8.

63 3 0
                                    

 Amióta össze vesztem Cameronnal, azóta egy hét telt el. Minden nap ugyan az a monoton program. Annyi újdonsággal, hogy kaptam sorba az utálóleveleket Cam rajongóitól. Már elhittem a szavaikat és én is úgy gondoltam, hogy bunkó vagyok és utálatos. És mikor a legjobb barátnőmre szükség lenne, akkor utazik el..

****

Kikeltem az ágyból és a fürdő felé vettem az irányt. Megmosakodtam és elkezdtem készülődni. Ma időben kész kell lennem mivel egy igen neves cég vezetője tesz látogatást nálam, és ha alkalmasnak talál akkor alkalmaz. Természetes rossz lesz ott hagyni anyáékat, de tudtuk, hogy nem lóghatok mindig a nyakukon. 

Kiválasztottam egy egybe ruhát, sima fekete színű volt egy vékony övvel a derekán. Combközépig ért és testhez simult. Teteje kicsit sem kivágott. Hozzá egy fekete magassarkút vettem fel és késznek nyilvánítottam magam. A hajamat szoros kontyba kötöttem és feltettem egy kis sminket. 

-Matt, Nagyi, elmentem.-kiáltottam a konyhából.Erre Matt szaladt hozzám és egy puszit nyomott búcsúként az arcomra. 

****

Már nagyon izgatott voltam és alig tudtam a székemben ülni. El sem hittem, hogy pár percen belül megismerkedtem az egyik leghíresebb cég vezetőjével.. Ekkor kopogtak. 

Felálltam és ajtót nyitottam. 

-Jöjjön csak be Mr. Lead!-széles mosollyal üdvözöltem. 

-Jó Napot!-köszönt kimérten. 

-Foglaljon csak helyet.

-Talán térjünk is a tárgyra.-mondta és hagyott beszélni. 

**** 

Én úgy éreztem elég jól sikerült a beszélgetés. Azt mondta majd felhív és tájékoztat. Miután elment, anyáék engem is elengedtek haza. annyira izgatott voltam még mindig, hogy nem figyeltem igazán a vezetésre. Mikor észbe kaptam már egy másik autóval szembe haladt a kocsim nagy sebességgel. Próbáltam fékezni de nem sikerült. Egy hatalmas csattanás. Betört szélvédő..törött autó, és vér. Sok vér, de az én kocsimban.

Ha jól láttam a másik sofőrnek semmi baja, sőt még hozzám rohant, hogy segítsen. 

-Jól van?-hallottam meg egy ismerős hangot. De nem tudtam semmit tenni, a szemem lecsukódott. 

****

Hatalmas fájdalommal keltem egy ismeretlen helyen. Lenéztem és sebeket láttam, ahol előtte nagy valószínűséggel üvegek voltak bennem. Csipogott egy gép mellettem. Tudtam, hogy ez mit jelent. Életveszélyben voltam. 

Körül néztem a szobában de senki sem volt bent velem. Egyedül voltam. Se anya se apa, se Matt és a nagyi.. Lekapcsoltam magamról a vezetékeket és elindultam ki a szobából. A folyosóra lépve megpillantottam azt az embert akivel karamboloztam, és ő is észrevett engem. 

-Ashly jól vagy?-nézett rám aggódó tekintettel Cameron.

-Veled karamboloztam?-néztem bűnbánóan. 

-Igen, de semmi baj. Nincsen bajom. Viszont neked volt. Nagyon véreztél.-fogta meg a kezeimet aztán magához ölelt.- Annyira örülök, hogy élsz.-suttogta. 

-Én pedig sajnálom, hogy ezt okoztam. Kifizetem a kárt.

-Ne hülyéskedj már. Arra nincs szükség. Viszont szólok az orvosnak, hogy felébredtél.-és azzal elsétált. 

Vissza mentem a kórterembe és vártam. Pár perccel később Cameron vissza ért, de egyedül. 

-Azt mondták, hogy műt de 20 perc múlva jönni fog.-csak bólintottam és figyeltem ahogyan megfeszülnek izmai. 

-Most itt az alkalom, hogy elmondjak neked valamit.-szólaltam meg hirtelen. 

-Mondd csak.

-Azt hiszem szeretlek.-néztem a gyönyörű barna szemeibe. Nem válaszolt csak közelebb jött. Átölelt és szorosan tartott. Mikor engedett a szóritásán akkor kaptam az alkalmon és szájára tapadtam. Érezhetően bele mosolygott a csókunkba, de aztán egyre hevesebben folytatta. 

Izzott köztünk a levegő. Éreztem, hogy most még jobban akarom. Nyelve a bejutásra várt. Amint megadtam az engedélyt még vadabbul folytattuk. Kezeit a pólóm aljára vezette és elkezdte lehúzni azt. Én is így tettem és megszabadítottam az isteni testét a textiltől. A nadrágom gombjával babrált ami megadta magát neki és kikapcsolódott. Lehúzta rólam majd ő is levetkőztette alsó testét. Már csak boxerben és bugyiban-melltartóban folytattuk a heves csókcsatát. Ekkor éreztem ahogyan a vékony kis tangámat arrébb húzza kezével így fedetlenül hagyva az ölemet. Nem ellenkeztem. Túlságosan is hatalmába kerített az érzés. Nemi szervét lassan behelyezte és az ágyon kissé eldöntve folytattuk a szexet. Lassan helyezte be és ki, tudván hogy ezzel még jobban felperzsel. Aprócska hangok hagyták el a torkomat.. istenien élveztem, hogy így adhatom neki magamat... Ő is hasonló nyögéseket hallatott minden mozdulatnál...

De ekkor egy cipő sarkának kopogását hallottuk meg közeledni a szoba felé. 


Volt egyszer egy Meet and GreetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora