Girls night out *1*

413 10 0
                                    

-Zoë's POV-

Ik werd wakker en zag dat het 9:47AM is. Ik maak me klaar en doe me kleren aan.

Ik ging naar de keuken en pakte wat eten, ik zette me aan tafel bij de andere meiden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik ging naar de keuken en pakte wat eten, ik zette me aan tafel bij de andere meiden.

Ik: "Waar is Steph?"
Healey: "Normaal zou ze thuis moeten zijn"
Ik: "Hoezo? Is ze dan niet thuis?!"
Caro: "We hebben geen idee. We waren allemaal uitgeput en zijn gaan slapen maar Steph was nog niet thuis. Dus ze is of wel heel laat thuis of wel nog bij Daniel"

Iedereen begon te lachen. Daimy stelde voor om naar haar kamer te gaan. We stemde allemaal in en liepen naar boven. We zagen dat Steph toch thuis was en nog lag te slapen.
We liepen allemaal binnen en sprongen op haar bed. Steph werd wakker.

Stephanie: "Huu? Hoe laat is het?"
Healey: "Tijd om ons alles te vertellen van gisteren avond!"
Stephanie: "Daniel had al pizza besteld en toen hij de doos open deed was het in een hartjes vorm, ik heb die foto op insta geplaatst by the way, maar oké daarna waren we een film aan het zien maar tijdens de film kwamen de jongens thuis. Zach was gevallen tijdens het skate en was gewond"
Daimy: "Wat?! Is alles oké met hem?"
Stephanie: "Geen zorgen hoor je droomprins leeft nog, ik heb hem verzorgd en het ging al weer beter. We hebben nog gepraat met elkaar en ik wou vertrekken en toen waren we naar elkaar aan het staren en dan kwamen Jack en Corbyn het moment verpesten door te zeggen 'Komt er nog een kus' of zo iets ongeveer. Toen zei Daniel iets waardoor we allemaal moesten lachen en gingen de jongens weg en toen hebben we gekust. Einde van het verhaal"
Caro: "Awww, cuties!"
Ik: "Wat gaan we eigenlijk doen vandaag?"
Healey: "I don't know"
Stephanie: "WHY DON'T WE not have a girls night out!?"
Ik: "Dat klinkt geweldig! Geen jongens, alleen wij, een geweldige party. Ik stem in!"

De andere stemde ook in. We gingen die avond dus naar een party en we nemen geen jongens mee en maken plezier met de girls gang!

-Corbyns POV-

Ik: "Wat gaat er vandaag gebeuren?"
Zach: "Ik voel me beter dus we kunnen doen wat we willen"
Jack: "Er is een party vanavond, we kunnen gaan"
Daniel+Zach: "Jaa! Dat is geweldig!"
Ik: "Om hoe laat?"
Jack: "Het begon van half 9 vanavond"
Jonah: "Oké. Wie rijd er?"
Zach: *kijkt met puppy ogen naar Jonah*
Jonah: "Nee ik rij deze keer niet! Ik moet altijd"
Ik: "Dan rij ik wel"

Die avond gingen we naar de party. Het was in een groot huis, daarmee bedoel ik echt GROOT. We hadden afgesproken dat niemand van ons alcohol zou drinken, zeker ik en Zach niet. Ik stond ergens aan de kant samen met Zach en we zagen al dat onze afspraak al gebroken was. Ik wil nu niet iemand aanwijzen of zo maar, kuch kuch Jonah kuch kuch.

Zach: "Wou hij daarom niet rijden?" Ik: "Geen idee. Maar het is te hopen dat het alleen maar bij hem blijft en niet bij Jack en Daniel"

-Caro's POV-

We kwamen aan bij het huis en het was enorm. We gingen naar binnen.

Healey: "Hé. Is dat Jonah daar niet?"
Zoë: "Ja. Wat doet hij hier?!?"
Daimy: "Hij en de jongens dachten toch niet zoals ons he?"
Ik: "Ik denk het wel want daar staan Corbyn en Zach, daar staat Jack en daar is Daniel"

Ik wijs naar waar de jongens stonden.
Wij moeten natuurlijk weer voor hebben dat op onze Girls Night Out dat de jongens hier ook zijn.

Stephanie: "Als we hun gewoon negeren en ze zien ons niet dan kunnen we nog steeds fun hebben!"
Healey: "Je hebt gelijk!"

We gingen wat drinken halen en begonnen te feesten. Maar van wat een hele leuke avond zou moeten zijn veranderde naar de slechtste ooit!

-Zach's POV-

Ik: "Zijn dat de meisjes niet?"
Corbyn: "Zo lijkt het wel ja"
Ik: "Gaan we erheen?"
Corbyn: "Ik denk dat dat te laat is"

Ik keek terug de richting van de meisjes uit en zag Jonah. Oh nee!

Daniel: "Hey jongens!"
Corbyn: "Waarom roep je?"
Ik: "En waarom ruik ik..."
Corbyn+Ik: "Nee! Heb je gedronken?!"
Daniel: "Misschien, een klein beetje"
Ik: "Dit gaat niet goed aflopen"
Corbyn: "Ik weet het. Laten we Jack zoeken voor het te laat is!"

We zochten overal naar Jack, maar we vonden hem niet. Waar kan hij zijn? Hoe kan dit zo snel al fout gaan?

~The Girls Gang~  [Why Don't We FanFic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu