CATB-2

829 97 0
                                    

Cuttie and the Beast

Ep-2

'ဗ်ာ Wuအိမ္​​ေတာ္​ရဲ႕ ဥယာဥ္​မႉးဟုတ္​လားဘြား'

'အင္​း မင္​း​ေလးရဲ႕ အနာဂတ္​အတြက္​ပါ'

ဘြားက ​ေလသံ​ေအး​ေလးနဲ႔ ႏွင္​းဆီပန္​းျဖဴျဖဴ​ေလး​ေတြကို ဆူး​ေႁခြ​ေနတာ
Taoနားမလည္​စြာနဲ႔အဘြားကို ​ေမး​ေနမိတာ

'​ေနပါဦးဘြားရယ္​ ခုက​ေကာ ကြၽန္​​ေတာ္​အခုလည္​း အဆင္​​ေျပ​ေနတာပဲကို ​ေက်ာင္​းတက္​ရရံုနဲ႔တင္​လံု​ေလာက္​​ေနၿပီ​ေလ'

ဘြားသက္​ျပင္​း​ေမာကိုခ်ၿပိး

'က​ေလးရယ္​ မင္​းအခုလုပ္​​ေနတာ​ေတြက ဘယ္​​ေလာက္​ထိပင္​ပန္​းသလဲ ကဲ အခုသားဒီလို​ေတြ အခ်ိန္​ပိုင္​း​ေတြလုပ္​ ဘြားကိုကူဒါ​ေတြ လုပ္​​ေန​ေတာ့ သားလက္​ထဲဘယ္​​ေလာက္​စုမိလဲ သားရဲ႕ စာက်က္​ခ်ိန္​​ေတြ​ေကာ နည္​းနည္​း​ေလးပဲရတယ္​မလား ၿပီး​ေတာ့ သားက တရားသူႀကီးျဖစ္​ခ်င္​တာ ဘြားသိတာ​ေပါ့သားရယ္​ အဲ့အတြက္​ဘယ္​မွာလဲ သားအတြက္​ အနာဂတ္​ရဲ႕စု​ေဆာင္​းမႈ ​ေသခ်ာမႈ သားပဲ လံုးလည္​ခ်ာလည္​နဲ႔ သားျဖစ္​ခ်င္​တာျဖစ္​ခြင္​့ရမွာမဟုတိဘူး'

ဘြား​ေျပာ​ေနတာလည္​းမွန္​​ေနတာမို႔ Tao​ေခါင္​း​ေလးငံု႔ကာနား​ေထာင္​​ေနမိတယ္​ ဘြားက Taoစဥ္​းစား​ေနၿပီး ဆိုတာ​ေသခ်ာတာနဲ႔ နာနာ​ေလးဖိ​ေျပာ​ေတာ့တယ္​

'ခုသားကို​ေခၚတယ္​ဆိုတဲ့သူက က်ိတ္​က်ိတ္​တက္​ခ်မ္​းသာတဲ့ သ​ူ​ေဌး က​ေလးရဲ႕ အ​ေျပာဆိုး​ေပမယ္​လို႔ စိတ္​ရင္​း​ေလး​ေကာင္​း႐ွာပါတယ္​က​ေလးရဲ႕ သူက သားကို တ​ေန႔လံုးမခိုင္​းဘူး သူ႔ဥယာဥ္​ထဲပန္​း​ေလး​ေတြကို​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ရံုပဲ သားကို ​ေငြပံု​ေပးမွာသိလား တကယ္​လို႔သာ သားသူသ​ေဘာက်​ေအာင္​​ေနရင္​ သူက က​ေလးျဖစ္​ခ်င္​တာကိုပံ့ပိုး​ေပးႏိုင္​တယ္​​ေလ'

'ဒါမဲ့ ဘြားရယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​က'

Taoဘာကိုစိုးရိမ္​လဲဆိုတာဘြားနားလည္​ဟန္​နဲ႔

'က​ေလး က ဘြားကိုစိတ္​ပူ​ေနတာလား မပူပါနဲ႔က​ေလးရယ္​ ဘြားက ​ေနထိုင္​မ​ေကာင္​း​ေတာင္​ လူအိုရံုသြား​ေနရတာပဲဟာ အဓိက က က​ေလးရဲ႕ ​ေနာင္​​ေရးပဲက​ေလး ဘြားကို ကတိ​ေပး ​ေနရာသစ္​မွာ လူတိုင္​းနဲ႔ အဆင္​​ေျပ​ေျပ​ေနပါ့မယ္​လို႔ ​ေပးမလား'

Cuttie And The BeastWhere stories live. Discover now