Dorazili jsme na místo, které jsem po řidiči vyžadovala. Rychle jsem mu hodila bankovky na sedadlo a vyběhla do práce. Mám přesně deset minut na to být ve své kanceláři, ale ještě předtím musím donést panu šéfovi kafe.
Nesla jsem jeho kafe a šla do jeho kanceláře abych mu ho tam odložila. Když výtah zastavil ve čtvrtém patře, vystoupila jsem z něj a uviděla, jak se u jeho kanceláře prochází Justin. Chtěla jsem se otočit a odejít, ale nemohla jsem. Musím mu tam to kafe donést.
Nahlas jsem polkla a sebevědomě šla. Justinovi oči ihned spatřily moji postavu blížícímu se k němu.
,,Ahoj, Julio" usmál se. Ten úsměv, který mě nutil se vždy také usmát. Proboha na co to zase myslím.
,,Ahoj" odvrátila jsem pohled na svoje černé lodičky.
,,Můžu s tebou mluvit?" podívala jsem se na něj.
,,Teď mám práci." odsekla jsem slušně.
,,Já vím, co odpoledne. Máš mi toho dost co vysvětlovat"
,,Justine já-" najednou se otevřely dveře a v nich pan Stews.
,,Dobré ráno, já - já jen vám nesu to kafe, které jste si přál" byla jsem nesvá. Justinův pohled jsem cítila na mojí osobě.
,,Právě včas. Skvěle Julio. Prosím vezměte tady pana Biebera do své kanceláře a projednejte s ním zítřejší focení pro časopis Forbes. Děkuji" zavřel dveře. Nestihla jsem se ani nadechnout.
,,Tak pojď, ať to máme co nejrychleji za sebou" vedla jsem ho do své kanceláře v druhé chodbě čtvrtého patra. Jeho pohled jsem cítila na mém zadku. V tomhle je furt stejný.
,,Nějak jsi zkrásněla. Posiluješ?" ne Justine to to dělá jen to těhotenství, řekla jsem si pro sebe v hlavě.
,,Ignoruješ mě?" dohnal mě a stoupl si přede mě.
,,Necháš mě projít?"
,,Proč se tak ke mně chováš? Proč jsi tehdy odjela a proč se rovnou po třech letech vrátila? Nemilovala jsi mě?" ty jeho poslední slova mě bolely. Jeho hnědé karamelky se leskly.
,,Ne já-" povzdechla jsem si a on se na mě smutně podíval. ,,Měli bychom vyřešit tu smlouvu" otevřela jsem dveře od své kanceláře a pustila ho dovnitř.
,,Já tě miloval. Miloval jsem tě tak moc, jak jsem ještě nikdy nikomu tolik lásky nedával." posadil se a já též. Možná mě miloval, ale že by mi to v posledních dnech našeho vztahu dokazoval to ne.
,,Nevypadalo to tak" podívala jsem se do papírů na mém stole.
,,Radši vyřešíme to podělaný focení. Zapomeň na toto co jsem říkal" tak moc bych mu chtěla říct pravdu, o tom, jak jsem ho neopustila kvůli jeho chování, o tom, že je tři roky otec a ani o tom neví, ale nemůžu. Nejde to. Bylo mi ho líto. Milovala jsem jeho objetí. On miloval moje. Ale tohle všechno už je minulost. On jede od znova a já též.
Už nejsme my. Už to je jen Justin beze mě a já bez Justina.
Další díl je tu. Snad se vám líbil. Ann <3
ČTEŠ
Pregnant with Justin Bieber
Fanficjednadvacetiletá Julia O'Neill je dívka, která měla poměr se slavným zpěvákem Justinem. Nebyl to románek na jednu noc, ale jednu noc se vše změnilo. ----- ,,Nesmím mu to říct." ,,Měla bys. Čekáš jeho dítě" ----- Dvaadvacetiletý Justin Bieber vidí j...