Ze doet anders

210 10 0
                                    

-Caro's POV-

Ik stap de keuken in en zie Healey zitten. Ze zit geconcentreerd naar haar telefoon te kijken. Ik laat haar even doen en neem wat te eten.
"Hey meisjes!" Stephanie kwam met een big smile de keuken binnen.
"Waarom zo happy?" vroeg ik.
"De jongens komen vandaag en ze zeiden dat ze een verrassing voor ons hadden"
"Hoezo weet ik van niets?!" ik was verbaasd. Waarom wist ik niet dat de jongens zouden komen?
"Wat denk jij dat het is? Healey? Healey?! Wat is er met haar?" Steph zwaaide met haar handen voor haar gezicht maar ze gaf geen kick.
"Ik weet niet wat er met haar is. Het is al een paar dagen zo, maar nu heeft ze het wel hard"

Een paar uur later stonden de jongens voor de deur. Zoë was als eerste om de deur open te doen.
"En? Vertel, wat is de verrassing?!" ik hoorde haar tot in me kamer.
Ik rende de trap af en gaf Corbyn een kus. "Niet alweer! Ga ergens anders klef doen!" zei Zach. "Alsof jij niet kust met Daimy" ik draaide speels met me ogen. "Ik hoor me naam!" Daimy kwam de woonkamer in gerend. En ook Stephanie en Healey kwamen binnen.

"En, vertel ons nu wat de verrassing is!" Stephanie was helemaal hype en nieuwsgierig. "Ons nieuwe nummer is af en om dat te vieren gaan we vanavond naar een party en we willen jullie erbij!" zeiden de jongens samen.
"Een party? Dat is de grote verrassing?!?" zei Daimy. "Maar het is niet zomaar een party, er gaan ook andere bekendheden naartoe en er is nog iets..." Zach werd onderbroken door Daniel. "Maar dat kunnen we nog niet zeggen! We komen jullie morgen halen rond 9-10 uur, dat is alles"
"Oké, dan gaan we ons klaarmaken, om hoe laat is de party?" vroeg ik. "Het begint om 6:30" zei Daniel. "Hebben we maar 3 uur de tijd?!? Kon je dat niet eerder zeggen!" riep Zoë.
We stonden allemaal recht om ons klaar te maken behalve Healey, zij was weer geconcentreerd naar haar telefoon aan het staren.

"Caro, kan ik je even spreken?" vroeg Jack. "Ja, wat is er?" we gingen even ergens alleen staan.
"Weet jij wat er met Healey is? Ze doet anders en is de hele tijd op har mobieltje" Jack was duidelijk bezorgd, net als mij. "Ik weet ook van niets en ik maak me er ook zorgen over. Maar wees niet bang, ze zal snel de oude terug zijn" ik gaf hem een schouderklopje en ging naar me kamer.

-Healey's POV-

Ik krijg elke dag duizenden berichten van Jacob, hij blijft me stalken. Hij heeft zelfs foto's van overal waar ik naartoe ga. Ik word er bang van maar als ik iets zegt gaat hij iets doen met Jack. Ik wil het iedereen vertellen maar ik kan niet. En dan gaan we vanavond ook nog naar een party, dat al maakt me bang want wat als hij daar ook is?

A/N: sorry voor een kort deel en dat we lang dit verhaal niet hebben verder geschreven.

-Stephanie😘❤️

~The Girls Gang~  [Why Don't We FanFic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu