Bakalım elifin sürprizi ne olacak??
Odaya döndüğümde Elif hala ağlıyordu bi yandan da boynundaki kolye ile oynuyordu. O kolye Dolunayın hediyesiy di.
___Elif yapma artık şunu bosver kendi pisliginde bogulsun salak senden iyisini mi bulacak sanki. Elif çocukluğumuza dönelim mi? biraz diye sordum. Çocukken elifle birbirimiz e kıyafet seçer giyer sonra birbirimizin saçını makyajını yapardık.
O kadar güzel ahim sahim kıyafetlerimiz olmamıştı hiç ama biz birbirimize sahiptik gerisi önemli değildi. Kıyafet saç makyaj falan derken vakit geçmişti Elif kendini tam toplayamasa bile ıyi gelmişti.
Arada bir okulumdaki bazi öğretmen ve tikilerin taklidini yapınca bayaa gülmüştü. 2 saatin sonunda telefonum çaldı.
Elif: Saat 12 yi geçti Alya kim bu saatte?
Alya:Elif cama çıksana.Arayan Yiğitti cama çıkmamızı söylemişti. Dışarı bakınca Elif kadar bende şaşırmıştım. Elif kar ı çok severdi ve yiğit dışarıda kar yagdırmıştı.
Yağan karin altındada bizimkiler duruyordu. Yiğit , Mert ,Ali , Merve , Gizem neredeyse herkes buradaydı. Hepsi bi ağızdan sürpriz diye bağırınca Elifin gözleri doldu ve Elif hemen cami açtı.
___Siz delisiniz nasıl yaptınız bunu?
Mert: Yiğit kar makinası buldu nereden bulduysa.
Yiğit: Kardeşim neşelensin yeterki ben olmaz ı oldururum 😊 Daha bitmedi sürpriz hadi gidiyoruz çıkın dışarı
Ama babam diyirdum ki Yiğit babamdan çoktan izin aldığını söyledi. Bizde zaten hazırdik çanta ve hırkalarımızı alıp çıktık.
Yiğit dediği gibi elifi Lunapark a göturdu. Elif Lunapark ı görünce yüzü daha da güldü. Ama gözleri dolmuştu. Dolu gözlerle bize dönüp hepimize sarıldı.
O gece sabaha kadar eğlendik. Güldük yedik içtik sabaha karşı da bize gittik. Hepimiz bir yere yığılıp kalmışız.
Sabah uyandığımda saat 11 ı geçiyordu. Önce kızlara sonra erkeklere baktım. Hepimiz sıkış tepiş yatmıştık rahat degildi. Belki yattığı mız yerler küçüktü ama hepimiz mutluyduk.
Çünkü beraberdik bir kez daha şükrettim böylesine iyi ve bağlı arkadasliklarim olduğu icin.
O sıra gözüme yiğitin olmadığı çarpmıştı. Telefonumu alıp yigiti aradım.
Ama sürekli beni meşgul e atıyordu. Bir kaç defa daha aradım. Ama her seferinde hüsrana ugramis oldum.
Yigiti aramayı bırakıp bizimkilere kahvaltı yapmaya karar verdim. Babam bugün erkenden ise gitmişti. O yüzden rahatça kahvaltimizi edebilecektir.
Mutfağa gidip bir şeyler hazırlamaya başladım. Sofraya teker teker hazırladığımız her şeyi koyduktan sonra geriye bizimkileri uyandırmak kalıyordu. İlk önce salonda olan erkekleri uyandırmaya karar verdim.
Salona giderek ilk önce yerde minderler de yatan merti uyandırdim. Sonrada her iki koltukta yatan cenk ile Aliyi Uyandırdı. Mert mutfaktan gelen kokuyu fark etmiş olacakki konuşmaya başladı.
___ Oo alya yine döktürmüş sun sofrayı. Sırf senin bu muhteşem kahvaltıdan yapmak için size gelmek gerekir.
Metre dönerek;
Kapım herzamn açık istedigin zaman gelebilirsiniz dedikten sonra odama kızları uyandırmaya gittim. Odaya gittiğimde kızlar hala mışıl mışıl uyuyorlardi.
Gece yatakta sıkış pıkış yattığım elifi uyandırdım. Sonra yerde yatak açıp mışıl mışıl uyuyan merveyle gizemi uynadirdim.
Hepside mutfaktan gelen kokuyu farketmiş olacak ki koşarak mutfağa gittiler. Her birimiz bir sandalyeye oturarak kahvaltimizi yaptık. Kahvaltınin sonuna geldiğimizde ise erkekler yataklarını kaldırıp bizle vadalaşarak gittiler.
Merveyle gizem gitmek zorunda olduklari için erkenden çıkıp gittiler.
Bir bölümün sonuna daha gelmiş bulunuyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlarla Dolu Aşk
Teen FictionYeni bir okul hayatınızı değiştirebilir mi? Durun ben söyliyeyim değiştirir. Bazen beklenmedik şeyler olur hayatımızda. Benim hayatımda olduğu gibi. Bir anda başıma gelen okul değişikliği bütün hayatımı değiştirdi. Bildiğim bir çok gerçeğin altında...