26

483 12 2
                                    

Gözleri artık ağlamaktan isyan etmiş bir şekilde evi dağılmış aynalar kırılmıştı.100yıllık yorgunluk vardı sanki sakura'nın üstünde.
Sevdiği adam terk ediyordu hem de bazı hatırlar hatırlıyordu.Sakura'nın yakalandığı zamanki işkencelerini kimse bilmiyordu çünkü korkudan anlatamamıştı.Kalbi artık kanı pompalamak istemiyor beyni ise düşünmeyi istemiyordu.
Çok yorulmuştu sakura'nın bedeni.Artık isyan ediyordu...

••••••••••••

Takeo/Burda iki kişi var.Birisini seçiçeksin!Diyeri ise ölücek.Eğer ikisini kurtarmak istiyorsan korkunu söyliceksin!Eğer yalan söylersen bunların ölümü senin yüzünden olur..

Sakura çılız bir şeklide bağırdı."Senden nefret ediyorum.Örümcek!
"Aferim."diye yanıtladı takeo ardından odadan çıkıp bir kutu getirdi.
Sakura kutunun içindekilerini görünce sesizce ağlıyor ve zincirleri çözmek istiyordu.
"Kıpırdama yoksa canın daha fazla yanar.."

Tarantulayı sakura'nın üstüne bırakıp odadan çıktı,Takeo.Odadan çığlıklar yükseliyordu....

Takeo/Bugün sana kuzgın demir batıracağız nasıl fikir.
"Siktir git şerefsiz!"diye bağırdı sakura.O kadar çok bağırdığından sesi kesiliyordu her geçen gün.Acılar çekiyordu hergün başka işkenceler ile.Bilmem kaçıncı işkenceydi bu sakura için..

Takeo kızgın demiri alıp sakuranın karnına defelarca vurdu.İzler çıkmış sakura kıvranıp duruyordu."Her saat başı sana bunları yapacağım.Daha çok güzel işkencelere var sakuraaaa...

•••••••••
Sakura yatağından fırladı.Derin nefesler alıp duruyordu.Her gece bu kabusları görmek ona açı veriyordu.Meilez koşarak sakuranın yanına geldi.
"İyimisin sakura bişey istermisin?"
"Hayır,iyiyim ben özür dilerim endişelendirdiğim için."
"Özür dilencek bir şey yok ki sakura.Sen ne görüyorsun her gece böyle kalmalar??"
"Hatırlamıyorum ben uyucam iyi geceler.."
"İyi geceler bitanem"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAN DAMLALARI | SasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin