Sakura yere düştüğü an herkes ayaklandı.İtachi sakurayı kucağına alıp özel odaya götürdü.Büyük beyaz mermer gibi yatağa yatırdı sakurayı.
"Sakuraya noldu şimdi..."dedi hinata.Telaşlı bir şekilde bakıyordu hinata.
"Doğum günü yaklaşıyor."dedi fısıltıyla itachi ama duymalarını istemiyordu onların.Onlar fısıltı olsa bile duymuştu.Sakura gözleri sıkıyordu.Kıvranmaya başlayıp nefesi kesilip duyordu.
"Aaa!Iıı!Öhmm!!!...."Kıvranış sesleri odada yankılanıyordu..."Buna dayanamıyorum"dedi sasuke ve arkasını döndü.Sakura'yı böyle görünce canı açıyordu ama sebepini bilmiyordu.
"Ne yapmalıyız itachi!"dedi sasuke bağırarak!
"Bilmiyorum düşünmem lazım...Buldum aklına girersem ne düşündüğünü öğrenirim."
"Tamam yap ozman şunu"dedi naruto,hinata gibi endişeli sesi ile.İtachi sakura'nın aklına girdiğinde bazı şeyler hatırladığını anladı.Küçüklüğünü hatırlıyordu sakura.Babasına koşuşunu ama babasının suratını göremiyordu itachi.Kazayı hatırlıyordu.Naruto'nun yaralanışı,dai'nin yaptıklarını çok sinirlenmişti itachi çünkü sakura onun için özeldi.Kimse bilmediği şeyleri biliyordu itachi.Sakura'yı ne pahasına koruyacaktı...
""""""""
Bir süre sonra sakura'nın kıvranmaları geçmişti.Biraz uyusun diye sasuke'nin odasına götürmüşlerdi sakura'yı.Sasuke biraz sakura'nın başında kalmıştı.Onun için endişeleniyordu.Sanki çok uzun zaman önce onla bağlanmış gibiydi...
Aşağı kata indiğinde bir bardak kan aldı sasuke.Sakura'nın yanında durmasında çılgına dönüyordu ve şuan çok istediği kanı yudumluyordu.
İtachi:Kan için,koku fazlalaştı.
Hinata:Kokusu baya büyüdü.Okulda bile böyle değildi.
İtachi:Okulda nasıl duruyorsunuz.
Naruto:Dayanmak çok zor oluyor.Hele o dai olayında nasıl dayandım ben bile bilmiyorum.
İtachi:Tamam.
İtachi:Sasuke sen nasıl bu kadar susuyorsun normalde konuşurdun.
"Yok birşey itachi uyumaya gidicem.Size iyi geceler.Bu arada okuldaki shikamaru ve temari 'yede dikkat edin.Hadi bye"
"Hai hai"dedi naruto bıkkın bir nefes ile.
"""
Sasuke balkona çıkmış elimdeki kanı yudumlarken naruto ve hinata'nın gidişini izledi.Elindeki kan bitince çöpe atıp odasına çıktı.Odanın içine girince "doğruya sakura burda uyuyordu"diye içinden geçirdi.Tam odadan çıkınca koku onu ele geçirdi ve sakura'nın yanına yaklaştı.Onu inceliyordu.Pembe saçları ,zümrüt yeşil gözleri, ince vücudu herşeyi sasuke'yi deli ediyordu ama nedenini bilmiyordu...Biraz onu izledikten sonra yanına yavaşca yattı.O mükenmel suratını incelemeye başladı.Kokusunu içine çekince hafifte olsa gözleri kırmızılaştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN DAMLALARI | Sasusaku
FanficGüçlü birisiydi.Kokusu ve kanı çok güzeldi... O eşsiz ve mükenmeldi💉