,,Tak slečno..." odmlčel se a semkl čelist. ,,Povězte mi něco o sobě" Opřel se o koženou židli a ruce si dal na kolena.
,,No - jmenuji se Julia O'Neill, je mi dvacet jedna a pocházím z Anglie. Mám vystudovanou vysokou školu fotografie a návrhářství.-"
,,To stačí. Mám na vás otázku..." silně jsem polkla a čekala, jaká otázka to bude.
,,Proč bych měl vzít právě vás?" Udělal dominantní úsměv a já opět myslela na něco jiného.
,,Ehm...no-no chtěla bych pracovat pro tuto firmu, jelikož to byl vždy můj sen a také si myslím, že umím skvěle fotit a mám skvěle návrhy" nadzvedl obočí a podíval se na mé fotky a návrhy, co jsem mu donesla.
,,Nevypadá to špatně. Přijdete mi jako sebevědomá žena. Mám tu ale poznamenáno, že máte dítě. Doufám že máte hlídání" trochu mě to zaskočilo a já se narovnala a povzdechla...
,,Ehm-no-nemám" pohled jsem sklopila na svoje prsty a začala si s nimi hrát nervózně.
,,Tak si někoho najděte nebo přijdete o práci." Srovnal papíry do jedné hromádky a podíval se mi do očí.
,,Ta-takže ta práce je mo-je?" Začala jsem koktat.
,,Nejdříve mi ukážete, jak umíte fotografovat. Máme tu zrovna jednu slavnou osobnost."
,,Dobře" Zvedl se z kožené židle a já též. Vybídl mě, ať ho následuji a to jsem také udělala.
Vešli jsme do velké místnosti a všude bylo už hodně lidí a všude byl chaos.
Najednou ten pán, což je můj doufám šéf, upozornil a všichni se zastavili. Nemám ráda pozornost.
,,Takže lidi, toto je naše nová fotografka. Chovejte se k ní hezky. Teď pojď" vybídl mě k stojanu pro fotografa.
,,A koho budu vlastně fotit?" Zeptala jsem se nejistě.
Zavolám ho. Najednou k nám přišel hodně pohledný kluk. Někoho mi připomínal.
,,Budete fotit tady Justina Biebera" jen to vyslovil, srdce mi začalo hodně bít. Je to tři roky, co jsem ho neviděla. Tři roky, co spolu nejsme. A já ho teď mám potkat?
,,Justine, tohle je Julia. Julia O'Neill" Zaskočilo ho to. Podíval se na mě a mně se chtělo brečet. Všechny vzpomínky se mi vrátily.
,umm...ráda tě poznávám Justine" podala jsem mu ruku a on ji přijal.
,,Taky tě rád poznávám."
,,Tak jo, Julio, vemte si fotoaparát a jdeme fotit. Odešel a já chtěla jít za ním. Jenže mě někdo chytil za ruku.
Díval se mi do očí a já jemu.
,,Vrátila jsi se." Udělal se mu menší úsměv na tváři.
,,Ale ne za tebou" odsekla jsem a šla za šéfem. Pořád nevím jeho jméno.
Pokračování příště. Ania <3
ČTEŠ
Pregnant with Justin Bieber
Fanfictionjednadvacetiletá Julia O'Neill je dívka, která měla poměr se slavným zpěvákem Justinem. Nebyl to románek na jednu noc, ale jednu noc se vše změnilo. ----- ,,Nesmím mu to říct." ,,Měla bys. Čekáš jeho dítě" ----- Dvaadvacetiletý Justin Bieber vidí j...