Corbyn *1*

528 15 3
                                    

-Corbyns POV-

Ik werd wakker en keek op me mobieltje. 8:40AM. Ugh veel te vroeg, zeker na zo'n lange avond.

(chat Corbyn & Caro)
Caro❤️: Goedemorgen☀️
Ik: Goedemorgen☺️
Caro❤️: Ik was aan het denken. We hebben best wel laat afgesproken voor naar het strand te gaan misschien kunnen we al eerder gaan😌
Ik: Ja je hebt gelijk. 3uur goed?
Caro❤️: Is goed. Ik zie je dan💗

Wauw ze stuurde een 💗 emoji. Ik was aan het denken wat we na het strand kunnen doen, maar ik weet niet snel iets. Ik ging me douchen deed me kleren aan en ging naar de keuken.
Ik was bezig met ontbijt maken toen Zach binnen kwam.

Zach: "Wat ben je aan het maken?"
Ik: "Pannenkoeken voor iedereen"
Zach: "Hmm, ik kan niet wachten!"
Ik: "Euhm Zach, ik heb een vraag"
Zach: "Vraag maar"
Ik: "Ik en Caro gaan straks naar het strand maar daarna weet ik niet wat te gaan doen. Heb jij misschien een idee?"
Zach: "Ijsjes halen, wandelen, genieten van de zonsondergang en dan de romantische kus zoals in de films" *lacht*
Ik: "Thanks"
Zach: "Alles voor mijn bro"
Ik: "Eten is klaar, maak de andere maar wakker"

Na het eten ging ik naar me kamer, ik deed me zwemschort aan met een gewone t-shirt, ik pakte me handdoek en zonnebril en ging naar Caro.

Ik was best wel nerveus, ik kende haar nog maar net en toch vind ik haar al zo leuk. Ik liep naar de voordeur en belde aan. Daimy deed open.

Daimy: "Oh hey Corbyn, kom binnen"
Ik volgde Daimy naar de woonkamer en zette me op de bank.

Healey: "Caro is zo klaar, ze moet nog wat kleine dingetjes inpakken en dan komt ze"
Ik: "Oké"

Zoë kwam naar me toe en ging op het tafeltje voor me zitten.

Zoë: "En wat gaan jullie doen?"
Ik: "Naar het strand en daarna een ijsje halen"
Zoë: "En wat nog?"
Ik: "Misschien nog een strandwandeling"
Zoë: "Oké en wat denk je dan dat er gebeurd?"
Ik: "Weet ik niet"
Zoë: "Hoe zie je je toekomst, als jij en Caro een stelletje zouden zijn"
Ik: "Lang en gelukkig leven"
Stephanie: "Zoë, niet doen. Straks wordt hij nog bang! Maak je geen zorgen, Zoë is gewoon raar"
Daimy: "Ze zal je heus niet vermoorden als jij en Caro, misschien, kussen" *lacht*

Op dat moment kwam Caro naar beneden. Wauw ze zag er prachtig uit, zoals anders.

Ik: "Wauw! Je bent mooi"
Caro: "Thanks, jij ook hoor"
Healey: "Aww, ik wil een foto van jullie 2 voor jullie weg zijn!"
Caro&Ik: *Lachen* "We gaan niet naar een schoolbal"

Na de foto gingen ik en Caro naar het strand. We legde onze spullen neer en liepen naar het water.

-Caro's POV-

We liepen samen naar het water. Corbyn was al voor mij er in en ik bleef even staan. Corbyn die net als een klein kindje het water in springt, grappig en schattig!
Ik stapte rustig dieper in het water tot bij Corbyn. Hij tilde me op en liet me toen vallen in het water. Toen ik terug boven kwam sloeg ik met me armen in het water zodat het in zijn gezicht kwam. We lachte en hadden samen veel plezier.

-Jonah's POV-

Ik en de jongens gingen naar het strand, om te zien hoe het met Corbyn en Caro gaat. Ik noem het spioneren maar dat mag ik niet zeggen van de anderen. Zij zeggen, 'gezellig naar het strand terwijl onze beste vriend samen met een meisje een date hebben'dagje.
Toen we er waren zagen we hun terug uit het water komen. We zorgde ervoor dat ze ons niet zagen en gingen verderop wat zitten.

Zach: "Kleine Corbyn wordt groot"
zei Zach terwijl hij zijn nep tranen weg veegde.
Daniel: "Je bent jonger en kleiner dan hem man" *Lacht*
Zach: "Weet ik ook wel hoor"
Jack: "Gaan we hier de hele tijd zitten en praten of gaan we het water in?!?"

We stonden recht en liepen richting het water.

-Corbyns POV-

Caro: "Zijn dat de jongens niet?"
Vroeg ze terwijl ze haar vinger uitstak naar 4 jongens die in het water rende.

~The Girls Gang~  [Why Don't We FanFic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu