Byla neděle a já se probudila celkem brzo. Nemohla jsem kvůli Justinovi spát.
Dnes mám v plánu si celý den užít s Carou.
,,Mamí, co budeme dneska dělat?" Vzala jsem si ji do náruče a usmála se na ni.
,,Jelikož za chvíli jsou Vánoce a venku je sníh, můžeme jít stavět sněhuláka a nebo jít do kina. Vyber si"
,,Do kina, do kina" opakovala Cara pořád, a tak jsem tedy přikývla.
Oblékla jsem Caru i sebe a vyšly jsme do kina. Vím, že jsem slíbila Justinovi, že mu zavolám, ale to můžu udělat i později.
Dorazily jsme před kino.
,,Dobrý den, jeden dospělý a jedno dítě"
,,7$ prosím" dala jsem tam ženě za pultem peníze a ona nám podala lístky. Jdeme na emoji ve filmu. Doufám že se to Caře bude líbit.
Celý film myslím na Justina. Jestli jsme opět spolu, nemůžu mu tajit, že mám dítě a ještě k tomu je to jeho dítě. Nejhorší je, že Cara je Justinovi opravdu dost podobná.
Vyšly jsme z kina a Cara se usmívala.
,,Líbilo se mi to, maminko." Objala mě. Usmála jsem se a užívala si ten hřejivý pocit.
,,To jsem ráda. Teď můžeme zajít někam na jídlo, co říkáš?"
,,Anooo" začala tleskat. Usmála jsem se a chytla ji za ručičku. Procházely jsme ulicemi a mně začal zvonit telefon. Justin. Přijala jsem hovor a čekala, až začne mluvit.
,,Ahoj Julio, nemáa teď čas? Chtěl bych tě vidět?"
,,Justine já-...jsem ve městě" rychle jsem něco plácla. Ona to je pravda, ale nemusí vědět, že tu jsem i s jeho dcerou.
,,Já právě taky, kde jsi?" Tohle je v háji.
Než jsem něco řekla, někdo mi zakryl oči studenýma rukama.
,,Ahoj lásko" zašeptal mi ten dotyčný do ucha a já věděla hned kdo to je. Cara si hrála na hřišti hned vedle s ostatními dětmi, takže Justin zatím nic neví.
,,Ahoj zlato" políbila jsem ho. Projela mnou zase vlna elektřiny. Co to se mnou opět dělá?
,,Jsi tu sama?"
,,No-" v tom ke mně přiběhla Cara.
,,Mamí pojď se na něco podívat" Justin nevěřícně koukal na ni a pak na mě. Moje srdce vynechalo asi milion úderů, ale ne, že bych se cítila skvěle. Cítila jsem se hrozně.
,,Počkej zlato, hned půjdu" Cara se vrátila zpátky a Justin vypadal zklamaně a naštvaně.
,,Ty máš dítě? Od kdy? S kým?"
,,Uklidni se-"
,,mám se uklidnit? Proč jsi mi to neřekla hned na začátku? Navíc, někoho mi připomíná"
,,Protože mi to nedošlo. Otce nemá. Neví kdo je její otec"
,,Aha. Takže ty jsi matka a já mám být otec?" Začínal být už v klidu.
,,Nemusíš jestli nechceš. Zvládám to sama."
,,Nenechal bych tě znova odejít. To už ti nedovolím. Já si zvyknu na dítě" objal mě. Cítila jsem se v bezpečí. Jen do té doby, dokud nezjistí, že je jeho což nezjistí, protože mu to neřeknu. Ale mám strach. Strach z toho, že to celý pokazím.
Další díl je tu. Promiňte mi za to, jak to nevychází často. Opravuju si známky, abych to neměla vše najednou v lednu. Děkuji za trpělivost. Ann <3
ČTEŠ
Pregnant with Justin Bieber
Fanfictionjednadvacetiletá Julia O'Neill je dívka, která měla poměr se slavným zpěvákem Justinem. Nebyl to románek na jednu noc, ale jednu noc se vše změnilo. ----- ,,Nesmím mu to říct." ,,Měla bys. Čekáš jeho dítě" ----- Dvaadvacetiletý Justin Bieber vidí j...