Enjin:
Mířil jsem vedle Rena do školy a v očekávání toho co se má stát jsem se k němu trochu přitiskl.
Ren si dal ruku okolo mého pasu.
Došli jsme do školy a šli jsme přesně na diskotéku.
Byl tam i bar, ke kterému Ren ihned šel a nechal mě s Billem.
Raději jsem se od Billa vytratil a zašel na chvíli ven.Ren:
Šel jsem k baru a viděl jsem jen nealko nápoje.
"Jednu kolu." vzdychl jsem.
Barman mi jí podal a teprve při podávání mi koly se zastavil.
"Počkej... Rene?" zeptal se ten někdo.
Podíval jsem se na něj pořádně a teprve teď jsem ho poznal.
"Maxi! Kamaráde můj! Tobě to fakt vyšlo!" usmál jsem se a vzal si od něj kolu.
"Jop." odpověděl Max. "Co ty? Stále to stejné? Stále si hledáš kluka, bojuješ o život a dostáváš se z problémů?"
"Mhm." odpověděl jsem a napil jsem se koly. "Navíc jsem si už kluka našel. Ale on o tom neví."
Max se zasmál: "Tak to ti gratuluji, ty kulišáku."
Náhle se vedle mě posadil kluk co vypadal jako že má umřít.
Podíval jsem se na něj: "Ty vole. Jsi v pohodě?"
,,Ne." opřel se hlavou o bar a přímo z něj vyzařovala aura zničenosti.
"Co se ti stalo...?" zeptal jsem se ho a ukázal Maxovi aby mu natočil kolu.
Max mu natočil kolu a dal mu jí.
,,Sou hrozný." napije se koly a začne mlátit hlavou o stůl ,,Nejdřív mi daj naprosto bezdůvodně práci kvůli který musim zrušit jednu schůzku a vše co sem chtěl dělat pak mi začnou krytizovat oblečení a celkový můj vzhled, tákže samozřejmě si to musím vyměnit a dokonce mi ti hnusáci donutěj vzít si čočky jelikož moje barva očí je prý ,,nevhodná" a pak konečně když se mě někdo začne zastávat tak přijde ten blb a celý to zkazí....." nechá hlavu ležet na stole.
"Aw... neboj. Vše bude v pohodě." usmál jsem se.
Nakonec jsem se ho snažil utěšit.
,,Díky, jsi dobrej člověk." zvedl hlavu a upřel na mě svůj pohled. Pak se usmál a narovnal ,,Ale alespoň něco mi nevzali a nedonutili mě přebarvit si vlasy." ukázal na svou kštici šedých vlasů.
"Heh. Tak se mi to líbí." usmál jsem se.
"Rene..." sykl Max. "Tohle nosíš jen v případech nouze... děje se něco?"
"Jen mě hledají ti týpci. Nic extra..." zalhal jsem z části.
Max pokrčil rameny a já se podíval na toho kluka: "Jdi na parket a užij si tu párty. Noc je mladá."
Přikývl a odešel od baru.
"Rene, co se děje?" zeptal se Max.
"Nebezpečí." odpověděl jsem. "Máš furt připravnou zbraň?"
"Pod pultem." pošeptal Max.
Kývl jsem a šel jsem na parket.
Začal jsem tam tančit spolu s ostatními.
Dost jsme se bavili a pak přišla ta rána a to zařvání.
Ve zdi se objevila díra a v ní to monstrum.
Max si vyndal ze spoda toho pultu meč a přeskočil ten pult.
Běžel ke mně a já se usmál: "Rád tě zase vidím, neohrožený zabijáku."
"Heh." zasmál se Max.
Ta příšera běžela k tomu klukovi, který si se mnou pokecal u pultu.
Běžel jsem k němu. Ta příšera na něj skočila.
Já si stihl vyndat meč a stoupnout si před toho týpka.
Chtěla zaútočit nohama, svině. Ale já jí tím mečem odrazil.
Podíval jsem se na toho týpka: "POSTAREJ SE AŤ VŠICHNI OPUSTÍ BUDOVU!"
On se na mě trochu znuděně podíval ,,Hmm klidně jak myslíš...klidně ti ji nechám jestli chceš. Zachvilku jsem zpátky." Pak se otočil a odešel.
"Klidně ti jí nechám? Co tím myslel?" zeptal se Max. "Ani nebyl překvapen!"
"Nevím!" polkl jsem.
Studenti a učitelé běželi rychle ze školy.
Ta příšera byla dost nasraná.
"To je ta mrdka o které si mluvil?" zeptal se Max.
"Ano. Skončil jsem tam včera znova!" odpověděl jsem a vyhl se, protože ihned znovu na mě zaútočila.
Běželi jsme s Maxem trochu dál od ní.
"Chce to nějakou taktiku!" odpověděl Max.
Začal jsem se rozhlížet.Enjin:
Když jsem zaslechl hluk vběhl jsem rychle dovnitř a schoval se v rohu. Ta příšera právě bojovala s Renem a ještě jedním klukem kterého jsem neznal. Připravil jsem se. Soustředil jsem se a po chvíli do místnosti vběhl kostěný pes. Ten byl první. V celkovém klidu a pořádku si sedl na zem a začal bouchat ocasem o zem.
Příšera se k němu otočila a pokusila se ho srovnat se zemí.
Pes odskočil.
Snažil jsem se příšeru zaměstnat tak dlouho dokud se mi nepodaří přivolat něco většího a tak to dá dostatečně času Renovi. Doufám.
Pes natočil hlavu.
Ren se rozeběhl proti té příšeře a chtěl do ní zabodnout meč.
Ona mu meč vyhodila z rukou a tu její špičatou nohu mu vrazila skrz hrudník.
Ren vyprskl z pusy krev a ta příšera ho odhodila.
"KURVA KÁMO!" vykřikl ten kluk a podíval se na příšeru.
V očích se mu objevila nasranost.
Taky mě to zatraceně naštvalo a pozvedl jsem ruce. Z oken dveří i podlahy začaly vylézat mrtvoly. Jak zvířecí tak lidské a útočit na příšeru.
Příšeře to ani nic nedělalo.
Byla silnější. Všimla si mě a tak se na mě rozeběhla.
Když byla u mě, tak zařvala a chtěla mě probodnout nohou.
Najednou příšera začala vyvádět, až když se otočila tak bylo vidět proč.
Ren stál na jejích zádech. Díra v hrudi záhadně nebyla.
Meč měla zabodnutý k sobě.
Ren se usmíval, vytáhl z ní svůj meč a podřízl jí krk.
Příšera zmizela a Ren dopadl na nohy.
Nadechl se a pak vydechl.
,,Hej kucí...měl bych vás na něco upozornit." Ozval se mě známí hlas šedovlasého kluka jež se tam z nenadání oběvil. ,,Zdá se mi že ta příšerka znova vstává. He počkat....mě se to nezdá. Ona to je pravda." pak se na nás otočil. ,,mužu ji dodělat že ju??"
Ren zavrčel: "Já jsem jí sem dostal. Já se s ní vypořádám."
Ta příšera se znovu objevila a podívala se na Rena.
Ne na nikoho jiného. Ale na Rena.
Ten kluk, co bojoval s Renem se rozeběhl a sekl jí mečem.
Ona ho ignorovala a šla stále po Renovi.
Ren se jí díval do očí a najednou se mu v očích objevily slzy.
Ren si klekl, ale ne od sebe. Jako by ho ta příšera ovládala.
"DOBŘE! D-DOBŘE! Dělej si s ní co chceš!" vykřikl Ren.
,,Ok!" vykřikl nadšeně šedovlasý a vytáhl přívěšek jež mu vysel na krku. Ten zazářil a zmněnil se v obří meč. Šedovlasý vyskočil do vzduchu a sekl po příšeře. Ta se na něj otočila. ,,Baf!" vykřikl a usekl jí krk a hlavu chytil. Pak dopadl na zem.
Ren vstal. Vzal svůj meč a podíval se na toho kluka.
Tělo příšery zmizelo ale hlava zůstala na místě. ,,Uuf." oddechl si šodovlasý...tedy On jak jsem si po chvíli uvědomil a nechal přeměnit se svůj meč zpět v přívěsek.
Ren se na něj díval a pak se ho zeptal: "Kdo jsi?"
,,On."
Ren zvědavě pozvedl jedno obočí nahoru a pak se na mě podíval: "To je jedno. Budeš chtít zas přespat u mě Enjine?"
Přikývnu. ,,A on...." ukážu na Ona ,,Je On. Víš já ho tak jaksi znám."
,,Jojo já jsem On." začal přikyvovat On.
"Ren Kanto..." odpověděl Ren a usmál se.
Sedl jsem si na zem a vydechl. Všechny moje mrtvoly jsem už předtím nechal odejít. Byl to namáhavý den ale na to si budu muset zvykat.
Ren se podíval na Billa a šel k němu.
ČTEŠ
Nezodpovězené tajemství
FantasíaTento příběh je o dvou klucích. Ren a Enjin. Oba mají tajemství. Oba se dostali do potíží. Oba jsou nějak vyjmeční. Bohužel si Ren neuvědomuje jak. Co se stane, když ti dva na sebe narazí a Ren hned začne mít zálusk na Enjina? Co se stane, když po E...