'Anne daha hızlı salla düşmem söz veriyorum'
'Oğlum sallıyorum çok hızlı zaten'
'Anne lütfen yaa annem benimm'
'Yusuf bence bugün yeter şuan eve gitmemiz gerekiyor.Hiçbir itiraz istemiyorum marş marş'
Annemin dediği gibi hiçbir itiraz etmeden evin yoluna koyulduk.Annem kapıyı açtığında delirmiş gibi oldu hemen beni kolumdan tutup çekiştire çekiştire götürüyordu ki birden durdum
'Ne oluyor anne iyi misin?'
'......'
Sadece ağlama sesi...
'Anne bırak beni ne oldu o evde?'
'....'
Yine cevapsız kalmıştım.Zorla kolumu annemden çekip eve doğru koşmaya başladım.
' Yusuf!Yusuf Emre!'
Annem arkamdan gelmesi umrumda bile değildi kapıyı tam kapatmamıştı annem içeri girdiğimde...
O dehşet veren görüntü...Hiçbir zaman aklımdan silinmeyecekti...
Babam beni görünce ne yapacağını şaşırdı.O yanında ki ar ve namustan uzak insan.İnsan demeye şahit gerek
'Halime herşeyi anlatabilirim!''Lütfen sus! Sus ki daha kötü günaha batma bıktım senden senin metreslerinden...
Bun-bunca yıl sustum yeter artık!'Asıl sana yeter bee'
Ve iki el ateş sesi...
Yusuf Emre;
Kutay'la konuştuktan sonra telefonu kapattım sokağı döndüm ki biriyle çarpıştım.
Kız düşmesin diye belinden tutmuştum.Rahatsız olacak ki nedeni titremeye başladı.Gülmemek elde değil çok masum bakıyo o yemyeşil gözlerinde insanın kaybolası geliyor.
Noluyo bana ya kendine gel Emre!
Kız birden kendini toparladı ve sinirli olduğu her halinden belli'Ne yapıyosun sen ya üstüme çıksaydın'
Bu defa kendimi tutamadım ve gülmeye başladım
Çok sinir olmuş ki hiçbirşey demeden gidecekti ki kolundan tuttum
'İstersen onu da yaparız güzellik'Diyerek göz kırptım.
'Pis sapık manyak mısın nesin ya şimdi bağırırsam görürsün'
'Bağır kim ne diyebilir diyecek olan beni gördükten sonra tekrardan susar merak etme'
Sanki dua ediyorumuş gibi ellerini havaya kaldırdı.
Böyle daha tatlı oluyor.Kendimden geçtim ya!
Sonra ellerini havaya kaldırarak
'Nerden çıktın sen ya!Tamam özür dilerim'dedi ve gitti tutmadım çünkü başka bi fikrim vardıNereye gittiğini birden merak ederek belli etmeyerek takip ettim.
Bi mahalleye girmişti ki daha çok meraklandım kot renginde ve uzun feracesi vardı üstünde.
Nerden biliyosun diye sorma annem çok giyerdi bunlardan...
Başında üstündekine uyumlu bi eşarp bağlamıştı beyaz bi spor ayakkabısı vardı.
'Sen Yusuf Emre!ne zamandan beri bi kızı bukadar inceler oldun'
Bir kapının önünde bi adamla tartışıyordu.Aklımda binlerce tilki dönmeye başladı erkek arkadaşı mı? veya evli mi?
Sesleri daha iyi duymak için yaklaştım(konuşmalar 1. Bölüm de bakabilirsiniz)
Abisi olacağı hiç aklıma gelmezdi.Bu beni nedense rahatlatmişti.
Kendimi tutamadım ve olaya dahil oldum'Ben izin vermedim Hicran'in eve erken gelmesine'
Adının Hicran olduğunu öğrendiğim bu kız şok olmuş bana'sen nerden çıktın'dermişçesine bana bakıyordu
'Ne diyor bu şerefsiz Hicran'dedi abisi olacak kişi diğer yanındaki kimdi ki o da sinirden gözlerinden ateş saçıyodu.Acaba bu kimdi?
babası desem baba bukadar genç olur mu abisi bile o yanındakinden büyük duruyo veya erkek kardeşi de olabilir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİSKOPAT MANYAK
Spiritüelİki çılgın... Maceraları hiç bitmiyo... "Kim yaktı kızım bu gömleği" "Abi valla ben yapmadım" "Bi de yemin ediyo. Kızım senden başka kimse ütülemiyor bunları kabul et bişey yapmıcam" "Bu yalanları çook duydum abimoo" "Hicran!!!" "No problem yes mutl...