*A nevem Ashley Rine. Nem rég töltöttem be a 18. életévemet. Boldog családom van és persze egy legjobb barátnőm, Lisa. Az iskolát már elvégeztem, és most dolgozgatok a családi vállalkozásban, persze egy kis pénz fejében. A családom és én Los Angeles-ben élünk amióta csak a világra jöttem.. Nem szeretek mindenkivel barátkozni, amolyan össze vagyunk nőve barátságban vagyunk Lisaval. Mindent együtt csinálunk. De persze nem az a habos-babos rózsaszín lánynak kell elképzelni. A hajam szőkésbarna, az alkatom nem vékony, de nem is telt. Amolyan ,,ott gömbölyödök ahol kell" típus vagyok, mind a 163cm-el. És imádok mindent lazán venni. ****
Egy igen meleg szerda délután az iroda ajtaján hallható kopogásra lettem figyelmes.
-Szabad!-kiáltottam el magam és tovább koncentráltam a könyvelésre.
-Szia-szia! Találd ki, hogy ki teszi jobbá az életedet?-lépett be barna hajú, szeleburdi barátnőm, Lisa.
-Mondd, hogy nem megint valami hülyeséggel szakítasz félbe?!-lebegtettem meg a kezemben lévő mappát.
-Ne legyél morci. Nem áll jól, ráncos leszel tőle.-mondta és feszesre húzta az arcomat. (nemhiába, neki ez a mániája, a szépség) - Na szóval, vettem két jegyet, hogy végre életem szerelme rájöjjön ki is kell neki és találkozzunk.-mutogatott közbe magára. -Nem mondhatsz nemet, mert már minden el intéztem és elég drága volt.
-Megint? És most mégis hová megyünk?-forgattam meg a szememet. Nem ez az első ilyen "nagy találkozás élete szerelmével". Voltunk már Justin koncerten, találkoztunk Martin Garixxel és még sorolhatnám, hogy hány celebért volt még oda-vissza.
-Hát, ez a Magcon-ös Meet and Greet. ígérem ez most más lesz.-tette a szívére a kezét.
-Ne haragudj, de nincs kedvem. Elég sok itt a dolgom. Elfoglalt ember vagyok.-a végét inkább már viccnek szántam.
-Akkor is jössz.-szögezte le széles mosollyal az arcán és elindult kifelé.-Ja és ma este 8-ra legyél kész, akkor indulunk rá.
Amint kilépett a szobából elkezdtem érezni azt a "nagyon nem akarom ezt" érzést. Mindig mentem vele mindenhova, egy év alatt 20 celebhez kellett el mennünk. Volt hogy az ablakán mászott be egy két híres srácnak. Tiszta megszállott.
Annyiba hagytam a gondolat menetet. Bele törődtem és folytattam a munkámat.
****
Mire észbe kaptam már 6 óra volt. Muszáj volt haza indulnom és elkészülnöm. Fáradtan tipegtem be anya és apa irodájába, elköszöntem tőlük és mondtam hogy ne várjanak meg este.
amint beléptem a szobámba megcsörrent a telefonom.
-Haló
-Szia Ashley...
-Lisa! Nem felejtettem el! Már készülődök is, egy óra múlva érted megyek.-hadartam majd bontottuk a vonalat.
Úgy döntöttem tusolok egyet, hogy felfrissítsem magamat. Kontyba fogtam a hajamat és be álltam a zuhany alá.
Nagyon el lazíthatott ez a zuhany mert a 4 éves kisöcsém rontott be a fürdőbe és rángatta a zuhany függönyt.
-Ashy, Ashy. Lia híjott. Aty mondta kétyel.-mondta kissé sejpítve Matt, ugyanis sok foga még nincs kint teljesen.
-Jajj Matty, azonnal megyek. Szaladj addig szépen be a szobámba.- tette amit mondtam.
Kimásztam a kádból és magam köré csavartam egy törölközőt. Mikor vissza értem, Matt éppen rúzsommal kente össze a talpát. Azt hiszem ezután nem fogom használni.
Kikaptam egy szürke félig testhez simuló melegítő nadrágot és egy fehér teljesen testhez simuló pólóval. És kiválasztottam hozzá egy fehér színű superstart.
-Matty, most én elmegyek itthonról, de a nagyi itt van veled már szólt neki anyu. Megleszel vele?
-Iden.-válaszolta cukin.
-Rendben majd jövök. Szeretlek.-nyomtam egy puszit kicsi buksijára.
-Énisz sejetlek!-sikoltotta
A hajamat kiengedve hagytam hagy omoljon egyenesen a vállamra, és fel tettem egy kis szempilla spirált. Fel kaptam a pénztárcám és a kocsi kulcsom, ezután Matt-et is a karomba vettem és levittem a már a konyhában várakozó nagyihoz. Átadtam neki.
-Majd jövök.-köszöntem el és kirohantam. késésben voltam állapítottam meg a telefonomra nézve. Beszálltam a fekete BMW-émbe és a gázra tapostam.
Tíz perccel később már Lisaval úton voltunk a Meet and Greetre.
YOU ARE READING
Volt egyszer egy Meet and Greet
FanfictionMindenkinek ismerős lehet az a helyzet, mikor egy olyan helyre rángatnak el, ahová semmi kedved menni. Hát velem is ez történt.. A nevem Ashley, és egy átlagos 18 éves vagyok. Vagy nem..