Ooh en Aww

210 9 1
                                    

-Daimy's POV-

We zijn eindelijk thuis. Ik ben dood op, het was een lange avond voor iedereen.
Ik ga de woonkamer in en zie Jack en Healey liggen.

"Aww, zo cute!" Stephanie en Caro kwamen ook binnen.
"Aww, dit is zo goals!" zei Caro.

Stephanie nam er een foto van, dit moment moet bewaart blijven.
Op dat moment hoor ik geklop op de deur, ik doe het open en zie Zach.

"Hey babe, wat doe jij hier je ging toch naar huis?"
"Ja maar ik mis jouw"
"Aww" met dit bedacht ik dat we al veel 'aww' hebben gezegd deze avond.

Ik ga de badkamer in en doe me pyjama aan. Ik kruip in me bed samen met Zach. We liggen in elkaars armen en gaan slapen. Hier voel ik me het beste!

De volgende ochtend word ik wakker in dezelfde positie dan dat ik en Zach zijn gaan slapen. Het enige probleem is dat ik niet uit bed kan door Zach die me vast houd.
Ik probeer rustig uit zijn armen te komen maar hij neemt me in een nog vastere knuffel.

"Ik dacht het niet, je blijft bij mij" zei hij met een slaperige stem.
"Maar ik wil opstaan en me klaar maken"
"Dat kan wachten"
Ik draai me om zodat ik naar hem kijk.
Zach tuit zijn lippen voor een kus maar ik kus hem niet.
"Alleen als je me loslaat" Zach laat een beetje los en ik geef hem een kus, ik wil weg gaan maar voor ik kon bewegen deed hij zijn armen weer rond mij.
Daar liggen en niets doen maakte me weer moe, ik voelde me ogen zwaar worden en toe gaan.

-Corbyns POV-

Ik en Caro werden op het zelfde moment wakker. We maken ons klaar en gaan richting de keuken maar Caro stopte.

"Hoor je dat?" vroeg ze.
"Wat moet ik horen?"
"Ik hoor Daimy en Zach wat zeggen"
We gaan dichter bij hun deur staan en horen wat ze zeggen. Daarna was het stil en een paar minuten later hoorde we 1 van de 2 zachtjes snurken, waarschijnlijk Zach.
Caro doet de deur rustig open en we zien de 2 samen schattig slapen.
"Aww" zeiden ik en Caro.
"De slaapkopjes zijn samen in dromenland" lachte ik.

We gaan de trap af en zien dat Jack en Healey nog steeds op de bank liggen.
En alweer zeggen ik en Caro 'aww'.
We gaan de keuken in en beginnen samen pannenkoeken te maken.
Wanneer ze klaar zijn maak ik een smiley op de pannenkoek en geef hem aan Caro.
"Aww, ik heb ook wat voor jou" ze gaf me het bord. Wat daar op lag is hemels.
"Pannenkoeken met aardbeien en slagroom, hmmm! Jij weet hoe je me blij kunt maken" Ik gaf haar snel een kus en begon te eten, het proefde net zo lekker dan dat het eruit ziet.

-Stephanie's POV-

Ik word wakker naast Daniel.
Ik geef hem een kus en sta op. Nog steeds in de te grote sweater van hem loop ik de trap af naar de keuken.
Het huis van de jongens leek net verlaten. Ik maak ontbijt en niet veel later stonden Jonah en Daniel beneden.

"Goedemorgen jongens, zin in een heerlijk ontbijt?"
"Altijd!" lachte Daniel.
"Waar is iedereen eigenlijk, normaal is het hier toch zo druk"
"Jack, Zach en Corbyn zijn bij de meisjes en Zoë ligt boven nog te slapen" zei Jonah.
"Wie ligt er hier nog te slapen?" we schrokken alle 3 en keken naar Zoë die de keuken inkwam.

"Wat zijn de plannen voor vandaag?" vroeg ze.
"Ik wou vragen aan jou om samen met ons 2 wat te gaan doen, dus wil je met mij naar het strand?" Jonah keek Zoë met puppy ogen aan.
"Ooh, zeg maar snel ja of ik ga met hem"lachte Daniel.
"Wat wil jij doen?" vroeg ik aan Daniel.
"Geen idee? Pretpark, dierentuin, bios? Kies jij maar"
"Dan kies ik voor de dierentuin" ik sprong op en neer van blijdschap en gaf hem een kus.
"Ooh, schattig" zei Zoë.
Jonah maakte kots geluiden.
"Ooh, ik hou ook van jou hoor, Jonah" lachte Daniel.

A/N: sorry dat we een lange tijd geen deel meer hebben gemaakt bij dit boek, maar hier is er dan weer eentje. Hopelijk is ie leuk!
Much love, Healey♥︎♥︎♥︎

~The Girls Gang~  [Why Don't We FanFic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu