💉13

382 21 3
                                    

Naruto tilki haline bürünmüş sakura'ya tam saldıracakken olduğu yerde donup kaldı.Herkes şaşkın onlara bakıyordu.Sakura'nın patisi bir tanesi yukarda tutuyordu.Sakura patisini indirdiği an naruto yere çakıldı.
Madara:Annesinin güçlerini almış.
Naruto:Acıdı..
Sakura:Özür dilerim naruto.
Naruto:Önemli değil.Madara dönüşümsüz yendiğine göre güçler tam olarak ne??

Madara önce düşündü sonra ise şaşkınca naruto'ya baktı.
"Sen güçünü uyandırdın demek."
"Evet ne oldu ki."
"En güçlü tilkilerden olabilirsin.Çünkü içinde yatan tilki ruhu çok güçlü."
"Anladım."

Büyük bir rüzgar esmişti.Sasuke bunu anladıki direk sakura'nın önüne geçerek durdu.
"Sasuke noluyor?"
"Kan emiciler geldi.Fazla hareket etme."
"Tamam."

"Bu koku neden bu kadar güzel."dedi Temari sonra ise küçük bir kahkah attı.
Diyerleri sakura'yı korumak için siper alırken Madara olduğu yerde durdu.
"İnsan yakalamak çok zahmetli ama yemesi çok iyidir değilmi temari."dedi shikamaru.
"Evet hayatım hahaha."

Sasuke:Ne istiyorsunuz?
"Arkandaki kızı"dediler.
Sakura:Benden ne istiyorsunuz bi bitmediniz!
"Seni yemek istiyoruz tabi."
Naruto hemen söze atladı ve"o insan değil yoksa siz yamyammı oldunuz he shikamaru-temari."

Madara:Hayır naruto, sakura hayla insan daha tam olarak olmadı.
Sakura kafası iyice karışmıştı.Noluyor amk bakışı atıyordu her yere.
"İşte size dedik o insan diye."dedi temari pis bir sıratışla.
Madara,sasuke'yi kenara itince diyerlerinede açıl bakışı attı.
Madara'nın suratında bir sırıtış olmuştu.Sakura ise babasına bakıp sırıtışa anlam vermeye çalışıyordu.

"Siz fazla yürek yemişsiniz anlaşılan.Kimlere bulaştığınıza dikkat edin!"dedi ve gözlerini kırmızıya bürüdü.

Madara'nın güçleri kana hükmetmek ve özel göz güçleri vardı.Çok az kişi kana hükmedebilirdi.Oda onalardan birisiydi.

"S-sen o sensin.İlk asilzade ve Kan Şeytanı! "Dedi temari.
"Oo lakabımı biliyorsunuz kaybolun burdan."diye gürledi madara.
"Buraya gelmek bir hayatdı.Gidelim temari."Dedi shikamaru ve yok olmuşlar.Diyerleri ise bu lakaba anlam vermeye çalışıyorlardı ama sasuke bunun ne olduğunu çok iyi biliyordu ve öfkeli bakışlarını madaraya yönelti..

KAN DAMLALARI | SasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin