-Daimys POV-
We gingen mee naar de jongens hun huis. Wat er allemaal gebeurde, ik heb geen idee. Eerst gebeurde dit dan dat en vervolgens dat. Het ging te snel.
We waren bij de jongens thuis aangekomen. Daniel was nog steeds misselijk. Jack en Stephanie brachten hem naar zijn kamer. We stonden allemaal in de keuken, af te vragen wat er nu gaat gebeuren.
Corbyn- We kunnen eigenlijk niet veel doen. Alleen wachten.
Caro- Dat is waar maar wachten duurt zo lang.
Healey- Dat zeg jij altijd.Het was even stil. Zach kwam naast me staan en fluisterde iets in me oor.
Zach- kan je even naar me kamer komen. Ik wacht daar.
iedereen keek verbaast naar mij toen Zach weg ging.
Jack- Wat zei hij?
hij bewoog zijn wenkbrauwen op en neer.ik- Niets! Ik moet alleen even weg.
Ik rende uit de keuken naar Zach's kamer. Ik klopte op de deur en Zach deed hem snel open. Hij trok me naar binnen en deed de deur toe.
Ik- Waarom wou je dat ik...
Zach onderbrak me met een kus.
Zach- Ik hou van je!
Ik- Ik ook van jou!
Zach- Wil je met mij een keertje op een... date?
ik- Ja, dat zou heel fijn zijn!
Zach- En wil je mijn vriendinnetje zijn?Ik gaf Zach een kus. Toen we wegtrokken hadden we onze voorhoofden nog tegen elkaar.
Zach- Dat neem ik als een ja
We gingen terug naar de anderen in de keuken. Iedereen keek raar naar ons.
Jack- Ik denk dat er iets is dat moet uitgelegd worden
hij wees naar onze handen. Zach nam voor we binnen gingen me hand vast om te zien of iemand het zou merken.Healey- Awww! Zijn jullie nu samen?
Zach- Ja!
Caro/Corbyn- Oooh!
ik- Waarom doet iedereen altijd een 'Awww' of een 'Oooh' als er zoiets gebeurd?
Healey- Omdat het schattig is!
ik- Eigenlijk. Jullie zijn nog niet op een date geweest en we weten niets van dat Jack aan jou iets vroeg om zijn vriendinnetje te zijn. Maar jullie noemen elkaar wel babe ect. Vertel!
Healey- Euhm... Ja we zijn samen...
Corbyn- Hoe?
Jack- sms
ik- Serieus?!
Healey- Eigenlijk, videochat.
Zach- Wanneer was dat?
Jack- Een paar dagen nadat we de meisjes leerde kennen.
ik- Dit is pas cute!!!We zaten nog wat te praten en voor we het wisten was het al 2:49
Ik werd moe en voelde me ogen zwaar worden. Ik zat naast Zach op de bank en legde me hoofd op zijn schouder. Het duurde maar een paar seconden of ik lag al te slapen.-Zach's POV-
Ik keek naast me en zag dat Daimy aan het slapen was. Ik nam haar op en bracht haar naar me kamer. Ik legde haar op het bed en ging naast haar liggen. Niet veel later viel ik ook in slaap.
De volgende ochtend word ik wakker en zie dat Daimy nog ligt te slapen. Ik neem me telefoon en kijk wat op social media.
Daimy- Goedemorgen cutie
ik- Goedemorgen beauty
Daimy- Over gisteren... Die date?
ik- Is morgen oké?
Daimy- Ja!Ik gaf haar een kus en we gingen naar beneden. Daniel en Corbyn stonden in de keuken maar leken niet blij.
ik- Wat is er?
Corbyn- Jonah...
ik- Wat is er met hem?
Daniel- Hij en Zoë zijn vannacht weggegaan maar we weten niet naar waar ze zijn.
Daimy- Misschien zijn ze naar ons thuis?
Corbyn- Maar wat als ze daar ook niet zijn?
ik- Daar mogen we niet aan denken! We moeten nu gaan!We gingen de auto in en reden naar Daimy's huis. Daimy deed de deur open en we rende naar binnen.
Daimy- OMG! Zoë je bent oké!
Daimy gaf Zoë een knuffel
Zoë- Waarom zou ik niet oké zijn?
Corbyn- Misschien van gisteren?! We hebben gehoord dat jullie vannacht weg waren gegaan en jullie waren niet bij ons thuis.
Daniel- Maar waar is Jonah?
Zoë- Boven.-Daimy's POV-
Ik werd wakker en zag dat Zach op zijn gsm bezig was.
Ik- Goedemorgen cutie
Zach- Goedemorgen beauty
Ik- Over gisteren... Die date?
Zach- Is morgen oké?
ik- Ja!We stonden op en gingen ontbijten. Corbyn en Daniel waren al wakker en stonden in de keuken, met een triest gezicht.
Zach- Wat is er?
Corbyn- Jonah...
Zach- Wat is er met hem?
Daniel- Hij en Zoë zijn vannacht weggegaan maar we weten niet naar waar ze zijn.
ik- Misschien zitten ze bij ons thuis.
Corbyn- Maar wat als ze daar ook niet zijn?
Zach- Daar mogen we niet aan denken! We moeten nu gaan!We reden naar het huis en liepen naar binnen. Ik zag Zoë in de keuken staan.
Ik knuffelde haar.ik- OMG! Zoë je bent oké!
Zoë- Waarom zou ik niet oké zijn?
Corbyn- Misschien van gisteren?! We hebben gehoord dat jullie vannacht weg waren gegaan en jullie waren niet bij ons thuis.
Daniel- Maar waar is Jonah?
Zoë- Boven.ik- Zoë kan ik met je praten?!
We gingen de tuin in en zette ons op het bankje.
ik- Wat gisteren gebeurde is niet oké! We hadden een meiden avond en dan zit je te drinken en ga je ineens met Jonah weg zonder het ons te vertellen. En dan toen we in de kamer waren, wat je zei...
Zoë- Het spijt me...
ik- Zoë je bent als een grote zus voor me, ik wil niet dat er jou iets slechts overkomt. En ik wil je ook niet kwijt!
Zoë- Ik wil jou ook niet kwijt als kleine zus en ik wou zelf ook niet dat dat allemaal gebeurde. Ik hou van je zusje!
ik- Ik ook van jou! Maar wat is er nu gebeurd toen we weg gingen?
Zoë- Wil je het weten?!?
ik- Laat maar!We gaven elkaar een knuffel en gingen naar binnen. Zach kwam naar me toe en gaf me een knuffel.
Zoë- Wat is er met die 2 gebeurd toen ik er niet was?
Daniel- Je moet het niet aan mij vragen. Ik was lag ziek in me bed.
Corbyn- Het is toch duidelijk ze houden van elkaar!
Zach- We staan hier hoor! We kunnen jullie horen!Op dat moment kwam Jonah naar beneden. Hij knuffelde Zoë langs achter en gaf haar een kus.
Iedereen- Awww!
Jonah- Wat doen jullie hier?
Daimy- Ik woon hier.
Zach- En jou zoeken.
Jonah- Sorry van gisteren het zal niet meer gebeuren.De jongens gingen terug naar hun thuis en de andere meisjes kwamen thuis.
JE LEEST
~The Girls Gang~ [Why Don't We FanFic]
Fanfiction"OMG! Girls kijk, Why Don't We heeft onze insta foto over onze nieuwe video geliked en we hebben een DM van hun!"gil ik. "NO WAY! Serieus?! Dit is toch geen grap of droom?" Daimy keek en haar mond viel open net zoals de andere meisjes... Caro, Daimy...