💉6

541 35 13
                                    

Odanın içinde bir duman sisi yayıldı.
Sakura:Bırak beni canım acıyor.
Sakura ve itachi birden ortaya geldiler.İtachi eli ile tuttuğu kolu bıraktı ve hafifçe eğilerek özür diledi.Şaşkınca onları izleyen sasuke,hinata ve naruto noluyo bakışı atıyorlardı.

Sasuke:Noluyor lan?
İtachi:Hepnize bişey aciklicam.En önemlisi sizlere sakura efendim.
Herkes bir ağızdan"efendim?"
Sakura:Lütfen efendim de me?Garip hissettiriyor.
İtachi bir koltuğa doğru oturdu.Diyerleride oturdu.
İtachi:Herşeyi size açıklayacağım.Bunları sakura'yı bayıltırken oldu.Uzun zamanlara dayı birşey bu.

Naruto:Nedir bu ?
İtachi:Lütfen konuşmamı bölme.
Naruto korku ile tamm dedi.

İtachi:Uzan zaman önce ilk vampirlere dayı olan ilk asilzade ve ilk tilki yasak birşeyi yaptılar.Ozamanlarda tilkiler ve asilzadeler ilişki kurulmazdı ve savaş içindelerdi.Ama asilzade ve tilki birbirlerine aşık oldular ve ilişkiye girdiler.
Bunu öğrenenler büyük bir savaş çıkardı ve onları öldürmek için işler yaptılar.Asilzade ve tilki kaçtılar.Bir çocukları oldu ,efsaneye göre.Tabi bunların hepsi efsane.Tilki doğum yaptıktan sonra öldü.Asilzade çok üzüldü ve çocuğunu tanıdığı birsine verdi.Çocuğunu korumak istiyordu ama insanlar peşindeydi.Çocukları o kadar güçlüydü ki kokusu ve kanı dayınalanamaz bir tadı varmış.Aşırı güçlü ilk vampir gibiymiş.En güçlü tilkinin ruhunu bir çocuğa vermişler.Tilki ruhu olan çocuk gidip bu kızın hafızasını silmiş ve o kadar güçlüymüşki kendiside etkilenip onunki de gitmiş.Bu tilki ruhlu çocuğun annesi ve babası öldürüldüğü gün bir vampir tarafından dönüştürülmüş ve yarı tilki yarı vampir olmuş.Kızın hiç birşeyden haberi yok.Kız 19.yaş gününe bastığında büyük bir kıyamet kopacak.Çünkü 19.yaşında güçleri ve asilzade ve tilkiliği bedenine buluşucak.İçindeki güç uyanıcak..
İşte şimdi sakura ve naruto bunlar sizlersiniz.

Naruto:Ne?Anlamıyorum ben.şimdi ben sakura'nın aklınımı sildim.
İtachi:Evet.
Sakura hemen ayağa kalktı ve bir o tarafa bir bu tarafa yürümeye başladı.Sonra onlara dönüp"ben şimdi neyim!"
"Siz çok güçlü birisiniz efendim"dedi itachi başını eğerek.
Sakura:Ben anlamıyorum ya.Kan akışım,baş dönemsi,ağrı saplanması,kokum,kanım hepsi bu yüzden mi?
İtachi:Evet.
Sakura:Ben neyim şimdi?
İtachi:En güçlü asilzade ve tilkisiniz.

Sakura:onca yaşadığım ailem benim gerçek annem ve babam değil miydi?Babam ve annem kimler?
İtachi:Gördüğüm kadarıyla anneniz size benziyor.Babanız ise siyah saçlı ve siyah gözlüdür.Sasuke'ye çok benziyor.

Sakura direk sasuke'ye baktı gözlerine.İkiside gözgöze gelip duruyorlardı.

İtachi:Ben ve sasuke asilzadedir.Naruto ve hinata ise yarı vampir ve yarı tilkidir efendim.Asilzadeler normal vampir ve tilkilerden çok güçlüdür ve ne yazıkki çok az sayıdadırlar.Herkesin ayrı güçleri vardır.Benim akıl okuma ve azda olsa kana hükmetmek.Sasuke kana mükenmel hükmediyor aynı baban gibi ve göz güçleri.Naruto'nun daha güçler açılmadı.Hinata ise sinir uçlarına vurarak hem öldürüp hem bayıltabiliyor.Sizi bilmiyoruz.

Sakura bunları öğrendiğinde hem şaşkın hem kızgındı.Çünkü bunca zaman bir yalan içindeydi.Başı dönüp karnına ağrı saplanmaya başlamıştı sakura'nın gözleri kararıp yere düştü....

Kan damlalarında son gelişmeler...

KAN DAMLALARI | SasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin