Sakura babasından ayrıldı ve olduğu yerde donup kaldı.Madara bunu anladı ve ayrıldı kızından.
"Birisi geliyor."dedi sakura ve kapı yıkıldı.Sakura kandan bir kalkan yapıp korudu.
"Haruno Sakura!Ben konsey başkanı Tekeo.Burda olduğunu biliyorum kokun geliyor."
Sakura ise sasuke birbirine bakıştılar.Sasuke gözleri ile gitme diyordu.Ama sakura dinlemedi ve kendini gösterdi.
"Benimle ne yapacaksınız."dedi sakura.Tekeo ise gözlerini sakura'ya dikti.Sakura acı içinde kıvranmaya başlamıştı.Sasuke dayanamayıp sakura'nın yanına gidicekki.
"Orda kal asilzade!"dedi takeo."AAAAAAAA!"sakura'nın çığlıkları daha çok artmaya başlamıştı.
"Acı çek Sakura Haruno!O güçünü göster bana."
Sasuke gözleri ile madara'yı arıyordu ama bulamadı.Kaçtı diye sinirle yumruklarını sıktı.
Sakura dayanamadı ve yumruğunu sıktığı an sivri kanlar takeo çarptı.Takeo aldığı darbelerden önce sırttı.
"İşte bu güçün senin öhn!"Takeo eline baktığında kan olduğunu görünce sırıtmaya devam etti.
Sakura ise kendisini kaybetmiş sinirden kuduruyordu.Kanları takeo sivri şekilde fırlatıyordu.(hani şu buzdan sivri varaya işte onun kan halini düşünün.)
Sasuke-naruto ve hinata yardım etmek istesede takeo kalkanı yüzünden hareket edemiyorlardı.
"Bana meilez'in gücünüdd göster!"diyerek sırıttı takeo.Sakura'nın zihnine birisi seslenir:
"Öfkeni kontrol altına al!Sakin ol.Güçlerini ona gösterme kaç ondan!Güçlerini öğrenmemeli!"
"Sende kimsin?"
"Merak etme yakında öğreniceksin.Bana güven sakura.Güçlerini ona gösterme.Sen çok güçlüsün.Şimdi sakin ol ve kanları ve tilki modunu içine sakla.Sakında açma bunca zaman yaptığın gibi."Sakura zihnine selenen kişinin dediklerini yaptığı ana bayıldı.Takeo da sakura'yı sırtına alıp kayboldu.Ardından sasuke'nin bağırışları vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN DAMLALARI | Sasusaku
FanfictionGüçlü birisiydi.Kokusu ve kanı çok güzeldi... O eşsiz ve mükenmeldi💉