#Jealey

242 10 2
                                    

[A/N: deze foto is vn wdw instastory, ik moest echt screen maken van dit want ja why not?]

-Healey's POV-

Ik sta op en maak me klaar. Ik ren de trap af en neem wat ontbijt daarna neem ik me skateboard en ga zo wat door de straten uit verveling.
Recht voor me zie ik de Starbucks en natuurlijk kon ik het niet laten dus ik liep naar binnen. Voor me stond nog iemand wat te bestellen, hij kwam me bekend voor maar ik weet niet meer van waar. Hij besteld eerst zijn drinken en toen hij zijn naam op de beker liet zetten wist ik het. Mijn oude schoolvriend Jacob. (nee niet Jacob S.)
"Jacob?" ik tikte op zijn schouder.
"Oh nee, dit meen je niet! Healey! Oh ik ben blij je te zien!" hij gaf me een grote knuffel. "Wat doe jij hier in LA?" vroeg ik. "Bezoek bij me zus, zij woont hier. En jij?"
"Ik woon hier samen met me vriendinnen, echt zalig!"

Ik bestelde mijn drinken en we gingen samen naar buiten. We wandelde naar een park en zette ons daar neer op een bank. We vertelde elkaar wat over ons nieuwe leventje nu school voor goed gedaan is.

-Jack's POV-

Ik was samen met de jongens aan het skaten in het park toen ik Healey zag... met een andere jongen.
"Wat is er Jack? Een spook gezien?" lachte Corbyn. "Nee, kijk" ik wees rustig naar de plek waar Healey zat.
"Vast iemand die ze kent, vrienden. Don't worry! Ze houd te veel van jou!" zei Zach. "Zeker? Want kijk hoe hij doet, ik bedoel zo close en zo veel plezier"
"Je maakt je teveel zorgen. Relax bro, we zijn hier om te skate niet om je vriendin te bespioneren" zei Daniel.
We gingen terug wat skaten.

Toen we klaar waren gingen we naar het eind van het park maar daar zag ik Healey en die jongen weer. Ik zag haar hem wegduwen maar hij blijft naar haar komen. What the heck is hier aan de hand?! Ik ren naar hun toe en duwde hem weg.
"Wat is je probleem?! Zie je niet dat ze het niet leuk vind?! En trouwens ze heeft al iemand!!!" riep ik.
"Bemoei je er niet mee, wie ben je zelfs?"
"Healey's vriendje" ik probeer me groot te maken maar dat werkt niet echt aangezien hij een kop groter is dan mij.
"Oké oké, ik ben al weg. Maar denk niet dat ik het hier bij laat!" zei hij dreigend.

Ik gaf Healey een knuffel en een kus op haar voorhoofd.
"Ben je oké? Wie was dat zelfs? En waarom deed hij dit?"
"D-dat was J-Jac-Jacob, een oude sch-schoolv-vriend van me" Healey was duidelijk ik shock. Als ik die Jacob ooit nog eens zie gaat hij eraan!
"Beloof me niet met hem te vechten! Geweld helpt niet en ik wil niet dat je gewond raakt" ze knuffelde me strakker. "Kom we gaan naar huis"
Ik legde mijn arm rond haar schouder en liep samen met de andere naar de auto.

Terug thuis gingen we op de bank zitten en keken een film. Na een tijd werd alles zwart.
Ik werd wakker van wat gelach en een paar flitsen.
"Wat is er aan de hand?" vroeg ik half slapend.
"Jullie lagen samen schattig te slapen op de bank" zei Jonah.
Niet veel later kreeg ik een melding van instagram.

Jonahmarais heeft je genoemd in zijn foto.

Ik bekeek het en zag een foto van mij en Healey met daaronder de tekst: Aww @ Jackaverymusic en @ HealeyAvery samen op de bank aan het slapen☺️❤️ #Jealey

Daarna werd Healey wakker. Het was al 2 uur(PM) en we hadden nog niet gegeten dus we besloten met iedereen naar Jimmy John's te gaan.
De rit terug naar huis zie ik Healey steeds op haar telefoon, af en toe keek ze naar mij en toen terug naar haar scherm. Ze was zo druk bezig dat ze haar favoriete liedje op de radio niet eens hoorde.

-Healey's POV-

Ik kreeg wat berichten van Jacob. Sommige klonken bedreigender dan andere. Hij heeft ook foto's van toen we bij Jimmy John's waren. Zit hij me nu te stalken? Ik keek naar Jack en snel terug naar me mobieltje. Ik wil niet dat hij hier betrokken word, hij heeft niets misdaan.

~The Girls Gang~  [Why Don't We FanFic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu