💉16

339 18 1
                                    

"2gündür sakura böyle uyanıyor ne oluyor ona itachi."dedi sasuke.
"Bilmiyorum."dedi itachi üzgün sesi ile.
Herkes toplammış birşekilde oturuken sakura ise yaraları yüzünden uyuyordu.Sasuke onun artık uyumasını istemiyordu çünkü hep kötü kalkıyordu.Dün gece ağlayarak ve kan kusark uyandığını anlattı herkese anlattı.Madara düşünüyordu ne olabilir diye.

Madara:Kızımı evime götürücem.Orda daha iyi olur.
Sasuke hemen atıldı çünkü sakura'nın gitmesini istemiyordu.
"Hayır götüremezsin burda iyi o!"
Madara:Bir daha söyle?
"Diyorum ki onca zaman yoktun yanında sakura burda kalıcak."dedi sasuke öfkeli bakışlarını yolluyordu.
İtachi:Sasuke,Madara-sama sakura'nın babası istediği zaman götürebilir onu.
Madara ayağı kalktı."sasuke gelirmisin senle bir konuşalım."

İkiside bahçeye çıktıklarında konuşmaya madara başladı."evet kızımı yanlız bıraktım ama şimdi babalık yapmak istiyorum.Tamam sende kalabilir.Ama sanada güvenmiyorum.Erkek milletinin ne olduğunu biliyorsun!"

Sasuke hiç birşey dememiş sadece madara'ya bakıyordu.Tam birşey diyeceği sırada bir çığlık sesi yükseldi.
"Sasuke-Madara,sakura yüne şok geçiriyor."dedi naruto sonra ise hep beraber üst kata çıktılar.

Odaya girdikleri zaman herkes olduğu yerde donup kalmıştı.Sakura kanlar içinde kıvranıyordu.Herkesi bu kan etkilesede önceliği sakura'ydı herkesin.Hinata sakura'yı banyoya götürüp üstünü yıkadı.Sakura'ya yeni üstler giydirip banyodan çıktılar.Herkesin dikkati onlardaydı.

Hinata:Biraz daha iyi ben odaya götürüyorum.
Sakura'yı odaya götürüp yatırdı hinata.Başında kalmak istiyordu ama sakura ona gitmesini istemişti.

Sasuke zihnine seslenir sakura:
"Sasuke nerdesin?Benim canım yanıyor lütfen gel lütfen.."
"Geliyorum sakura burdayım aşağıda tamam merak etme geliyorum yanına."

Sasuke abar topar yukarı ya çıktı diyerlerinede seslendi."sakura beni çağrıyor."dedi ve odaya girince sakura'yı ağlarken görmeyi beklemiyordu.

"Sen ağlarsan ben kahrolurum."dedi sasuke ve sakura'nın karşısına oturdu ve göz yaşlarını sildi.
"Ben acı çekiyorum.Hergün birisi beni boğuyor ya da kanlar içinde buluyorum kendimi.Acı çekiyorum.Ölmek istiyorum.Beni öldür sasuke."

"Öyle deme!Bitiçek.Bilmiyorum lanet olsun bilmiyorum ama çözüm bulucam."dedi ve sakuraya sarıldı sasuke.
"Bana kimse yardım edemez!"
"Edicem merak etme tamam mı?"
"Tamam."dedi ağlamaklı bir sesle sonra ise sasuke'ye küçük bir öpücük bahsetti.Sasuke ise sakura'ya daha çok sarıldı ve kokusunu içine çekti.
"Galiba sana aşık oldum ben kiraz çiçeği."dedi ve hafif bir gülümseme yolladı."Günlerdir bişey yemiyorsun sakura bişey yemek ister misin?"
"Hayır.Böyle iyiyim."

"""""""""

Madara:Ben yukarı çıkıyorum.
Madara odaya girdiğinde birbirine sarılmış sasuke be sakura'yı görünce donup kaldı.
Madara:Öhmm!
Sasuke arkasını döndüğü an hemen ayağa kalktı ve olduğu yerde durdu.Sakura ise ağlamış gözleri ile babasına bakıyordu.
Madara:Nasılsın?
Kızının yanına gelmiş ve sarılıp saçları öptü madara.
"Baba bitmiyormu bu artık yoruldum ben."
Madara:Merak etme geçiçek.

Sakura'ya herkes söylüyordu geçiçek ama birisi onla iletişim kuruyordu.Sakura'ya hep kaç diyordu ama artık kaçamaz halindeydi.Başka birisi ise artık ölüceksin diyordu.Sakura hasta olduğunu zanletmeye başlamıştı bile....

Bu aralar biraz sıkıcı olabilir ama gelecek bölümler efso olacak 😂

KAN DAMLALARI | SasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin