Special Episode : Lets Go Fly!!!

11 1 0
                                    

Terlihatlah dua orang siswa bernama Kim Rae Hoon dengan Kim Jung Soo.

Mereka berdua memang sahabat sejak berumur 5 tahun.

Di atas sebuah gedung,ia dengan sahabatnya sedang bercanda mengingat masa lalu.

Rae, anak berumur 19th itu,cantik dan di harapkan oleh semua kaum hawa.
Ia berlari lalu naik ke sebuah kardus kayu berisi botol bekas.

"Aku ingin terbang,Jung Soo!!! Ayo kita terbang!!!"

Flashback...

Di masa lalu...
12 tahun yang lalu...

Di sebuah taman, Terlihatlah dua orang sahabat.

"Jung Soo kita terbang ke atas sana yuk" kata Rae lalu menaiki ayunan sambil berdiri.

"Hati-hati nanti kau jatuh,Rae. Bagaimana kita bisa terbang?" tanya Jung Soo.

"Kita Terbang dengan berpegangan lalu berlari dan meloncat." kata Rae lalu membentangkan tangannya. Angin menghembus ke arahnya.
Memberikan sinyal pada Rae untuk terbang bersama Angin halus tersebut.

Kembali ke 12 tahun ke depan...

"Rae... kamu masih sama seperti dulu. Hati-hati nanti jatuh" kata Jung Soo dengan senyum lebar di bibir sexy nya itu.

Baru saja diingatkan hati-hati jatuh, Rae terpeleset.

"Aaahhh!!!" Teriak Rae.

Lalu Jung Soo menggenggam tangan Rae.
"Gomawoyo" kata Rae sambil tersenyum kepada Jung Soo .

Rae lalu melepaskan genggaman tangan Jung Soo. Lalu ia berlari sambil membentangkan tangannya sambil berlari mengelilingi lapangan terbuka di lantai paling atas di salah satu gedung di sekolah mereka.

"Rae" panggil Jung Soo.
"Ye?" tanya Rae.
"Bagaimana kau terbang?" tanya Nih Soo.

"Aku terbang dengan sayap" jawab Rae sambil tersenyum manis.
"Dimanakah sayapmu? Aku tak melihatnya." tanya Jung Soo Lagi.
"Sayapku adalah separuh hatiku dan separuh hatimu... yang membantu kita terbang dengan suka cita dan dengan hati yang tenang"

Jung Soo ter ingat sesuatu.

Tahun lalu, ia menemukan sepotong liontin berbentuk hati dan bertuliskan sesuatu;

"Rae My Life"





~*School 2016/2017*~

SWEETS LOVE STORY Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang