THE DOMINANT MAN

1.3K 39 0
                                    

Ráno mi zazvonil budík a já ho s neochotou vypnula. Posadila jsem se a promnula si spánky. Tohle bude dlouhý den. Jsem unavená, ale zvládnu to. Nejhorší je, že musím Caru vzít s sebou a očekávám, že nebude ten pán nadšený.

Vstala jsem z postele a vešla do koupelny. Udělala jsem všechnu hygienu a šla se obléct. Vzala jsem si bílou košili a k tomu černé džíny. Vlasy jsem si vyžehlila a nechala volně rozpuštěné.

Na řasy jsem nanesla trochu řasenky a na rty jsem dala lehce růžovou rtěnku. Promnula jsem rty a podívala se na sebe do zrcadla. Vypadám dobře. 

Podívala jsem se na svůj Samsung telefon, jelikož na lepší nemám finance, kolik je hodin. Mám dvacet minut. Rychle jsem šla vzbudit Caru a oblékla ji. 

,,Mamí já chci spát" promnula si dlaní očička. Je mi líto, že kvůli mně je nevyspalá. Chci pro ni jen to nejlepší.

,,Zlatíčko odpoledne se vyspíš ano?" usmála jsem se a vyšla ven před dům hledat taxi.

Díky bohu jsem to stihla rychle a mám patnáct minut. Zvedla jsem ruku na jeden taxík, který mi hned přibrzdil ke kraji. Nastoupily jsme do něj a já řekla řidiči kam to bude.

--------

Mám pět minut. Dojeli jsme na to místo a já podala řidiči bankovky. Rychle jsem vzala Caru za ručičku a běžela s ní do veliké budovy uprostřed New Yorku. V podpadcích se blbě běhá.

Doběhla jsem na informace a celá udýchaná jsem hned začala mluvit.

,,Dobrý den" nadechla jsem se a dívka u stolu ke mně zvedla pohled. ,,Mám tu pohovor. Julia O'Neill."

Slečna začala něco hledat v papírech.

,,Ano, druhé patro, třetí dveře vpravo. Hodně štěstí pan Andrews vás již očekává" Chtěla jsem odejít, ale ta dívka mě zastavila.

,,Počkejte s tím dítětem tam nemůžete. Pohlídám vám ji tady pro dnešek, ale pokud vám dá práci, musíte si najít chůvu"

,,Děkuji mockrát" objala jsem ji. Jsem tak nervózní, že se chovám jinak. Notak Julio chovej se normálně.

,,Ou promiňte-"

,,V pořádku, teď běžte, ať to stihnete."

,,Dobře. Ještě jednou moc děkuji" zavolala jsem na ni z dálky. 

Stiskla jsem tlačítko pro zavolání výtahu. Výtah tu co nevidět byl a já zadala druhé patro.

Mám dvě minuty. V hlavě jsem si představovala, co mu asi povím. Papíry mám, fotky mám, návrhy mám. 

Moje nervozita se zvýšila, když výtah dojel do druhého patra. Vyšla jsem velice luxusní chodbou až ke dveřím, které mi poradila slečna na recepci.

Zaklepala jsem. 

,,Dále" stiskla jsem kliku a tlačila ji dolů. Můj první pohled se naskytl na velice moderně zařízenou kancelář.

 Můj první pohled se naskytl na velice moderně zařízenou kancelář

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Dobrý den slečno O'Neill" řekl mi muž na kožené židli. Byl tak dominantní. Lícní kosti, tvrdé rysy, delší hnědé vlasy vyčesané nahoru, košile s vyhrnutými rukávy a oblek. V hlavě se mi honily nemravné myšlenky.

,,Dobrý den, jsem tu na pohovor."

,,Ano já vím. Posaďte se" posadila jsem se a nahlas polkla. Jen to nepokazit.

Doufám, že se vám další díl líbil. Pokračování přiště. Ania <3

Pregnant with Justin Bieber Kde žijí příběhy. Začni objevovat