız gerektiğini söyledim o kadar. Hem benim kardeşim üzgün ken yemişim okulunu kızım. Zaten oraya gitmek için ölmüyor um babam için o okulu kabul ettim. Sende biliyorsun.
Elif gelip bana sarıldı.
___İyi ki varsın Alya iyi ki.
Bu sırada elifin çalmaya başlayan telefonu ortamdaki üzgün havayı dağıttı. Elifin konuşması bitince bana döndü.
__ _Alya tekrar teşekkür ederim herşey için annem aradı. Eve bekliyor beni görüşürüz yine.
Dedikten sonra evden çıktı. Elif i de gönderdik ten sonra odama gittim. Masama yaklaşınca Zeyn in resmi gözüme çarptı. Elif gelince üzerine birkaç kağıt atmıştım ama köşeden sırıtıyordu resim bana.
Kendine gel Alya diye geçirdim içimden ve eşefmanlarımı giyip koşuya çıktım. Kafamı dağıtmak için ya resim yapmam yada koşmam gerekiyordu.
ilk seçeneği hemen eledim. Resim yaparken olmadık şeyler çiziyordum. Dün akşamki gibi mesela o yüzden ikinci seçeneğimi seçmiştim.
Koşabildigim kadar koştum. Kum sahilin sonuna geldiğimde nefes alamıyordum sık sık koşardım ama bugün her zamankinden çok ve daha hızlı koşmuştum. Su alıp bir banka oturdum.
Neler oluyordu bana son zamanlarda çok değişmiştim hissediyordum. Bankta oturmuş düşüncelerimle boğuşurken karşı da Merti gördüm. Zeynin en yakın arkadaşı olan çocuk.
Elinde 2 file dolusu top vardı. Merak etmiştim ne yapacaktı ki o kadar topu. Hem hani bunlar Zeyn le hep beraber geziyorlardı. Belki de Mert Zeyn in yanına gidiyordu.
Kendimle ne kadar savaş samsa da sonunda merakıma yenik düşerek Mert 'in arkasından gitmeye başladım. Yaklaşık yarım saat yürüdükten sonra sahilin sonundaki sahaları gördüm.
Zeyn le beraber birçok çocuk vardı orada. Zeyn neler anlatıyorsa bütün çocuklar kahkahalarla gülüyorlardı. Sonra Mert i fark edip hepsi Mert 'in etrafına toplandı. Bütün çocuklara topları dağıttılar Zeyn ile beraber.
Ne işi var di Mert ve Zeyn in burada üstelik bu çocuklarla. Biraz daha oturup gülüştükten sonra maç yapmaya başladılar. Çok şaşırmıştım.
Harika Zeyn ile ilgili merak edilenler haneme 1 + daha eklenmişti. Yarım saat öyle orada dikilip Zeyn ve çocukları izledim. Daha sonra Zeyn maça ara verip kenarda tek başına oturan çocuğun yanına doğru gitti.
O çocuğun yanına oturup biraz sohbet etti çocukla. Ne konuştuklarını duyamıyordum. Ama sanırım çocuğu maça girmeye ikna etmeye çalışıyordu. Sonunda ikna edemeyip diğer çocukların kendisine seslenmesi ile Zeyn maça geri girdi.
Çocuk sıkılmış olmalı ki oradan kalkıp başka bir yere oturdu. Benim için daha iyi olmuştu bu bu şekilde o çocuğun yanına gitsem bile Zeyn beni görmezdi. Yavaşça o küçük çocuğun yanına gittim.
Elimi uzatıpMerhaba ben Alya senin adın ne?
__ Yağız
___Memnun oldum dedim gülümseyerek.
Sen neden onlarla oynamıyor sun arkadaşlarınla?
___Ben maç yapmayı sevmiyorum abla. Yüzme falan olsa yada koşu girerdim yarışa. Ama maç bana göre değil. Hem şimdi resim yapmak istiyorum ben.
___ Resim yapmayı seviyor musun?
___Evet seviyorum abla hem de çok.
___Peki sen ve arkadaşların için bir resim çizebilir miyim izin verir misin?
___Tabi abla.Teşekkür edip defter ve kalemi aldıktan sonra çizmeye başladım. Zeyn ve çocukların oynamaya başlamadan önce ki hallerini çiziyordum. Kahkahalarla güldükleri anı...
Bir bölümün sonuna daha geldik. İnternetin bitmek üzere. Ama ayin 25 lerindd yenilenecek. O zaman bolum yayınlamaya devam edeceğim. Bizi çok heyecanlı bölümler bekliyor. İyi okumalar... :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlarla Dolu Aşk
Teen FictionYeni bir okul hayatınızı değiştirebilir mi? Durun ben söyliyeyim değiştirir. Bazen beklenmedik şeyler olur hayatımızda. Benim hayatımda olduğu gibi. Bir anda başıma gelen okul değişikliği bütün hayatımı değiştirdi. Bildiğim bir çok gerçeğin altında...