Bu hikaye benden okulda yeni bölümü yazarken okumaya çalışan Ayşegül'üme gelsin <33 Keyifli Okumalar :)
Ben bunları düşünürken birden ayaklarıyla iterek yere fırlattı. Düştüğümde çat diye bi ses çıktı canım çok acımıştı o kadar ki gözlerim yaşarmıştı. Ayağa kalkmaya çalışırken kenardaki sandalyeden destek almaya çalışıyordum bir yandan da Arden' e bağırıyordum
'' Sen ne yapıyorsun ya!! Canım ne kadar acıyo haberin var mı ya kaburgalarım zarar gördüyse ne yapacağım ben ne hakla beni yere fırlatırsın üstelik üstüne düşmem senin suçunken '' bağırdıkça sırtım daha da fazla ağırıyordu.
'' Üstüme düşmem benim suçum olsa dahi düşünce hemen kalkman gerekmez miydi? yarım saattir üzerimde yüzüme bakıyorsun. Ayrıca nerden bilebilirim bu kadar hızlı yere çarpacağını '' dedi ve yatağından doğruldu bense karşısına dikilmiş acı içinde bağırıyordum bir yandan da hem sinirden hem de acıdan gözümden akan yaşlara engel olmaya çalışıyordum
'' Evet ben sana aşık oldum bıraksaydın öprecektim seni allahım düşüncesi bile mide bulandırıcı senin bilerek yapmamış olman canımın acısını azaltmıyo. ''
'' Bağırmayı kes şuan senin şımarık kız triplerini çekecek ne sabrım ne de niyetim var bu nazlarını git annene yap '' ah can alıcı sözü söylemişti
'' Şımarık kız mı? Anneme mi yapayım? Şaka mısın sen? sence annem olsaydı şuan burda olur muydum tanımadığım adamın biriyle aynı odada durur muydum? '' dedim ve arkamı döndüm tam gidecekken
'' Ayrıca şımarık kız mı? Kusura bakma ama yetimhanede büyüyen bir kız için şımarıklık erişebilecek bir rütbe değildir '' Göz yaşlarıma daha fazla hakim olamayacağımı bildiğim için telefonumu alarak banyoya koştum kapıyı kapatarak olduğum yere oturdum. Ayşegül'ü aradım
'' Alo Ayşegül '' dedim ve ağladığımı belli etmemek için büyük uğraşlar vererek
'' Alo aytuğ '' dedi sevinçten çığlık atarak
'' Nasılsın diye bi arayım dedim otele geldim de ''
'' Sensiz ne kadar olursa o kadar iyiyim beni boşver de sen anlat naptın rahat mısın? ''
'' Evet evet orda taksiye bindim otele geldim şimdi yatağımda uzandım yatıyorum ''
'' Sesin pek iyi gelmiyo ağladın mı sen ? ''
'' Hayır hayır ilk defa bu kadar rahatım '' dedim ve hıçrıklarımı tutmaya çalıştım arkadan Melisa Ayşegül'ü çağırdı
'' Ayşegül ben kapatıyorum sonra görüşürüz bebeğim öpüyorum '' dedim ve telefonu kapattım Ayşegül'le konuşmak iyi gelmişti. Ayağa kalkarak bluzumu çıkardım ve sırtıma baktım sırtım mosmor olmuştu. Aslında vücudum sağlamdır ama niye bu kadar morardı şaşırdım. bu gün fazlasıyla şanssız günümdeydim daha fazla şanssızlık yaşamamak için hemen yatmalıydım bence ama bu kıyafetlerle yatamazdım içeri sessizce girerek pijamalarımı alıp tekrar banyoya geldim. Sırtımı ağrıtmamaya çalışarak pijamalarımı giydim. Sonra tekrar içeri girdim kıyafetlerimi çantama tıkıştırdıktan sonra önce Arden'in yanına gittim çoktan uyumuştu aslında uyurken o kadar da gıcık durmuyordu.
Daha sonra salonun ortasında durarak kendime yatacak bir yer aradım maalesef uzun bir kanepe yoktu koltukta yatamazdım dolaba giderek ordan bulduğum bir örtüyü arden'in yattığı yatağın pencereden olan tarafına serdim gidip ışığı kapattıktan sonra sırtımın ağrısını unutarak sırtüstü kendimi yere attım kendimi yere atmamla inlemem bir oldu böyle yatamayacağımı anlayarak yüzüstü yattım ama sırtımın ağrısı geçmemişti sanki sırtımın derisini yüzmüşlerdi hepsi Arden'in yüzünden olmasına rağmen bana yerini bile vermemişti ne umursamaz çocuktu. Neyse daha fazla uykunun tatlı çağrısına dayanamadım ve kendimi uykuya verdim.
ARDEN'iN AĞZINDAN
Sonunda kızıl kafa uyudu. Onun yüzünden kaç saattir uyuma numarası yapıyorum bi de utanmadan gelip yüzüme bakıyo uyuyo mu diye. Ama keşke ışığı kapatmasaydı çünkü bende gece körlüğü var ne yazık ki. Hoş ben söylesem bile kapatacaktı
Gecenin bu saatinde uyuyamamda ayrı bir sorundu tabi ki. Uyuyamıyorum çünkü yabancı insanlarla aynı odada uyuyamam bunun yanında sanırım biraz da vicdan azabı çekiyorum . Normalde diğer insanları umursayan bir yapım yok fakat bu sefer nedense sebepsizce o kızın yaşadıklarını umursuyorum. Bunun nedeni belki de onu çıplakken görmem sonra yere düşürerek dudağını yarmasına sebep olmam daha sonra yere fırlatarak acı çekmesine neden olmam hoş bu konuda bence fazla abartıyo o kadar acıdığını sanmıyorum ve son olarak da o sırt acısıyla yere yatmasına neden olmam. Ama son olayda o tuvalete koştuğunda peşinden gidecektim ama tam içeri girecekken birisiyle konuştuğunu duydum sanırım sevgilisiyle konuşuyordu ve geri dönerek en iyisinin hiçbir şeye karışmadan uyumanın olacağını düşündüm nasıl olsa yarın kalkıp gider bende odamda tek başıma kalmaya devam ederim.
Bu arada o kızıl kafanın da tamamen suçsuz olduğunu sanmıyorum bana en sinir olduğum şeyi yaptı yani bağırdı bana bağıran insanlardan nefret ederim çünkü geçmişimde yaşadıklarımı hatırlatır. Bu arada odada sadece belli bir yeri görüyorum çünkü orayı ay ışığı pencereden gelerek aydınlatıyo. Bu yerin kızıl kafanın yattığı yer olması da ayrı bir konu tek manzaram orası olduğu için iyice inceliyorum uyurken aslında o kadar da sinir edici değildi hatta onu izlemesi huzur verici bile olabilir çünkü o kadar masum duruyor ki bazen kaşlarını yukarı kaldırıyo bazen dudaklarını büzüyo bazen de yüzünü acı çeker bir ifadeye sokuyo bunun nedeni sırtının acıması olabilir. Ah! ne diyorum ben delirmiş olmalıyım nasıl onu güzel bulabilirim. İçimden bir ses yanına gitmemi söylüyo. Sanırım iç sesimi dinleyip yanına gideceğim. Yatağımdan kalkarak Aytuğ'nun yattığı yere doğru gittim...
AYTUĞ'NUN AĞZINDAN
Uykumun yarısında gözümü açamayarak bir şeyler hissediyordum üstümde bir ağırlık var bi bi dakika belimde bi el mi var benim yok artık diyerek gözlerimi açtım gözlerimi açtığımda Arden'i gördüm çığlık atmaya hazırlanırken
'' Se...'' lafımı bitiremeden eliyle ağzımı kapattı Ayrıca bi dakika ben yerimde değil Arden'İn yattığı yataktaydım. Ardense benim üstümdeydi bi eli belimde bi eliyse ağzımdaydı yok yok olmaz heralde bunu yapmaya çalışıyo olamaz. Ben debelenirken Arden yüzüme doğru yaklaşmaya başladı. Bense şoktan ve korkudan gözlerimi sıkı sıkı kapattım nefesini kulağımda hissedebiliyordum birden...
Yeni bölüm için 8 yorum 15 vote istiyorum lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Kafa
Teen FictionAytuğ annesi ve babası tarafından yetimhaneye terk edilen onlarca çocuktan sadece bir tanesi peki Aytuğ'yu diğerlerinden farklı kılan ne? Asiliği mi? Erkekçe tavırları mı? Yüzsüzlüğü mü? Korkusuzluğu mu? Yoksa; Hiç kimsenin farkına varamadığı o güz...