"Oha bunlar işi bişirmiş hinata bizden de hızlılar baksana."dedi naruto. karşısında uyuyan sasuke ve sakura'ya sırıtıyordu.
"Naruto lütfen sesiz olalım uyanıcakalar."
"Bişey olmaz bitanem ben bunaların bir ifşasını çekeyim de."dedi ve telefonu çıkardı tam çekecekken sasuke'nin kırmızıya bürünmüş gözlerini görünce kapının arkasına saklandı koşarak.
"Naruto napıyosun!"dedi sasuke sinirle bakarken.
"Özür dilerim sasuke ama öyle gören herkes zanleder."dedi naruto bir yandan da korkuyordu.
"Biz gidelim naruto hadi."dedi hinata ve naruto'nun kolunu tutup aşağı indirdi.Sasuke derin bir nefes aldı ve kollarında uyuyan kıza baktı."Melek gibisin ama baban bir şeytan."diye içinden geçirdi sasuke.Sakura ise gözlerini kısıp kısıp duruyordu.Nefes alışlarıda düzensiz olmaya başlamıştı sakura'nın.Sasuke bunu harf etti ve ayağa kalkıp ona baktı.Uyandırmaya çalışıyordu ama uyanmıyordu sakura.Zihnine seslenmeye başladı.
"Sakura uyan hadi noldu sana?"
Ses yoktu.Sakura bir o tarafa bir bu tarafa dönüp durdu.Sonra ise ani bir hareketle uyandı.Boğazında bir el izi vardı sakura'nın.sasuke bunu görmüş ve daha da endişelenmişti.Sakura nefes alamamaya başladığında kucağına aldı ve alt kata götürdü."Nefes almıyor birisi boğazını sıkıyor galiba "dedi.Madara ise oturduğu yerden kalktı ve kızına koştu.Kucağına aldı ve koltuğua yatırdı.
"Sakura kızım."
Sakura boğul sesler çıkarıyor ve boğazını tutuyordu.Gözünün rengi değişip duruyordu.
"Boğazını bişey tutuyor."dedi hinata.
İtachi:Noluyor!
Madara:Görünmez birisi olabilir.Kanlarla etkisiz hale getiricem.Madara dolaptan aldığı kanı kontrol ederek sakura'nın boğazını sarmaladı.Sasuke ise zihnine fısıldamaya çalışıyordu.
"Sakura duyormusun beni şimdi nefes almaya çalış o elleri yok edicem."dedi madara ve elini alıp sakura'nın boynuna koydu ve gözlerini kapattı."Yok ol."dedi madara.Sakura ise derin derin nefesler alıyordu.
"Nefes alıyor."dediler naruto ve hinata.
Sasuke,sakura'yı doğrultu.
"Sakura iyimisin?"
Sakura anca kafasını sallamıştı olumlu anlamda.Cümle kurcak hali yoktu.Sasuke,sakura'yı kucağına alıp odasına götürdü.Kimse gelmesin diye sertçe konuşmuştu.Dolabından bir krem alıp sakura'nın boynuna sürdü.Sakura ise yüzünü buruştuyordu."Biraz dayan."dedi sasuke.kremin kapağını kapattı.
"Sakura sana ne oldu?"
"Birisi boynumdan tutuyordu.Kırmızı gözleri vardı ve açlıkla süzüyordu beni.Bir kadın seside duydum yapma diye.Ama boynumu sıkmaya daha da devam etti sonra ise böyle."dedi titrek nefeslerle.
"Kan içemen gerekiyor.Az da olda hemen iyileşirsin."dedi sasuke ve alt kata inip bir bardak ve kan aldı.Kanı bardağa koyduğunda herkes ona napıyosun bakışı ile süzüyordu.
"Bana öyle bakmayın!Sakura'ya kan götürüyorum."dedi sasuke.
"Sakura kan mı içicek."dedi naruto.Sasuke ise kimseye aldırış etmeden yukarı kata çıkıp kapıyı kitledi.Bardağı sakura'ya uzattığında sakura ise onun tahmin ettiğinden daha da kan içer oldu.
"Senin canın kanmı çekti sakura?"dedi sasuke sorar gözlerle.
"Bilmiyorum ama canım şuan bunu istiyor."dedi sakura..••••••••••
Gece saat 1suraları herkes evden gitmiş.Sakura uyuyor sasuke ise onu seyrediyordu.Onun için endişelenmişti.Gördüğü şeyler hakkında anlam yüklemeye çalışıyordu ama zeki beyni buan yetmemişti...""""""""
"Hayla bana kinle bakıyorsun.1Aydır burda yokum biraz iyi niyetle bak."
"Sana iyi niyetle bakalı çok zaman geçti.Senden tiksiniyorum artık."
"Öyle deme!Bir zamanlar yanışıp tutuşuyordun."
"O bir zamanlardı.Madara!Ondan uzak dur!Hisediyorum ona bişeyler yaptın."
"Hahahaha!Sana ve ona en kötü şeyleri yapıcam merak etme ama ilk önce o."
"Onu bırak bana yap.Ona zarar veririsen seni öldürürüm."
"Bu biraz zor neyse bay bay!"dedi madara kahkah atarak ve gitti....Acaba o kim 😱
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN DAMLALARI | Sasusaku
FanficGüçlü birisiydi.Kokusu ve kanı çok güzeldi... O eşsiz ve mükenmeldi💉