💉18

302 19 1
                                    

Bugün en acı günlerdendi diye içten geçirdi sasuke.Sakura bugün son anda ölüyordu.
"Sasuke canım kan istiyor,hatta kendimin kokusunu hissedebiliyorum.Gerçekten de tadı güzelmiş."dedi sakura.Gözleri ise en koyu kırmızı halledeydi.Odada sasuke ve sakura olması sasuke için yararınaydı."

"Asilzade oldun."dedi sorar gözlerle sasuke.
"Galiba sasuke bu arada zihnimde birisi var!Seni hissedebiliyorum ama bu sanki kötü bir enerji gibi.Bana zarar verenle aynı."dedi sakura.
"Bilmiyorum ama bulucam acıların günden güne artıyor.Asilzade olduğunu kimseye söyleme ama fark edebilirlerde bilemiyorum."
"Aşağı kata inip babamı görmem lazım belki o bilir."
Hayır diye çıkıltı sasuke.İstemiyordu çünkü.
"Söyleme eğer hissederlerse söylersin tamam mı?"
"Tamam yakışıklı."sakura olduğu yerde durdu ve daha demin ne dediğini düşünmeye başladı.
"Demek yakışıklıyım."diye sinsice gülümsedi sasuke.
"Yok lafın gelişi deidm ben onu."sakura ne çabalasada kızarması daha da artıyordu.

Sasuke,sakura'yı duvarlarla kendi arasına aldı.
"Bir daha desene."
"Neyi sasuke?"
"Yakışıklıyı."
"Hayır."dedi sakura sonra yanak şişirdi.
"Senin canın bişeyler istiyor anlaşılan.Hazır asilzade olmuşken ben sen-"sasuke'nin lafını tamamlamaya izin vermeden sakura konuştu
"Sasuke birisi duyucak sus lütfen."
Sasuke önce sakura'yı süzdü sonra ise sırıtmaya başladı.Kafasını başka tarafa çevirdi ve gülmeye başladı.Sakura ise anlam vermeye çalşıyordu naptığına.Sasuke dudaklarını sakura'nınkilerle bastırdı.İlk önce nazik başladıyan sasuke sonrası ise sert yapmaya başlamıştı.Bu yüzdendd sakuradan azda olsa iniltiler çıkıyordu.

"Kiraz tadı alıyorum neden acabaaa?"
"Bende bu kokuda sarhoş oluyorum neden acaba?"dedi sakura sonra ise sasuke'ye küçük bir öpücük bıraktı.Sasuke onun önünden çıkarak aşağı kata inmek için üstünü başını düzelti.

"Hadi gidelim."dedi sasuke ve odadan çıkıp aşağı kata indiler.
Madara'nın kırmızı gözleri sakura'nın üstündeydi.Sakura da babasını kırmızı gözler ile karşılıyordu.
"Demek asilzade ve tilki oldun."dedi madara sonra ise kızının yanına gelerek sarıldı.Sakura ise sarılmaya karşılık verip babasına sarıldı.
"Hayırlı olsun sakura."dedi naruto.Hinata ise gülümsüyordu...

Bugün yoğunum üzgünüm bu kadar yazabildim.Yeni kitabımı okumanız dileğiyle bye bye

KAN DAMLALARI | SasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin