OMG, tack till 2K läsningar! Jag tänkte sluta skriva då jag trodde ingen gillade det men jeez 2K läsningar??? Jag fick nå rus och började skriva ett nytt kapitel på en gång, lol, men hoppas ni gillar det nya kapitlet! :D
-
| Vanja's pov. |
Jag backade tillbaka flera steg av ren rädsla, var han en varulv? Och desutom min mate???
Jag hade nyss fått reda på att jag är en varulv och allt det men jag förväntade mig inte att träffa på min mate så tidigt, varulvs guden eller vad hon nu heter gjorde ett bra val i att välja min mate iallafall tänkte jag sarkastiskt...
' Ett VÄLDIGT bra val och det tycker du ochså ' sade min varg och jag kunde känna hur hon redan var förälskad i Seth och hans varg.
Jag kände hur han tog flera steg imot mig, hur han lyfte upp min haka med sitt pekfinger och hur han stirrar in i mina ögon med hans egna vackra par av ögon.
"Jag har alltid tyckt att du var perfekt"
Innan jag hann svara så lutade han sig fram och pressade sina läppar försiktigt mot mina. Jag svarade snabbt kyssen och jag kände min varg kurra innom mig av att vara nära sin mate, gnistor hoppade runt oss och jag visste att han ochså kände dom. Han lade sina händer mot mina höfter och jag placerade mina händer runt hans nacke och lekte runt med hans hår.
Efter en stund så drog vi ifrån kyssen för att hämta andan, vi lutade våra pannor mot varandra och han log så stort att jag inte kunde motså att le tillbaka.
Vi bestämde oss för att gå tillbaka och sätta oss vid vårat bord så jag flätade i hop min hand med hans större hand och gick mot bordet och kunde inte motså och lee. Vad gör han mot mig? Och sen när fick en kille mig att le?
När vi kom fram till bordet så satt Mickaela och Noel redan där och vi satte oss ner.Tystnad fyllde oss och Mickaela var först att säga något.
"Ser ut som att någon har hittat sin mate, men seriöst? Sen när fick en kille dig att le Vanja?" sade hon och skakade på huvudet, jag sade ju att killar sällan får mig att le.
"Sen hon hittade mig" sade Seth kaxigt, jag antar att jag behöver vänja mig med det.
"Seth" sade jag lekfullt med ändå lite argt och slog han över armen, inte hårt iallafall.
" Vadå, det är ju sant." sade han lekfullt
"Eller gillar du någon annan kille? vem är han?" sade han och hans röst var inte nu den lekfull som den var för typ en sekund sen, den var allvarlig stel.
"Jeeez chilla, jag gi----" var allt jag hann säga innan Mickaela avbröt
"Jo Seth du ser, Vanja dejtar hennes dröm kille just nu och det är en hel del andra killar i kön så det är bara att ställa dig i kön med dom andra" Sade hon och flinade, typiskt för henne att alltid skämta. Men jag ska inte klaga, jag älskar henne ju för det!
Hans ögon mörknade och jag visste att hans varg var nära ytan.
"Vem är han? Känner jag han?" Hans händer var nu knytna till hårda knytnävar
Jag tittade mot Mickan och Noel för hjälp och båda bara tittade på mig med en ' du får fixa det själv, han är ju faktiskt din mate' blick och jag suckade lite lätt inann jag föste mig närmare Seth och lutade mig mot honom för att lungna ner hans varg och några sekunder så kände jag hur hans kropp började slappna av.
"Vem är han?" frågande han tyst medans han gosade in sitt ansikte i min nacke och jag gissar på att han andades in min doft för att lungna ner hans varg? Äh skitsamma, han luktade på mig av någon okänd andledning...
"Det finns ingen annan än dig, hon skämtade bara för kvällen ni bjöd utr oss på bio så skämtade vi om att jag hade en dejt med spöket laban..." sade jag och små fnissade när jag tänkte på det.
" Jaha, jag trodde det var ett gammalt ex som ville få tillbaka dig eller nått men nu vet jag att jag har dig helt för mig själv, min egna Vanja." sade han och jag kände hur han log imot min nacke.
Medans så bytte jag och Mickaela några blickar och svalde hårt, hur kunde han veta det?
-
Sååå, vad tyckte ni om det nya kapitlet? Förlåt att ni har fått vänta så länge....
Men var det här en bra längd på ett kapitel eller ska jag skriva längre, kortare?
xo, Sanna :*
YOU ARE READING
Varulven inom mig.
Teen Fiction14 åriga tjejen Vanja och hennes bästa kompis Mickaela ska åka till Vanja's sommar hus i Miami. Dom ska åka nääääästan helt själva.Dom ska vara där hela sommarlovet och även fira Vanja's födelsedag där. Men när dom kommer dit så träffar dom på ett g...