PHOTOGRAPHING

1.3K 40 0
                                    

Připravila jsem si vše co jsem potřebovala. Justin se převlékal do svého oblečení. Měl rozepnutou černou košili a černé kalhoty. Byl sexy. Dívala jsem se chvíli na něj a neuvědomovala si, že on si mě pohledem také prohlížel.

,,Připravena?" Zeptala se mě Rose.

Zakroutila jsem hlavou pro náznak souhlasu a šla si do dlaní vzít fotoaparát.

,,Tak Julio, je to tvoje." Řekl pan Stews.

,,pane Biebere, stoupněte si na ten schůdek, prosím" podíval se na mě, proč mu vykám, ale poslechl. Došla jsem k němu a začala ho tam upravovat.

Vlasy jsem mu dala trochu do obličeje. Ty vlasy jsou dokonalé. Košili trochu stáhla z jeho svalnatých ramenou a kalhoty dala také trochu níž, aby bylo vidět logo Calvin Klein. Celou dobu si mě prohlížel.

On je umělecké dílo a chvíli bylo moje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

On je umělecké dílo a chvíli bylo moje. Teď už můj není, ale jsem ráda, že jsem část života prožila s ním.

Přiložila jsem prst na spoušť a stiskla ji. Udělala jsem několik snímků. Snímky se hned přesunuly do počítače.

,,Myslím, že dobrý" řekla jsem a Justin sestoupil ze schůdku. Hodně lidí si pláclo nebo zatleskalo.

,,Justine, pojď se podívat na fotky tady od Julii" šel ke mně a k panu Stewsovi blíž.

Najel tam na různé fotky.

Najel tam na různé fotky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Nemohla jsem se vynadívat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nemohla jsem se vynadívat. Je tak dominantní a krásný.

Stál vedle mě a já cítila jeho parfém. Proč mi to dělá? Stojí jen vedle mě a už z něj vyzařuje jeho dominantnost. On ví, co na mě působí a rád toho využíval.

,,Julio, jste velice šikovná. Dobrá práce" pochválil mě pan Stews a já se tomu musela usmát.

,,Co ty na to, Justine?" Podíval se mi do očí a já byla mimo. Jeho ostré rysy a plné rty mě dováděly k šílenství.

,,Julia je velice šikovná, souhlasím" usmál se.

,,Děkuju" nesmělý úsměv jsem mu oplatila a dále se dívala na fotografie.

Po pár minutách jsem šla do své šatny. Zbalila jsem si kabelku a chtěla odejít do své kanceláře, abych vyřídila nějaké další schůzky a focení.

Vycházela jsem ze šatny a do někoho omylem vrazila.

,,Omlouvám se, nedívala jsem se na cestu-" byl jen v županu.

,,V pohodě, Jull" prohlédl si moji postavu od zhora dolů a jeho pohled se zastavil na mých ústech.

,,Měl-a bych jít-t" začala jsem trochu nervózně koktat.

,,Jsi nervózní" trochu se zákeřně usmál a udělal krok ke mně. Já jsem udělala zase krok vzad, ale narazila jsem zády na dveře. Přiblížil se tak, že dal ruce, abych nemohla projít.

Jednou rukou mě pohladil po tváři.

,,Jsi tak krásná" řekl a já se musela červenat. Ví, že na jeho slova reaguju jinak, než od jiných lidí a na tuto větu obvzlášť.

,,Miloval jsem, když jsi se červenala jen pro mě" Nedělej to Justine. Nesmím ti podlehnout.

,,Justine-" přiložil mi prst na ústa. Moje srdce vynechalo asi milion úderů.

,,Prosím, nech mě to udělat." Přibližoval se a já byla v tranzu. Chci cítit po třech letech jeho rty, ale není to správný.

Byl už tak blízko, že se naše nosy dotýkaly. Jemně přejel svými rty přes ty moje. Je to jako droga.

,,Julio- pardon nechci rušit" byla to Rose. Justin se odtáhl a oba jsme se na ni podívali.

,,Už jdu" usmála jsem se na ni a podívala se na Justina.

,,Měj se" řekla jsem mu a šla s Rose do kanceláří.

Je to možná dobře, že nás Rose vyrušila ještě dřív, než jsme se políbili? Chtěla jsem to, ale zároveň bych nejspíš litovala. Je dobře, že k tomu nedošlo.

Další díl je tady. Pokračování příště.  Ann <3

Pregnant with Justin Bieber Kde žijí příběhy. Začni objevovat