Po focení s Gigi jsem si šla do kanceláře pro své věci. Justin bude na mě čekat venku a já z toho nemám dobrý pocit. Přece jen, je divné jít na 'rande' se svým bývalým přítelem? Ano to tedy je. Vůbec se necítím dobře a navíc, jestli nás vyfotí paparazzi, tak se budu moct jít rovnou zahrabat.
Popadla jsem sebejistě kabelku a šla před firmu. Když jsem otevírala hlavní dveře, uviděla jsem, jak před vchodem zastavuje černý range rover. Vystoupil z něj Justin a usmál se na mě.
,,Tak jedeme?"
,,Kam jedeme?" Založila jsem si ruce na hrudi a postavila se do vyzívajícího postoje.
Sjel mě celou pohledem až se kousl do rtu. Moje srdce bilo jako o závod. Z něj srší temperament a dominantnost. Jen jeho pohled mě dokáže vést k šílenství a to ani nemluvě o jeho dotycích.
,,Uvidíš" ví, že nemám ráda hádanky.
,,Buď mi to řekni, nebo jdu domů. Mám ještě práci a musím jít za d-" zasekla jsem se.
,,Za d-?" Chtěl abych pokračovala.
,,Za nikým. Jsem mimo. Radši pojeďme" nasedla jsem do auta a připoutala se.
Málem jsem mu řekla, že mám dceru. Julio, jsi hloupá. Neměla jsi s ním jet.
,,Julio, o tom dnešku-"
,,Nic se nestalo, Ne? Zapomeneme na to." Falešně jsem se na něj usmála a dívala se z okna.
,,Kde bydlíš?"
,,Proč?"
,,Odvezu tě domů"
,,Zvládnu to sama"
,,Jsi hrozná"
,,Já vím" trochu jsem odvrátila pohled a sklopila hlavu. Jsem hrozná já vím. Neřekla jsem mu, že je už tři roky otec. Neřekla jsem mu pravdu. A on teď po takové době sedí vedle mě a já nejsem schopná normálně s ním mluvit.
,,Tady mi zastav" najel ke kraji a já vystoupila.
,,Julio, já se v tobě nevyznám, ale chci. Chci se v tobě zase vyznat, tak jako dřív. Dobrou noc" zavřel místo mě a odjel. Nevím, co si pod tím mám představit. Cítí ke mně pořád něco? Nebo to je jen pocit?
Odemkla jsem mezitím domovní dveře a Cara hned ke mně přiběhla.
,,Mamí hláli jsme na babu. James plohlává" začala se smát a k nám doběhl už vyčerpaný James.
,,Ahoj, promiň, nedala si říct" sklonil se, aby to vstřebal.
,,V pořádku. Hlavně, že jste to tu přežili"
,,Mamí půjdeme teda v sobotu do toho kina?" Zeptala se mě Cara a já se na ni zklamaně podívala.
,,Caro, moc mě to mrzí, ale musím jít na firemní večírek. Já ti to vynahradím jindy, Ano?" Objala jsem ji.
,,Achjo...slibuješ?"
,,Slibuji. James tě může vzít do kina." Podívala jsem se na něj a on přikývl.
,,Tak jo" začala tleskat a skákat radostí.
,,Jamesi můžeš už jít. Děkuji moc" dala jsem mu do ruky bankovky a on odešel.
Šla jsem Caru vykoupat a dát spát. Chvilku jsem si sedla k televizi a sledovala zprávy. Najednou mi přišla smska:
Neznámé číslo - Potřebuji tě. Juss
Nevím, co si mám pod tím představit. Srdce se mi rozbušilo a v břiše jsem měla zvláštní pocit. Jen jsem se pousmála nad zprávou a odložila telefon.
Omlouvám se, že moc nevychází díly, ale mám toho dost do skoly. Prvák no. Pokračování příště. Ann <3
ČTEŠ
Pregnant with Justin Bieber
Fanfictionjednadvacetiletá Julia O'Neill je dívka, která měla poměr se slavným zpěvákem Justinem. Nebyl to románek na jednu noc, ale jednu noc se vše změnilo. ----- ,,Nesmím mu to říct." ,,Měla bys. Čekáš jeho dítě" ----- Dvaadvacetiletý Justin Bieber vidí j...