Nastala sobota a také nervozita z večírku. Nemám žádné šaty, netuším vůbec, jak tento večírek funguje a hlavně, co když tam bude Justin? Včerejšek byl zvláštní, ale potkat ho jasně že chci, ale zároveň nechci. Jsem tak nerozhodná.
Podívala jsem se na svůj telefon. 9:35AM. Večírek začíná v pět. Mám celý den na to sehnat hezké a slušné šaty, které ze mě budou dělat elegantní dámu z firmy pana Stewse.
Někdo zazvonil. To bude James. Šla jsem ke dveřím a otevřela je.
,,Ahoj Jamesi" pozdravila jsem ho a pozvala dál.
,,Vedu s sebou tvého pomocníka na večírek." Hned za ním se objevila Rose.
,,Ahoj Julio" pozdravila a já ji též pustila dál.
,,Cara ještě spí, ale na lince máš zase seznam kdyby náhodou, ano?" Řekla jsem mu. On přikývl a moje koutky se trochu pohly do úsměvu.
,,Tak můžeme jít, Jull?" Podívala se na mě Rose.
,,Vždyť je večírek ne?"
,,Však právě. Jdeme ti vybrat šaty, boty a účes" usmála se, jak když se malá holka těší na vánoce.
,,Dobře" odpověděla jsem jí a oblékla si kabát. Přeci jen, je už podzim a venku je chladněji.
Zastavily jsme si taxi a vyrazily do víru velkoměsta. New York je tak krásné město. Celou cestu jsme si s Rose povídaly.
Po pár minutách taxík zastavil před velkým obchodním centrem. Rose mu, i když já protestovala, hodila svoje bankovky a vyrazily jsme dovnitř. Tolik obchodů a tolik krásných věcí, jen tak drahé.
,,Rose, jsi si jistá, že tu najdeme šaty? Nemám tu tolik peněz.."
,,Já ti je koupím. Ber to jako účet podniku"
,,Ne Rose to nej..."
,,Pan Stews si potrpí na eleganci a luxusu a já nechci, aby tě vyhodil jen, že nemáš luxusní šaty"
,,To by udělal?" Docela mě to vyvedlo z míry.
,,On už to párkrát udělal. Teď pojď" vzala mě za ruku a táhla do jednoho obchodu s plesovými šaty. Tak krásné šaty.
,,Vyzkoušej si tyto" podala mi Rose jedny červené šaty s rozparkem od pasu dolů a já si je vzala do kabinky.
Wow. Sama sobě jsem se po dlouhé době líbila. Vypadám dobře. Jakto, že nikoho nemám? Protože mám dceru a kdo by chtěl ženu s dítětem.
,,Už jsi?" Zakřičela Rose.
,,Ano" zvolala jsem nazpět a vyšla z kabinky.
Rose otevřela pusu a byla celá šokovaná.
,,Jsi tak krásná a dokonalá, Julio" začervenala jsem se. Lichotí mi to od všech ne jen od mužů.
,,Ty bereme" řekla rozhodně Rose a já se zasmála.
,,Ale ta cena..."
,,Julio, neřeš to" semkla jsem čelist a radši už mlčela.
,,Tak a teď boty a vlasy" pronesla.
,,Dobře" odpověděla jsem a následovala ji. Tohle bude dlouhý den.
Omlouvám se, že nevychází díly. Škola a tak no...znáte to. Doufám, že se vám další díl líbil. Je takový nudný, ale další už bude lepší. Ann <3
ČTEŠ
Pregnant with Justin Bieber
Fanfictionjednadvacetiletá Julia O'Neill je dívka, která měla poměr se slavným zpěvákem Justinem. Nebyl to románek na jednu noc, ale jednu noc se vše změnilo. ----- ,,Nesmím mu to říct." ,,Měla bys. Čekáš jeho dítě" ----- Dvaadvacetiletý Justin Bieber vidí j...