LOVE ME

1.3K 32 2
                                    

Šli jsme oba za Carou, a ta nám ukázala sněhuláka, kterého postavila.

,,Kde má nos?" Zeptal se jí Justin.

,,Nemám tady nic špičatého" sklopila pohled. Justin se k ní sehl a dal jí do ručičky větvičku.

,,Na. Teď to bude určitě lepší" usmál se na ni. Je tak krásný, když je s dítětem.

Cara dala větvičku sněhulákovi a usmála se.

,,Děkuju" řekla Justinovi a on ji objal. Usmívala jsem se. Cara objímá svého otce a je to roztomilé.

,,Mamí kdo to vůbec je?" Zeptala se.

,,To je...-" Justin mi skočil do řeči.

,,Jsem Justin. Tvojí maminky přítel" podal ji ruku a ona mu ji také dala. S dětmi to umí.

,,Co kdybychom teď šli na horkou čokoládu?" Navrhla jsem a oba přikývli. Cara šla před námi a hrála si po cestě se sněhem. Justin chytl mojí ruku a propletl nám prsty.

,,Chci, aby všichni věděli, že tě mám zpátky. Že jsi jen moje" přitiskl si mě k sobě blíž a políbil mě. Určitě tu budou kolem nějací paparazzi. Usmála jsem se a dala mu jemnou pusu.

,,Jsem jen tvoje, Justine" usmál se a šli jsme.

Vešli jsme do kavárny a sedli si ke stolu. Objednali jsme si horkou čokoládu a Cara se podívala na Justina. Viděla pár fotek svého "otce" a myslím si, že ho poznává.

,,Nejsi ty Justin Bieber?" Řekla. Vi jméno, protože jsem to nechtěla tajit.

,,Jsem, jak víš moje celé jméno?"

,,Protože jsi můj t-" dala jsem ji ruku před pusu, aby mlčela.

,,Tvůj Co?" Zarazil se.

,,ale nic. Jen mele. Neposlouchej ji." Usrkla jsem si ze svého hrníčku.

-----

,,Nemusíš mě doprovázet až domů. Máš to daleko." Řekla jsem mu, když jsme byli skoro u domu.

,,Musím na vás dávat pozor. Navíc tě miluju." Políbil mě do vlasů a já se uculila.

,,Miluju tě, Justine" políbila jsem ho na ty jeho plné a sladké rty.

,,Příští týden jsou Vánoce. Budete se mnou?" Zeptal se mě. Domů se nedostanu.

,,Rádi" usmála jsem se. Rozzářil se mu úsměv ma tváři až mu byly vidět dolíčky.

Došli jsme k domu a Cara objala Justina.

,,Nepůjdeš nahoru?" Zeptala se ho a já se pousmála.

,,Pokud to mamince nebude vadit" koukl na mě.

,,Jen pojď, ale není to žádný luxus."

,,To mi je jedno" vzal Caru do náruče a nesl ji.

Odemkla jsem dveře a ucítila jsem vevnitř sebe stud. Přece jen, on je zvyklý na luxus a já? Mám malý být uprostřed New Yorku.

,,Je to tu...." odmlčel se "útulné" řekl.

Sundala jsem Caře bundu a sobě kabát.

,,Dáš si kafe nebo čaj?" Zeptala jsem se Justina, zatímco si prohlížel krabice.

,,Čaj, děkuju" nalila jsem vodu do konvice a zapla ji.

,,Mamí jsem hrozně unavená. Můžu si jít lehnout?" Přišla za mnou Cara.

,,Jistěže můžeš" pohladila jsem ji po vláskách a šla ji uložit. Usla během pěti minut.

Justin seděl na gauči. Čaj už měl vypitý. Sedla jsem si vedle něj a on dal kolem mých ramen svou ruku.

,,Je roztomilá" zašeptal mi do ucha Justin.

,,To je" musela jsem se usmát.

Chytl mojí tvář do dlaně a políbil mě. Chtěla jsem víc a on také. Začali jsme se vášnivě líbat. Zkousla jsem mu ret a on vzdychl. Ty jeho vzdychy.

Dal mi ruku pod tričko a zmáčkl mi prso. Sundala jsem mu tričko a dívala se na jeho tetování. Pár jich přibylo, ale pořád je atraktivní. Začal mi líbat krk. Cítila jsem, jak mi tam dělá cucflek. Nechala jsem ho. Moje nehty jsem zaryla do jeho zad.

Pomalu mě položil na gauč a sundal mi kalhoty. On si je taky sundal a líbal mi vnitřní stranu stehen a pokračoval až nahoru ke krku. Tak moc ho opět chci cítit v sobě.

Jeho chlouba už stála v pozoru a já cítila, jak jsem z něj jen vlhká a vlhká. Sundal mi podprsenku a začal mi líbat prsa. Různě je okusoval a dokonce mi na jednom udělal další cucflek. Sundal si boxerky a mně sundal kalhotky. Dal do mě dva prsty a já se prohla v zádech.

,,Babe, ty jsi totálně vlhká" usmál se a políbil mě. Vyndal ze mě prsty a napumpoval párkrát svoji chloubu.

,,Můžu?" Zeptal se. To na něm miluju. Vždycky se staral.

Cítila jsem tlak mezi mými boky a ten krásný pocit. Sex jsem neměla tři roky a po těch letech cítit v sobě opět jeho je můj vánoční dárek. Začal rychleji přirážet a oba jsme vzdychali sobě do úst. Nechci vzbudit Caru.

Na tohle jen tak nezapomenu.

Máme tu další díl. Jelikož zítra je Štědrý den, tak jsem se rozhodla vám dát kapitolu jako dárek. Je delší než ostatní s tím, na co jsme beztak všichni čekali. :D jinak vám všem přeji krásné Vánoce a jste šťastní. Další díl bude ještě tento rok. ❤ Ann

Pregnant with Justin Bieber Kde žijí příběhy. Začni objevovat