"İtachi"
"Kokuyu takip ediyordum senin evinden gelince geldim."
"Ona zarar verme!"
"Amaçım zarar vermek değil tadına bakmak sasuke sende biliyorsun sevdiğim kokuyu bırakmam"
"Abi lütfen"
İçerden naruto seslenir.
"İtachi sakuraya zarar veremeyiz.Siz asilzadeler benden iyi bilmesi lazım."
"Tamam tamam tadına bakmicam ama buraya gelene kadar kaç vampir gördüm."Sasuke sakurayı gördüğünden beri korumak istiyordu.Sebep'ni bilmesede ona sanki bağlanmıştı.Birşeyler onu çekiyordu.
"Hafızasını silmemiz lazım."dedi naruto üfleyerek.
İtachi adımlarını kokunun geldiği odaya doğru gitti.
"Kokusu nefis"diyip geçirdi.Odaya girince kızı ilk önce süzdü.Sonra ise beynine girdi anılarına baktı..Olduğu yerde geriye doğru gitti."İtachi noluyor"dedi hızlıca sakuraya doğru yürüdü sasuke.
"Hiç bişey yok sadece kızın kokusu ilgimi çekiyor"
İtachi birşeyler öğrenmişti ve sasuke ve naruto'ya belli etmeden hafızasını sildi.Ama biliyordu ki bu hafıza silme işi bu kızda işe yaramazdı...Alt kata inip masaya oturdular.
"Bu kız nerden geldi"
"Okulda anlattığına göre küçük bir ülkeden gelmiş.Annesi ve babası ölmüş.Burayada okul için geldi.Doktor."naruto yarasının nasıl iyileştiğini sasuke ve itachiye gösterdi..."Bu kızı korumak brnce saçma başınıza iş alırsınız."dedi itachi çünkü olacakları biliyordu.
"Ben onu eve götürmeliyim ,naruto evi nerde söyle bana."
"Tamam"Naruto sasukeye,sakuranın evini tarif etti.Sasuke de sakurayı kucağına alıp arabaya indirdi.İtachi sayesinde uyanmazdı.
Evlerine geldiğinde sakura'nın çantasından anahtarı çıkarıp içeri girdi.Buraya gelene kadar bir sürü vampir görmesine rağmen yaklaşmıyorlardı sasuke olduğu için.
Üst kata çıkıp sakura'nin odasına girdi yatağa nazikçe bıraktı.Dolabından bir takım pijamalar çıkardı.Sakuraya naziçe giydirdi.Kızı öpmek istiyordu ama yapamazdı...
Bir kaç saat evde bekleyip çıktı....Heyo gençlik sizce itachi neyi farketti?😂
Sorular sorular ksjsjdn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN DAMLALARI | Sasusaku
FanfictionGüçlü birisiydi.Kokusu ve kanı çok güzeldi... O eşsiz ve mükenmeldi💉