12.

51 3 0
                                    

Az idegességtől nem tudtam mit kezdhetnék ezért tárcsázta kezdtem Lisa számát.
-Szia csajszi.-köszönt bele.
-Baj van. Szereznél egy repjegyet nekem jó messzire innen?-zúdítottam rá azonnal a dolgokat.
- Mit szólnál Spanyolországhoz? -többet nem kérdezett. Tudta, hogy mikor jobb a csend.
-Tökéletes.
-Holnap reggel indul a géped. Elküldöm a jegyet és a szálloda címét. Vigyázz magadra.
-Köszönöm-ezzel bontottuk is a vonalat.

Mindig Lisa volt aki menedéket nyújtott ha baj volt. Akár a saját házukban akár egy szállodába beintézett hetekre is ha szükséges volt..
Sokat gondolkodtam ezen míg nem a telefonom egy rezgéssel jelzett.
Ránéztem az eddig kezembe tartott készülékre és egy Vine értesítést pillantottam meg.
Cameron Dallas egy új videót osztott meg.
Feloldottam és elindítottam a videót.
A pofon volt felvéve, aztán mikor sírtam, és mind összevágva.
Fölé pedig ez volt írva: ,,Nem mindig az akinek megismerjük."

Nem tudtam mire vélni, ezért csak bezártam az alkalmazást aztán töröltem..
Anyáéknak dobtam egy SMS-T az utazásról aztán neki álltam pakolni.
Mivel nem tudom mennyi időre maradok így teli pakoltam egy bőröndöt, egy sporttáskát és a kézi táskámat is. Kikészítettem a holnapi ruhámat, majd pizsamával a kezembe fürdeni mentem.

*****

Hajnalba az ablak felől jövő hangra ébredtem fel. Az ablak elé érve kinyitottam azt és kihajoltam rajta.

-Mi a francot keresel itt?-kérdeztem dühösen.
- Hallgass meg.-kérte remegő hanggal Cameron.
-Nem! Holnap elutazom és nem akarok fáradt lenni.-húztam be a fejemet.
-Hova?-kérdezte értetlenül.
-Semmi közöd hozzá.-kiabáltam és bezártam az ablakot.

Hiába próbáltam vissza aludni mert nem sikerült. Ébren töltöttem azt a pár órát mielőtt indulhattam volna.
Mikor végre 7-et mutatott az óra felugrottam és bele bújtam az utcai ruhámba és fogat mostam. Egyszerű kontyba fogtam a hajamat és a cuccaimat magammal rángatva mentem le a földszintre.
Szereztem valami kaját, de a konyhából kilépve hangokat hallottam az ajtó felől.

-De aranyos vagy. A kicsi lányom Spanyolba megy egy pár hétre.-hallottam meg anyát.

-Anya kivel besz...-kaptam sokkot mikor megláttam ki áll az ajtóban.
-Szia. Ezt neked hoztam.-mondta Dallas és egy csokor rózsát adott át.
-Kössz..de biztos van valaki akire nem fogadtál még..add annak. Még vissza is térülne, mert ha befűzöd kapsz érte 250-300 dollárt..
Anya értetlen fejet vágva hallgatta az előadásom.
-Most indulnom kell. Sziasztok.-hagytam ott őket mivel a taxi megérkezett. Bepakoltam a táskákat és beültem mielőtt Cameron még oda érhetett volna az autóhoz.
Még egyszer vissza néztem és anyámat láttam aki magyarázatra várt volna és Camet aki a járda szélén ülve az arcát a kezeibe temeti.

Újra az utat figyeltem és elhatároztam, hogy boldog leszek.

Volt egyszer egy Meet and GreetWhere stories live. Discover now