___Selim amca babam nerede birşey mi oldu diye bağırdım. Bütün okul başımıza toplanmıştı..
___Alya baban kaza geçirmiş kızım.
___Ne ba.. babam mı nerde o nerde nasıl şimdi iyi mi birşeyi yok degil mi?
Babama birşey olmaz ki Selim amca nerde babam nasıl şimdi?
Ağlamam git gide şiddetleniyordu. Neden susuyordu selim amca babam nasıldı?
___Durumu ciddi alya yanına gitmemiz lazım seni ben götüreceğim.
Ayakta duramıyordum ne demek durumu ciddi düşeceğim sırada biri yakaladı beni Zeyn di bu.
sakin olmam için benimle konuşuyordu ama duymuyordum onu. Selim amca ben ve Zeyn hastaneye gittik babam ameliyattaydı hala.
Allahım onu bana bağışla diye etmedigim dua kalmamıştı...
Kaç saat olmuştu buraya geleli neden hala çıkmadı babam.. Güçlü adam benim babam birşey olmaz ona biliyorum saatlerdir bekliyordum
kapıda neden hiç kimse birşey demiyordu.Ne yapardım ben onsuz kimsem yoktu ki başka neden biz neden benim babam allahım yardım et diye dua ederken sonunda biri çıktı dışarıya..
____Rıfat Demirtaşın yakınları?
Hemen ayağa kalkarak...
___Ben kızıyım
___Babanızı yoğun bakıma aldık durumu çok ciddi çok kan kaybetmiş. Biz elimizden geleni yaptık artık sadece bekleyebiliriz.
Daha da ağlamaya başlamıştım. Herşeyim di babam benim. Annem babam kardeşim arkadaşım evim.
Ona birşey olursa ne yapardım ben.___Nolur doktor bey ne olur kurtarın onu benim bütün hayatım o. Oda giderse kimsesiz kalırım ben ne olur. Doktorsunuz siz nasıl kurtaramazsınız onu......
Bir yandanda sağa sola hızla yürüyordum. Sonunda zeynin beni tutup sarsması ile ağlamam biraz yavaşladı. Ama durduramıyordum kendimi.
___Sakin ol Alya dur biraz böyle yaparsan kendine de zarar verirsin.
__Nasıl sakin olayım Zeyn babam o benim herşeyim tüm hayatım tüm ailem kimsesiz kalırım ben onsuz.
___Tamam Alya sakin ol gel oturalim hem sen saatlerdir birşey yemiyorsun hadi gel kantine gidip biseyler yiyelim.
___Gidemem zeyn ya uyanırsa beni görmesi lazım Zeyn....
3 gün sonra
Zeyn den
3 gündür bende buradaydım neden bilmiyorum ama bırakıp gidemiyordum bu kızı.
Neden ki ben degilmiydim annesini bile umursamayan adam. Babasına birşey olursa ne olacaktı Alyaya?
Annesi nerdeydi acaba en iyisi annesini bulmaktı yoksa 18 yaşını gecmedigi için yurda verilirdi muhtemelen.
Yok yurtta hiç yapamazdı bu kız Mert bulurdu bu kızın herseyini en iyisi ona söylemekti. Alya nin yanından uzaklaşıp Mert ı aradım. 4. Calistan sonra nihayet açtı
___Alo kardeşim
___Zeyn bu saatte rüyanda mi gördun beni abi ya vallahi uykumu yarıda kesmeye ne meraklisin sen___Mert kız gibi dırdır yapmayı keste dinle. Şu bizim okuldaki Alya var ya onunla ilgili her şeyi öğrenmeni istiyorum.
Her şeyi ama a dan z ye kadar.
__Hayirdir nikah mı kiycan sen bana kız falan arastirtmazsin.
___Lan bi sus kırarım bi tarafını araştır dediysem araştır..
Bir bölümün sonu daha geldik. Yorum ve oylarinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlarla Dolu Aşk
أدب المراهقينYeni bir okul hayatınızı değiştirebilir mi? Durun ben söyliyeyim değiştirir. Bazen beklenmedik şeyler olur hayatımızda. Benim hayatımda olduğu gibi. Bir anda başıma gelen okul değişikliği bütün hayatımı değiştirdi. Bildiğim bir çok gerçeğin altında...