11. BÖLÜM

22 1 0
                                    

Zeyn havuza göz atarken göz göze geldik. Ben hemen bakışları mı onun üzerinden çektim. Ama onun bakışları hala üzerimdeydi.

Ben tedirgindim.  O gün o çocukla resim çizenin  ben olduğumu öğrenmesini istemiyordum. Çocuk beni hatırlamasın diye dua ediyordum ki;

  Yağız koşarak yanıma geldi.

___ Aaaaa ressam abla. Zeyn abi bak bu o resmi çizen abla. O gün neden hemen gittin abla?  Zeyn abi ve Mert abi ayrıca arkadaşlarım hepsi seni çok merak ettiler.

Ben cevap vermeye çalışırken Zeyn tek kaşını havaya kaldırmış bana bakıyordu.  Kendimi toparlayıp havuzdan çıktım ve havlumu alıp üzerime sardım.  Bu sırada zeyn,  mert ve çocuklara havuza girmelerini söyleyip kendi yanıma geldi.

____Bu kadar yetenekli olduğunu bilmiyordum. O resim çok güzeldi.

____Teşekkür ederim kendi halim de birşeyler yapmaya çalışıyorum işte.

____Kendini küçümseme cidden yeteneklisin.  Her neyse o gün niye yanımıza gelmedin? sadece Yağızla  konuşup gittin? . Seni çok sevmiş o günden beri dilinden düşürmüyor.

____Bende onu sevdim o gün neden bilmiyorum sizle karşılaşmak istemedim.  O gün sizi tesadüfen gördüm zaten. Çocuklarla olan görüntün hoşuma gitti.  karalayıverdim işte.

____Anladım neyse bir iki haftaya okulda şenlikler başlar.  Yarışmalar olur. Resim yarışması olursa mutlaka katılmalısın.

____Bilmiyorum ya ama yarışmaya girecek kadar güvenmiyorum sanırım kendime. Neyse sen bu çocuklarla nereden tanışıyorsun.? Pek sizin gibi tiki çocuklara benzemiyorlar.

____Değiller zaten nereden tanıdığımı boşver.  Olmayan kardeşlerim onlar benim.

____Kimsin sen Zeyn?


____Ne demek kimsin sen?

____Yani okula son model arabayla geliyorsun. Ama okul dışında otobüs dolmuş falan kullanıyorsun. Hiç inkar etme. Seni bir kez metro da bir kez de otobüste gördüm. Sonra gidebilecegin son derece lüks kuaförler varken bizim üst mahalledeki  Mustafa abinin berberine geliyorsun.
Sonra bu çocuklar.

Cimrisin paranı koruyorsun desem olamaz neler saklıyorsun Zeyn?

____Daha şimdiden çok fazla şey görmüşsün bile Alya.  Bence fazlasını bilmene yada görmene  gerek yok.


Tam arkasını döndü gidiyordu ki tekrar bana döndü.


___Bu arada yaptığın resimlerden birkaçını görme şansım var mı? Pazartesi getirir misin okula?

____Tabi dedim ve ben daha meraklı ve şaşkın bir halde orada dikilirken o çoktan çocukların yanına havuza atlamisti bile.

2 hafta sonra

Zeyn in dediği gibi havuzda karşılaşmamızin üzerinden 1 hafta geçmişti ki okulda şenlikler başladı.

Bir sürü çeşitli yarışma konserler oyunlar vs. Bir sürü etkinlik var di. Bu arada zeyn e istediği gibi yaptığım resimlerden getirdim. 

Oda 10 kadar resmimi seçti ve aldı. Merak etmiştim. Benim resimlerimle ne yapacağını. Ceyda ile şenlik alanında dolaşırken resim yarışması seçmeleri yazısını gördüm ve altta bir resim gözüme çarptı.

Şok olmuştum o benim resmim miydi? Hızla resim yarışması kaydının yapıldığı alana gittim.

Gerçekten benim resmimdi o.  Ama nasıl olur. Bu Zeyn in seçtiği resimlerden di.  O mu yaptı yoksa?

  Katılmamı söylemişti ama katılmayacağımı da ben söylemiştim ona. O sırada biraz ileride Zeyn i gördüm.  Göz göze gelmiştik yine. Bana göz kırpıp görüş alanımdan çıktı.

Hala şok olmuş şekilde resmimin önünde dikiliyordum.  O gün en çok beğeni alan resimlerden biri benim resmim olmuştu ve yari finalde de diğer resimlerimden biri çıktı sergiye.

Bir sonraki gün finale de çıkınca heyecandan ölüyordum.  Asla bu dereceye gelmeyi beklemiyordum kesinlikle.  Sonunda 1. Açıklanıyordu.

Yanlış mi duydum. Bir dakika bir dakika!!!


____Ceyda yanlış mı duydum 1. Ben miyim yoksa?

Ceyda; Evet kuşum sensin. Git hadi bende resim çekip yarın seni okul gazetesinin ilk sayfasından manşet yapıyım...

Tekrar tekrar bolum yayınlamaya devam edicem. Hikâyesi beyenmeyenler yorum yapabilir. :) :)

Sırlarla Dolu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin