3. Bölüm

39 4 0
                                    

Bu kadar hocam yerime geçebilirmiyim diyip hocadan onayı alarak yerime geçtim. En azından daha tanıdık bir yüz diye düşünerek müdürün odasından çıkarken çarptığım çocuğun yanına oturdum. Oğlanın yanına oturmamla az önceki tiki bebeğin bakışları ateş saçarak bana bakmaya başladı gören de kocasını ayarttım sanacak  Off kesin sataşır bu bana şimdi belli ki bu çocukla aralarında birşey var. Diye düşünerek tiki kıza aldırmadan yerim de oturmaya devam ettim.

Hoca:  benim bir toplantım var sizde yeni arkadaşınızla tanışın diyerek sınıftan çıktı. Hocanın çıkmasıyla tam tahmin ettiğim gibi tiki kız yanıma doğru geldi. Canım ön sıralara sizin gibi burslular oturamıyor hele kendini bilmez bir bursluysa hiç oturamıyor şimdi kalk  sevgilimin yanından dedi. İlk günden çattık diye düşündüm. İçimden ben ne yapacaktım bu yapmacık zengin bebelerinin içinde ya... Düşüncelerimden sıyrılıp kıza döndüm;

___ Aaa canım noldu korktun mu yoksa  benden. Hem sevgilin yanında oturmamdan şikayetçi durmuyor. Baksana nasıl sırıtıyor dedim ve sandalyeye astığım çantamı alıp sıradan kalktım. Tiki bebeğe çarparak şu garip görünen metalci kızın yanına geçtim. Yalnız kız cidden beni öldürecek gibi bakıyordu. Yanına geçtiğim kız görüntüsüne tezat oluşturacak sıcak bir gülümseme ile merhaba dedi ve kendini tanıttı.  Merhaba ben Ceyda Taşkın okul gazetesinin editörüyüm  okulun magazin servisiyimde diyebiliriz  diyerek göz kırptı.

Şaşırmıştım açıkçası görüntüsü ve konuşması çok zıttı anlamış olacak ki açıklama yapmaya başladı.

__Dövmeler makyaj falan şaşırdın değil mi? Okul alıştı sende alışırsın. Her hafta farklı geliyorum neden bilmiyorum değişiklik hoşuma gidiyor.

Sevmiştim bu kızı. Gün boyu ders aralarında okulu gezdik ve bana okulla ilgili bolca dedikodu anlattı. Ama anlattığı bazı şeylerde eksiklikler vardı. Sanki dahası bu okulda beni rahatsız eden birşeyler var .  En iyisi düşünmemek zamanla yaşayıp göreceğiz nasılsa...

Sonra ceydaya bana çarpan çocuğu sordum. Ceyda biraz duraksasa bile konuşmaya başladi.

__O mu o Zeyn sana bütün okulun soyağacını çıkartabilir im. Ama onunla ilgili pek bir bilgim yok sadece şu sürekli takıştığın  ama her seferinde morartıp geri yolladığın kız var ya hani Şule işte onla takılırlar sevgili değiller ne oldukları da belli değil her neyse.  Zeyn okulda çok popülerdir okulun hem popüleri hem gizemli çocuğu okula Taner yıkılmaz  sayesinde gelmiş. Adamın yiğeniymiş galiba kimse bilmiyor.  Zeyn Kimse ile konuşmaz.  kimse onun hakkında birşey bilmez tek bildiğimiz babasının ve annesinin ayrı olduğu babası vefat etmiş sanırım annesi ile ilgili konuşmaz  konuşturmaz da. Okula Zeyn ile görüşmeye bir kadın gelir. Onunla  ilgili her şeyi bilen tek bir kişi var oda Mert kardeş gibilerdir. Yedikleri ictikleri ayrı gitmez.  Zeyn ondan başka kimseyle konuşmaz diyebiliriz.

__Senin neden ilgini çekti ki?  hoşlandıysan falan bence uzak durmalısın. Fazla gizem tehlike getirir ve tehlike iyi birşey değildir Alya.

Ceydaya şaşırmış gözlerle bakarak;

__Ondan hoşlandığım  falan yok ceyda sadece sessizliği dikkatimi çekti o kadar. Diyerek ceydanin yanından uzaklaştım.

Buda bu günlük paylaşacağım son bölümdü. İnşallah güzel olur. Yorumlarınızı bekliyorum.

Sırlarla Dolu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin